Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jos sais valita, niin mieluummin ottaisin, et joku vaikka hakkais mua,

Vierailija
06.02.2015 |

mut silti mulla olis joku kaveri, kun tän, ettei kukaan edes huomaa mua."

:(

http://www.iltalehti.fi/perhe/2015020419143512_pr.shtml

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt niin kamalaa loppujen lopuksi ole. Itsekin haaveilin jo nuorena kuolevani "ja sitten joku ehkä hoksaisi katua". Ja jos joku huomaa, niin silloin joutuu helposti kiusatuksi ja hakatuksi, ei se oikeasti ole kivaa sekään.

Minulla ei ole ikinä ollut kavereita eikä ystäviä, mutta siihen tottuu, nyt sairaseläkkeellä ei ole voimiakaan siihen mitä se vaatisi, kun pitäisi pystyä tapaamaan niitä kavereita jos niitä olisi.

Ihan hyvin pärjään yksinkin.

Vierailija
2/3 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:20"]

No ei se nyt niin kamalaa loppujen lopuksi ole. Itsekin haaveilin jo nuorena kuolevani "ja sitten joku ehkä hoksaisi katua". Ja jos joku huomaa, niin silloin joutuu helposti kiusatuksi ja hakatuksi, ei se oikeasti ole kivaa sekään.

Minulla ei ole ikinä ollut kavereita eikä ystäviä, mutta siihen tottuu, nyt sairaseläkkeellä ei ole voimiakaan siihen mitä se vaatisi, kun pitäisi pystyä tapaamaan niitä kavereita jos niitä olisi.

Ihan hyvin pärjään yksinkin.

[/quote]

Johtuuko tai onko sairaseläkkeelläsi mitään tekemistä yksinäisyyden kanssa? Ei siis millään pahalla.

Itse olen ollut nyt kolme vuotta yksin opiskelemassa enkä ole saanut ystäviä ja vanhoja en näe kuin kerran pari vuodessa. Yleisesti ottaen ei yksinäisyys minua jatkuvasti haittaa, mutta välillä tulee sellaisia jaksoja (noin viikon kestoisia), että haluasi kavereita, ystävän tai poikaystävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän klikkaamattakin, mistä tutkimusaineistosta tuo sitaatti on.

Tärkeä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi