Minkälainen nainen haluaa lapsen alle 25-vuotiaana?
Kommentit (88)
Esim minunlainen, akateemisesti kouluttautunut hyvässä vakivirassa oleva Mensan jäsen :) 19v olin kun eka lapsi syntyi, nyt 6 lasta.
Ei kai sitä voi yleistää, ihan millainen vaan.
No tällänen tavallinen naimisissa oleva lastentarhanopettaja :)
epänormaali, epäkypsä, tyypi joka ei arvosta akateemista koulutusta
Mulla oli jo 3 lasta 25-vuotiaana. olen nyt 48. Ihanaa kun on aikuiset lapset
Minunlaiseni :) Viihdyn kotona enkä nauti biletyksestä. Miehen kanssa jo 5 vuotta yhteiseloa takana. Vauvakuume piinasi lujaa ja kun miehen opinnot oli loppusuoralla niin pantiin toimeksi. Mies sai heti alansa töitä, itsellä vielä opinnot kesken ja syksyllä riennän innolla niitä jatkamaan. Tätä elämää kun voi jokainen elää ihan parhaaksi näkemällään tavalla, en ole vielä ymmärtänyt miksi asiat pitäisi tehdä jossain tietyssä järjestyksessä. Nelikymppisenä mun lapset on jo omillaan kun muut ikäiseni vasta harjoittelee vaipanvaihtoa! Mä oon tyytyväinen valintaani :) Terveisin 22-vuotias äiti.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:07"]
[/quote]
Mä olin yliopistossa ja alle 25 v eka lapsi. Parasta aikaa ikinä! :)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:07"]epänormaali, epäkypsä, tyypi joka ei arvosta akateemista koulutusta
[/quote] Akateemisuus ja nuori äiti on sulle mahdottomuus?
Nainen, joka ei tiedä mitä elämässä tavoittelisi. Tai joka on niin rakastunut, että haluaa sitoutua (sitoa itsensä) täydellisesti mieheensä - vaikkei se usein olisi kovin järkevää.
Jos minulla olisi tytär, joka tulisi raskaaksi nuorena, olisin varmasti ainakin aluksi surullinen. Nuorena pitää olla vapaa kokemaan ja tekemään asioita, joihin ei myöhemmin enää ole mahdollisuutta, kun on vakityö ja perhe.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:07"]
[/quote]
Mä olin yliopistossa ja alle 25 v eka lapsi. Parasta aikaa ikinä! :)
[/quote] Sama ;) 22v yliopistoon ja 23v lapsi.
Mä tahdoin ja sain 20-vuotiaana. Kysy mitä tahansa, mikä kiinnostaa!
Ap on myös siis nuori äiti. Sain lapsen 20-vuotiaana toivotusti. Mietin ketä muita meitä on ;) Tuttavapiirissäni ei ketään. Täytän tänä vuonna 25v. En ole akateeminen, käynyt hoitoalan kolmiustutkinnon kylläkin.
Mä haluaisin jo nyt mutta jos vielä odottelisin sen 5 vuotta... :)
T. 19v
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:07"]epänormaali, epäkypsä, tyypi joka ei arvosta akateemista koulutusta [/quote] Akateemisuus ja nuori äiti on sulle mahdottomuus?
[/quote]
No monille se näyttää olevan just noin, valitettavasti.
11
Minä :) ollaan oltu miehen kanssa 4v yhdessä ja suunnitteilla maaseudulle muutto
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:06"]
No tällänen tavallinen naimisissa oleva lastentarhanopettaja :)
[/quote]
Lastentarhanopettajaksi opiskelu kestää yliopistossa 6 vuotta, ja opiskelu voidaan aloittaa aikaisintaan 19-vuotiaana, joten lastentarhanopettaja ei oikeastaan voi olla alle 25. Paitsi joku vastavalmistunut, joka täyttää 25.