Haluatteko nähdä brassivahaukseni lopputuloksen?
Kommentit (30)
Saako tänne bannit, jos laittaa sellaisia kuvia?
Ap
Kuvakuvakuva täällä setämies45 odotttaa
Ei tänne mitään bänniä tule vaikka laitat.
Menin jo vessaan vaimolta piiloon.
Hyi! Et saa laittaa kuvaa, ajattele mitä ällötyksiä täällä on norkoilee.
ei vittu. tää on se sama jätkä joka tossa päivälläkin kirjotti.
kova oot ap fantasioimaan naisena olemisesta mutta onko sulla pokkaa myöntää se julkisesti :D
Postaan sen ylilaudalle ap:n ip osoitteen kera. T:nörtti
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:59"]ei vittu. tää on se sama jätkä joka tossa päivälläkin kirjotti.
kova oot ap fantasioimaan naisena olemisesta mutta onko sulla pokkaa myöntää se julkisesti :D
[/quote]
Mikä jätkä? Olen 33-vuotias nainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:00"]Postaan sen ylilaudalle ap:n ip osoitteen kera. T:nörtti
[/quote]
Mistä ihmeestä ip osoitteeni saisit?
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:59"]ei vittu. tää on se sama jätkä joka tossa päivälläkin kirjotti.
kova oot ap fantasioimaan naisena olemisesta mutta onko sulla pokkaa myöntää se julkisesti:D
[/quote]
Ap
[/quote]
Todista. Laita se kuva! Muuten olet tuo yksi tunnettu nettipervo.
Kauniisti pyydän, näytä vahauksesi tulos :)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:59"]ei vittu. tää on se sama jätkä joka tossa päivälläkin kirjotti.
kova oot ap fantasioimaan naisena olemisesta mutta onko sulla pokkaa myöntää se julkisesti:D
[/quote]
Ap
[/quote]
Todista. Laita se kuva! Muuten olet tuo yksi tunnettu nettipervo.
[/quote]
Ei todellakaan ollut tarkoitus ruveta revittelemään vaan ihan siisti kuva, kun on niin söpö :) ja pehmeä. Mutta taitaa oikeasti olla nyt pervot liikenteessä. Antaa olla.
Ap
Joku on nyt keksinyt erilaisin aloituksin kuvaidealla kusettamisen, anna olla ap kun ei sinusta ole kuin kusettamaan.
Jos olisi muita rohkeita, voisivat korvata tämän yhden idiootin ja näyttää sulojaan. Onko heitä, tuskin?
Laitatko kuvaa? ;)