Minä 170/54 ja F75
Kaikki isorintaiset EIVÄT ole lihavia. Eivätkä kaikki lihavat isorintaisia! Ja eivät ole silikonia rintani
Kommentit (10)
Jep, minä olen 165/50 ja 70E :) Ihan luomut rinnat on.
Minä 166 cm, 74 kg. 75F, olen ylipainoinen siis, mutta sama koko kuin 20 kg kevyemmällä
Jep, pituutta 167, painoa n. 55 kg, vaatekoko xs-s, rinnat 70E-F. Vaatekoon suhteen ei siis mene välttämättä rinnan kohdalta kovin slimmit ja joustamattomat yläosat, mutta enpä minä sellaisia käytäkään.
Leveähkö rintakehä sinulla ap.
Minulla on bmi 18, rinnat 70D ja ei luomut. :) välillä harmittaa, että minulla on kumitissit, mutta mieluummin näin, kuin ei tissejä ollenkaan. :)
Aikamoinen sattuma että samaan ketjuun päätynyt viisi Suomen halutuinta naista.
Jaa. Mutta ei noin isot tissit ole enää nätit.
Käytätköhän muuten oikean kokoisia liivejä? Tuo 75 ympärys kuulostaa aika isolle muuten noin sirolla naisella.
Aika paksu tuo ympärys ottaen huomioon miten hoikka olet..taidat olla roteva rakenteinen.
Meh. Mä olen 178/58/D75. Ikää 43, ei rypyn ryppyä, luomu päästä varpaisiin, paksut upeat hiukset, iho kuin kermaa ja persikoita, ja joo tienaan 300 000 euroa vuodessa.
Hitto, että inhoan tuota luomutissit nimitystä. Oisko sille jotain vaihtoehtoja? Luomu-sana kuitenkin tarkoittaa ihan muita asioita kuin tissejä...
Montako sukkaparia oot tunkenu rintsikoihin? :D