Mikä mua vaivaa... Erosta jo puoli vuotta
Oltiin viitisen vuotta avoliitossa.
Aluksi oli ihanaa tapailla muita, saada huomiota ja tajuta etten ole läpimätä. Eksän kanssa yhteydenpito ahdisti.
Nyt, puoli vuotta myöhemmin, ilman mitään syytä olen alakuloinen ja kaipaan eksääni hirveästi. Haluaisin jutella, tietää mitä hänelle kuuluu ja olen alkanut nähdä suhteemme eri valossa.
Mikä mua vaivaa? Tuntui kuukausia etten rakasta häntä, nyt tunnen todella lämpimästi.
Kommentit (50)
Siitä kaikesta paskasta on nyt niin kauan, ja epämiellyttävät muistot on haalenneet, niin se muistoja kultaava aika on nostanut hyvät asiat pintaan. Siksi joillekin toimii se "väliaikainen ero", jos vain rakkautta riittää siellä taustalla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Niille yleensä käy noin, naiset puolestaan ensin itkee ja kaipaa, sitten ryhdistäytyy ja alkaa nauttia elämästä sinkkuna.
Olen nainen. Miehellä jo joku uusi kierroksessa, eli tuskin mua kaipaa.
Sullahan on jo ollut monta kierroksessa aikaisemman viestisi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Niille yleensä käy noin, naiset puolestaan ensin itkee ja kaipaa, sitten ryhdistäytyy ja alkaa nauttia elämästä sinkkuna.
On mulla ollut joo, miehellä ei. Nyt hänellä vasta eka puolen vuoden jälkeen ja vaikuttaa vakavalta.
Oletko ollut yhteydessäsi eksän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt vielä se eron syy?
Ei vaan tuntunut enää hyvältä olla yhdessä riideltiin paljon ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla ollut joo, miehellä ei. Nyt hänellä vasta eka puolen vuoden jälkeen ja vaikuttaa vakavalta.
Mies vaikuttaa järkevältä, sinä sen sijaan heti hyppäsit küllíkáruselliin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut yhteydessäsi eksän kanssa?
En ole nyt 3 kuukauteen ollut. Alussa oltiin.
No miksi sitten kaipaat takaisin jos kerran riitelitte? Onko lapsia, yhteisiä?
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten kaipaat takaisin jos kerran riitelitte? Onko lapsia, yhteisiä?
Koska riidoista huolimatta rakastin häntä.
Ei ole lapsia yhdessä eikä erikseen.
Parempi ettet mene nyt sekoittamaan exäsi uutta alkua vaan annat hänen mennä elämässään eteenpäin. Voisit vaikka hankkia kissan tai kaksi.
En mä kysynyt pitäisikö olla eksään yhteydessä vaan että mikä mua vaivaa ja miten pääsen tästä eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
En mä kysynyt pitäisikö olla eksään yhteydessä vaan että mikä mua vaivaa ja miten pääsen tästä eteenpäin
Taattua av palstaa kun annetaan neuvoja asiaan mitä ei edes kysytty.
Ei sua mikään vaivaa. Kai sitä voi olla ikävä ihmistä joka ollut joskus tosi rakas itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua mikään vaivaa. Kai sitä voi olla ikävä ihmistä joka ollut joskus tosi rakas itselleen.
No millä tästä surusta ja ikävästä pääsee että pääsee eteenpäin?
Pääset eroon tuosta tunteesta ihastumalla uuteen ihmiseen. Älä vatvo menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millä tästä surusta ja ikävästä pääsee että pääsee eteenpäin?
Tuntemalla ne kaikki tunteet. Anna aikaa. Miksi niistä eroon tarvisi heti päästä? Tunteet kuuluu elämään.
Hah, puoli vuotta. Kokeile viittä vuotta, ikävä ei vaan tunnu loppuvan enkä pääse yli. En kyllä itse saanut päättää erosta että ilmeisesti eri tilanne tässä.
Kyllä mäkin olen kaivannut melkein jokaista eksää, silloinkin kun en ole halunnut niitä takaisin. Se iskee silloin kun on yksinäinen ja kurja olo, kaipaa jotain tuttua. Odota, että tuo menee ohi.