Minkälainen nainen haluaa lapsen alle 25-vuotiaana?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 08:14"]Ihan jokainen tuntemani alle 25v lapsen saanut on nyt 30-35 yh..vaikka kuinka te luulette että teidän teinisuhteet kestää ...ehkä 5% ne kestää. ja näitä tapauksia on about 30 tuttavapiirissäni. Ja suuri osa näistä on toisella kierroksella ja edelleen nelikymppisenä vaihtamassa paskavaippoja tai kuuntelemassa uhmaikästen kiukuttelua vaikka kuinka täällä kuvittelette että olette villiä ja vapaita nelikymppisenä ;) näin se vaan menee. On exää ja nyxää ja kakaroita joka suuntaan. Hyi!
Mielestäni alle 23v äidit on pelkästään tyhmiä..oikeasti fiksut ei sen ikäisenä lapsia väännä, paitsi juntit ja amikset joilla ei ole elämässä kiinnostusta kehittää itseään millään tavoin eikä nähdä maailmaa.
T. Vierestä seurannut täti 40v
[/quote]
Mä olen nykyisen miehen kanssa mennyt yhteen 22-vuotiaana ja samalla minusta tuli lähi-äitipuoli. Miehen ex ei ole mikään hyi, vaan mukava ja fiksu nainen. Nyt 16v myöhemmin ollaan edelleen onnellusesti yhdessä ja odotan perheeseen neljättä lasta. It-alalla olen ja päässyt hyvin etenemään, mies on maajohtajana keskisuuressa yrityksesssä. Ei kannata tehdä noin rajuja yleistyksiä
Lto-opinnot kestää noin 3 vuotta. Ei ole maisterin tutkinnosta kyse...
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20]
d) Järkevä nainen joka ymmärtää ottaa huomioon että vasnhemmiten raskautuminen vaikeutuu.
[\quote]
Järkevä nainen tietää ja ymmärtää, että basta 35 ikävuoden jälkeen hedelmällisyys alkaa laskea..
En tiedä missäpäin te asutte, mutta täälläpäin jostain syystä nämä 20-vuotiaat ovat justiin niitä wt-ihmisiä joilla on lapsia.Yhden ihan fiksun tytön tunnen joka amiksen käynyt. En tunne ketään edes ammattikorkeassa olevaa joilla olisi lapsi paitsi yhden ja täällä on kuitenkin jonkin verran ihmisiä.
Joskus 20 vuotta sitten asiat oli erilailla ja tosi monella niitä lapsia oli. Mummani aikaankin 60-luvulla oli ihan perus olla 18-19v äiti. Nykyään tuntuu että teini-ikä jatkuu pidemmälle.
Täällä palstallahan ei kertomien mukaan käy ketään wt-Pirkkoa kaikki on akateemisia...
Sain lapseni 19v. Ja kuitenkin olen ekonomi. Kohta on "iltatähti" syntymässä.N39
Noh, suoraan sanottuna kaikki oikeassa elämässä tietämäni nuoret äidit ovat joko juuri niitä elämänkoululaisia (eli ei suuria tulevaisuuden tavoitteita töiden tai koulutuksen suhteen, ei kovin älykkäitä, rahat tulee sossusta) tai sitten ihan fiksuja tyyppejä joille on käynyt vahinko. Jälkimmäisistä moni on jatkanut töitä ja käynyt koulun loppuun, elämänkoululaiset taas ovat henkisesti edelleen teinin tasolla ja valitettavasti opettavat sossuelämäntyylin varmaan myös lapsilleen.
Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä nuorille äideille. Olen aina raskautunut helposti, opiskellut tutkinnon ja käynyt töissä koko aikuisikäni. Nytkin on vauvakuume.
Lähi-äitipuoli musta tuli 22-vuotiaana, lapset syntyivät kun olin 24v ja 25v, nyt odotan iltatähteä, ikää 38v. Työelämässäkin pyyhkii hyvin.