Mikä mua vaivaa... Erosta jo puoli vuotta
Oltiin viitisen vuotta avoliitossa.
Aluksi oli ihanaa tapailla muita, saada huomiota ja tajuta etten ole läpimätä. Eksän kanssa yhteydenpito ahdisti.
Nyt, puoli vuotta myöhemmin, ilman mitään syytä olen alakuloinen ja kaipaan eksääni hirveästi. Haluaisin jutella, tietää mitä hänelle kuuluu ja olen alkanut nähdä suhteemme eri valossa.
Mikä mua vaivaa? Tuntui kuukausia etten rakasta häntä, nyt tunnen todella lämpimästi.
Kommentit (50)
Minulla on ihan sama tarina. Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan sama tarina. Olen mies.
Paitsi minulla ei ole kyllä uutta. Kaverina vain yksi tyttö.
Luuletko, että unohdat hänet joskus. Tulet muistamaan aina. Ihania muistoja kelpaa muistella. Onneksi mulla ei ole mitään kamalia muistoja kenestäkään, koska ei nekään varmaan unohtuis.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tämä aika kultaa muistot vaihe yleensä voi kestää?
Minulla se ei ole mennyt ohi. Siitä on 9-vuotta nyt. N48
Nuo kaipauksen tunteet on normaaleja eron jälkeen, vaikka ero olisikin tullut hyvästä syystä. Googlaa vähän. Kaikki käy läpi noita samoja vaiheita eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on todennäköisesti syntynyt omassa mielessäsi miehestä sellainen glorifioitunu mielikuva, mikä ei oikeasti pidä paikkaansa. Joku terapeutti saattaisi osata auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on todennäköisesti syntynyt omassa mielessäsi miehestä sellainen glorifioitunu mielikuva, mikä ei oikeasti pidä paikkaansa. Joku terapeutti saattaisi osata auttaa.
Oletko se "jätä se sika" tyyppi? Taidat olla miehiin katkera. Mieheni oli parasta mitä minulle on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätit sian
Ai jos nyt on alkanut tuntua ikävää ja katumusta?
Sika se oli! Olin alkoholismista juttelemassa yhdessä ryhmässä. Kaikilla oli sama vastaus, jätä se sika. Ihmettelin sitä kun eivät tunteneet miestä eikä mies juonut kun muutaman kerran vuodessa. Sika mikä sika ☺️
Olet ap nainen ja hormoniesi vietävissä. ja mielesi ailahtelevainen. Erosta on tehty nykyään liian helppoa.
mies53v
Ei ollut kivaa riideltiin paljon.... ei normaali ihminen eroa sen takia, että riideltiin paljon. Vaan sen takia, jos niissä riidoissa löytyy joku ylittämätön ongelma. Riitely on kommunikointia. Ei se aina ole hauskaa mutta sekin pitää välillä kestää jos haluaa luoda pysyvää.
Se on eri asia sitten jos riitely on tavalla tai toisella mitätöivää, nolaavaa, kostonhimoista tai muuten väkivaltaista.