Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanit hei!

Vierailija
05.02.2015 |

Joudutteko paljon selittelemään valintaanne ei-vegeille? Oletteko huomanneet esim. syrijintää tai ilkeilyä valintanne takia? Olen itse vasta aloittanut muutoksen vegetaristista vegaaniksi ja tuntuu, että muille ihmisille tämä tuntuu olevan iso ongelma, vaikka se itselle tuntuukin luonnolliselta. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paikka missä olen syrjintää ja ilkeilyä huomannut on tämä palsta. Selittää toki saa mutta jos vegetarismi ei ollut ongelma niin ei ole veganismikaan, aatteen tasolla. Rajoittaahan se tietysti vähän kyläillessä ja ravintoloissa mutta siihen tottuu. Tsemppiä!

t. kohta 10 vuotta vegaanina

Vierailija
2/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekasyöjä. Minulla on paljon vegetaristeja sekä vegaaneja tuttava piirissä. Kyselen tosi tarkkaan että mitä he voivat syödä jos tulevat kyläilemään. Yksi piti tätä piikittelynä mutta ymmärsi sitten että haluan tarjota (ja oppia tekemään) erilaisia ja maukkaita ruokia jotka sopivat kaikille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Pientä vittuilua toki olen kuullut, mutta se on vain hauskaa, sillä osaan nauraa itselleni. En myöskään oleta, että koko maailma pyörii minun elämäntapani ympärillä.

Vierailija
4/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit hei! Paljonko selittelette ja saarnaatte valintaanne ei-vegeille kysymättä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän