Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pph käy hoitolaisten kans...

Vierailija
29.12.2014 |

Kaupoissa,kirppareilla... Ihan kauhistuin kun pph katseli kaupassa tavaraa ja pari hoitolasta juoksenteli missä sattuu.. Vielä kun lisäs että Tän jälkeen käydään kirpparilla.. Ruokailuajat epäsäännölliset, saattaa ostaa grilliltä hampparit yms... Saa mennä jääkaapille lapset milloin haluaa, ulkoilua eri välttämättä oo KU kerran viikossa... Lapset on läppärillä kun pph levähtää... Mua kauhistuttaa :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siksi kun hoitomaksut aika isoja ja vaatisin itse että olis niitä virikkeitä ja hoito sen mukaista mitä pitää..

Vierailija
2/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmotus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisitko jutella hänen kanssaan? Sangen viehättävä kodinomaistahan tuo on,toisaalta. Myös pph;n ohjaajan kanssa voi keskustella asiasta.

Vierailija
4/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaistahan se olisi vanhempienkin kanssa jos vanhempi/vanhemmat hoitaisi lapsensa kokonaan itse.;)

Vierailija
5/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että jos on hoitaja niin ei kuleta ilman vanhempien lupaa autoilla kirppareille yms ja olettaisin että saa kunnon ruokaa jne.. Itse maksan pphlle kuukaudessa kahdesta lapsesta 450e noin. Ja olen ihan tyytyväinen

Vierailija
6/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksityinen pph? Muakaan ei haittaisi tuo kirppareilla käynti ja kaupassakin ok, mutta kyllä hermostuisin jos lapsilleni syötettäisiin grillihamppareita. En kyllä usko, että kunnallisella poh:lla olisi edes varaa.

Vierailija
7/7 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi