Mummomafia 5.2.2015
Olen sanaton.
Ainokaiseni tuntuu tällä hetkellä enkeliltä.
Toivottavasti mummut pystyvät auttamaan tätä äitiä!
Kommentit (32)
eihän noissa lapsissa mitään vikaa ollut, naisen oma mummokin sanoi että kyllä ne häntä tottelevat. Äiti oli vaan päättänyt että aloittaa kasvatuksen kun lapset on 15v ymmärtävät silloin puhetta.
Itse tiedän perheen taustat ja pakko vain todeta että hirmu suloiset ja ihana pojat, mutta luonteeltaankin todella vilkkaat..
Ensimmäistä kertaa tämän tyylistä ohjelmaa katsoessa tuli tunne että tehtävää ei ns. Täytetty eli jäi vähän kesken... en usko äidin edelleenkään lukevan kirjoja pojilleen tms.
Näin itseni tuossa äidissä vielä 4 vuotta sitten. Olin lihava, en jaksanut mitään, en uskaltanut heittäytyä mihinkään, masensi....
Tuo nainen oli siis joku ~28v? Veikkasin enemmänkin 35v. Toivottavasti oppi jakson aikana jotain.
Onko hänen mies kenties menehtynyt... Tuli mieleen, että jäänyt yksin kahden lapsen kanssa. En tiedä, kertokaa, jos ohjelmassa kerrottiin.
Miksi ihmeessä olisi menehtynyt? Kannattaa etsiä itse tuo c. itse netin kautta, löytyy ohjelmassa esiintynyt henkilö eri somepalveluista.
ja nähtävästi mieskin löytyi minfosta, mutta ei uhrina
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:55"]
ja nähtävästi mieskin löytyi minfosta, mutta ei uhrina
[/quote]
Siis mitä ihmettä.
Miten tuo mamma voi olla noin avuton? Ostetaan kaupastakin ihan mitä vaan lapsi haluaa. OMG!
google hakukenttä christina minfo viikki
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:35"]
Miten tuo mamma voi olla noin avuton? Ostetaan kaupastakin ihan mitä vaan lapsi haluaa. OMG!
[/quote]
No mut pitäähän lapsella olla jotain sananvaltaa edes syömisissään? ;)
Tulee mieleen, että tuo nainen on masentunut. On niin jumalattoman passiivinen.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:16"]google hakukenttä christina minfo viikki
[/quote]
Ai tää oli tää rattijuoppo. Muistan jutun. Mikäköhän motiivi äidillä on näillä taustoilla lähteä julkisuuteen ja tälläiseen ihan turhanpäiväiseen viihdeohjelmaan?
Niin oma mumminsa ilmoitti ohjelman perusteella tuohon, joten lienee kai periaatteessa vastuu hälläkin. Ehkä joissain perheissä, suvuissa ihannoidaan tiettyä "glamour-elämäntapaa" oli sitä sitten tai ei oikeasti, halutaan näyttää että asiat on päällepäin paremmin kuin on, voi olla etteivät ohjelman tekijätkään tienneet tästä mitään.
Masentunut ja uusavuton... Miksi on yh? Meni ohi multa.
Minusta mummot olivat väärässä. Heidän mukaansa kasvatus ja kuri pitää aloittaa jo pienenä, murrosikäisten kanssa ei voi keskustella.
Ikävää, jos mummoilla on ollut kamalat teinit. Minulla on kolme lasta ja olin samanlainen kasvattaja kuin tuo äiti. No muskarissa kyllä leikin mukana. Sitten kyllästyin ja vein lapset päiväkotiin. Nyt minulla on kolme käsittämättömän kuuliaista teinityttöä. Kyllä se on kiinni enemmän lapsen luonteesta kuin kasvatuksesta.
En nähnyt ihan alusta asti, ne lapset olivat ilmeisesti melko huonosti käyttäytyviä? Ja miksi se lukujärjestys oli kahdella kielellä?
Onko enää tylsempää ja turhempaa ohjelmaa. Nainen istuu pulpetissa ja täyttää monivalintatehtäviä. Huonoa televisiota.
Minusta nuo mummot olivat tällä kertaa vähän ärsyttäviä, liikaa kerrattiin heidän mielipiteitään jotka toistuivat samoina. Itseäni ärsyttää jos ulkopuoliset tulevat kädestä pitäen näyttämään miten lasten kanssa reippaasti leikitään, ikään kuin olisin itse joku statisti asiassa. Voihan olla että tämä äiti oli nukkunut huonosti tai jännitti kameroita ja lasten kanssa oleminen ei näyttänyt kaikkein luontevimmalta juuri kuvaushetkellä.
Minulla on pojat samalla ikäerolla ja villiähän se meno on. Jos mahdollista, en ota molempia lapsia kauppareissulle mukaan, siitä ei nauti kukaan, mutta eihän näitä aina voi järjestellä parhaalla mahdollisella tavalla.
(En katsonut ohjelmaa ihan kokonaan, voi olla että jäi kokonaiskuva hahmottumatta.)