Äitien sota
Noniin mammat, tv Avalle ja av tulille! Annetaan paukkua.
Kommentit (155)
Huhtikuun äitien sota jaksossa vaaleahiuksisella ei enää niin nuorella äidillä Tarjalla (jakso joka tuli uusintana 5. 4 )jääkaapissa ylähylly koffin tölkkejä täynnä, Kalja näyttää maistuvan akalle siinä oliski lastensuojeluilmotusta kerrakseen, ja 3 lasta tällä tarjalla nuorin on vauva , että eipä niissä tavismutseissakaan ole kehumista , Kaljatölkki tarja viellä voitti äitiskaban
Janna olisi ehdottomasti ansainnut sen kukkapuskan. Vähän eri lähtökohdat kun toisilla isojakin lapsia ja miehet apuna.. Hienosti nuori nainen handlaa kaksi pientä lasta ja koiraa, vuorotyössä vielä ym. Arvostan! Mileka oli myös jotenkin tosi symppis! :)
Mukava tv-sarja ja julkkisten koteja oli kiva nähdä!
Suvi on ihan hirveän vanhan näköinen.
Katri on vähän liiankin omistautuva äiti,pitäisi vähän ottaa aikaa itselleen. Ihana perhe ja rakkautta näyttää riitävän ja isä on osallistuva.
Jannina tehnyt lapsen maahanmuuttajan kanssa? :D
Ensimmäistä kertaa esitellään kertakäyttövaippoja käyttävä äiti hippinä...
Jaaha..kommenteja hävinnyt välistä..miksi totuus: suvi ei itse hoida lastaan on poistettu. Eikö asioista voi puhua niinkuin ne ovat?
Onko nää kaikki jaksot nyt tätä, että 15min per äiti, vähän hymistellään ja annetaan täydet pisteet ja oho, tunti menikin jo.
Turha täällä antaa palautetta kun kommentit poistetaan heti.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:31"]Ensimmäistä kertaa esitellään kertakäyttövaippoja käyttävä äiti hippinä...
[/quote]
Ei siinä tarkoiteta vaippojen käyttöä tmv..vaan suhtautumista lapsen kasvatukseen
Kuka se Suvi on? T. Satunnainen tv-katsoja
27???????????????? Ei voi olla totta! Pakko olla 47 tuo Suvi.
Ei kai vaan Suvi antanut lapselle maksamatonta piirakkaa syötäväksi kaupassa?!?
Mun tulee oikeesti itku ton pienen safinan puolesta :'( suoraan päiväkodista lapsiparkkiin kuin joku koira .. itsellä samanikäinen lapsi niin vaan koskee tuollainen :(
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:41"]Mun tulee oikeesti itku ton pienen safinan puolesta :'( suoraan päiväkodista lapsiparkkiin kuin joku koira .. itsellä samanikäinen lapsi niin vaan koskee tuollainen :(
[/quote]
Meillä mies on lasten kanssa kun mä harrastan mutta jos yh haluaa joskus jonnekin, nin lapsiparkki on varmaan ihan pätevä vaihtoehto.
Ei ole ihme, että pikkuinen paukuttaa pöytää lusikalla. Ei tainnut olla sylissä lainkaan ainakaan äidillä. Mamma selittää kolmen metrin päässä eikä tee elettäkään lapsen suuntaan.
Ja sitten ihailaan äitiä joka ainakin on antanut telkkarissa mielikuvan että tulee ja menee eikä lapsi estä. Voisi kait sitä vähän näyttää että pysähtyt oleen lapsen kanssa ja on läsnä? Onko tahallaan leikattu tollaseksi että mielikuva on varmasti radikaali? Eihän kukaan äiti mene tuollain vaan ja lapsi kulkee vain perässä? Hiljaa väkisin hyväksyen? Kyl media on keksinyt mällätä toisen elämällä.
Siis mä olin luullu että tää on keskusteluohjelma, ja puoliksi odotinkin sarjan alkamista... Tositv ei kyllä kiinnosta.
Ruutu.fi