Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muulla vginan aukolla röpelöä?

Vierailija
05.02.2015 |

Mulla on jonkun verran. Ikävän näköistä ja tuntuu et oon joku pimppakummajainen :( Seksikään ei kiinnosta sen röpelön takia. Olen nuori, enkä ole synnyttänyt. Jostain luin, että olisi immenkalvon jäänteitä, mutta tiedä nyt tuota?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään? :(

Vierailija
2/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva auttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffff... Tuli pikkaisen oksua suuhun.
m87

Vierailija
4/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on! Ensimmäisen kerran kun näin ne luulin kyse olevan jostain vakavasta. En tiedä ovatko olleet siellä aina, jos ovat ja ei olisi normaalia niin kai gyne olisi asiasta sanonut. Eivät kuitenkaan näy ellei hieman "kaivele". En ole antanut niiden haitata, enkä edes muistanut niiden olemassa oloa :) ole sinäkin huoletta. N23

Vierailija
5/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sama asia mutta mulla on ja se johtuu siitä että immenkalvo on vain ollut sellainen ja revennyt sellaiseksi. Näyttää mun mielestä joltain pinkiltä avaruusolentotoukalta jolla epämääräinen määrä pehmeitä jalkoja. Mutta ei tuollaisen takia kannata seksiä jättää, ei ainakaan mun mies ole ikinä maininnut niistä mitään. Googlaa hymen ja katso kuvia. Voi olla tietysti että puhut ihan jostain muista röpelöistä :D.

Vierailija
6/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:17"]

Uffff... Tuli pikkaisen oksua suuhun.
m87

[/quote]
Oo sinä hiljaa siellä sissijuustoines

Vierailija
7/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:18"]

Mullakin on! Ensimmäisen kerran kun näin ne luulin kyse olevan jostain vakavasta. En tiedä ovatko olleet siellä aina, jos ovat ja ei olisi normaalia niin kai gyne olisi asiasta sanonut. Eivät kuitenkaan näy ellei hieman "kaivele". En ole antanut niiden haitata, enkä edes muistanut niiden olemassa oloa :) ole sinäkin huoletta. N23

[/quote]
Mulla on siinä suulla, ihan näkyvillä :S ja auta armias jos tökkään tamponin siihen vahingossa, aijai! Siis siihen koskeminen ei satu, mutta jos tökkää siinä olevaan väärään kohtaan AUTS! Itseäni se röpelö ei sen kummemmin haittaa, ei kutita tai mitään muuta epämukavuutta aiheuta(no, noloutta), mutta mietityttää mitä miehet sanoo. Niinkuin tämä yks sankari m87 on jo kerennyt.

Vierailija
8/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "röpelöä". Niiden takia meni teini-iässä monta vuotta ennen kuin ymmärsin, mitkä on uloimmat ja mitkä sisimmät häpyhuulet, kun minulla näyttää kuin niitä olisi kolmet. :D Mutta immenkalvoahan ne, omalla kohdalla oikein paksuakin. 

Vierailija
9/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tuntuu kikkelissä niin se voi olla pelkästään hyvä asia.

Vierailija
10/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanaa etten ole ainoa! :D Olen aina ajatellut, että alapään kuuluisi olla aivan siisti ja sileä ja luullut että oon joku yksinäinen rämehirviö. (laittaisin teille peukkua, mutta tämä ei suostu peukuttamaan?)
-ap

Vierailija
11/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa. Koska tavataan?

Vierailija
12/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli lennät heti pois sängystä siitä voit olla varma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän