Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitien sota

Vierailija
05.02.2015 |

Noniin mammat, tv Avalle ja av tulille! Annetaan paukkua.

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa oikein varsinainen wt-pläjäys. Hirveät kodit myös kaikilla, ankeita kerrostaloasuntoja, kitshiä pursuava sisustus.

Vierailija
2/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö tätä netistä? En omista telkkaria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu.fi:stä näkyy

Vierailija
4/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa loppuun - onko ensi jaksossa ihan tavisäitejä?

Vierailija
5/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri oli kyllä tosi positiivinen yllätys! Suvi jotenkin luotaantyöntävä...

Vierailija
6/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:24"]

En jaksanut katsoa loppuun - onko ensi jaksossa ihan tavisäitejä?

Ainakin Niina mikkonen ei tosiaan oo tavis, mut muut kai on

Vierailija
7/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Mikkonen pitää kyllä nähdä, siinä taitaa Suvit jäädä melko pliisuiksi

Vierailija
8/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo varmasti on mikkosilla vähän erilaista menoa kuin miss bomber 2015 kotona...

Vierailija
9/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:31"]Ensimmäistä kertaa esitellään kertakäyttövaippoja käyttävä äiti hippinä... [/quote] Ei siinä tarkoiteta vaippojen käyttöä tmv..vaan suhtautumista lapsen kasvatukseen

[/quote]

Ahaa. millainen sitten on "hippiäiti"? Antaa lapsen polttaa ruohoa?

Kaikki kolme lähes identtisiä kaksosia. Ykkösasia: minä, minä, minä, fitness, minä ja minä. Mutta varsinainen pohjanoteeraus oli voittaja, joka siis hoidattaa muksunsa lähes täysin ulkopuolisilla, lapsi huutaa ja itkee ja istuu orpona jossain sohvan reunalla, kun vanhemmat bodaavat ja ihailevat itseään. Ja voitto irtosi sillä, että kyseinen ihminen antoi itse huonot pisteet yhdelle kilpasisarelle, kun taas hävijäjät olivat arvosteluissaan hövelimpejä. Ja tämä oli joku "julkkisjakso"? Haloo! Wt julkkuja tyyliin vuoden "seiskabimbo". Never hörd.

Vierailija
10/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään ärsyttänyt ne juontajan mukahauskat lässytyskommentit?

Vierailija
11/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Suvin ja Safinan naapurissa, ja koskaan en ole nähnyt irvikissan vievän lastaan ulos. En tarkoita, että siellä leikkipuistossa tai hiekkalaatikolla (tai läheisellä uimarannalla tai metsissä) pitäisi koko ajan olla, mutta vain kerran olen bongannut lapsen jostain "ihmisten ilmoilta": Kesällä paikallisen ravintolan terassilta klo 22 äitinsä ja tämän seurueen kanssa.
(Kyllä, olen paljon puistossa kahden lapseni kanssa, on aikaa kytätä.)

Vierailija
12/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitteko kun Suvi sanoi että Safinalle oli syötetty protskulettua ja kuulemma hyvin oli maistunut. Kai nyt tollompikin tajuaa ettei lapselle syötetä mitään bodarijauheita...

Vierailija
13/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä surullinen olo Safinan elämästä. En nyt lähtökohtaisesti haluaisi lähteä moittimaan, mutta kaksivuotiaallehan jo hoitopäiväkin on 8h pituudessaan pitkä ja siihen sitten parkki päälle ja kauppa ja sitten vasta ruoka. Omat lapseni eivät vielä tarhassa, mutta olen kuullut monen puhuvan, että tarhasta kotiin tultua on kiire ruoan kanssa, kun lapset nälkäisinä lahkeessa. Mutta tämä tyttö lähti vielä parkkiin ja kauppaan..(no joo, olihan sillä se riisipiirakka, ilmeisesti ateriaksi lasketaan ostoskärryissä suoritettu päivällinen, koska kuten tämä kanakolmikko toitotti, äitiydessä tärkeintä on:ITSENSÄ HUOMIOIMINEN JA ITSENSÄ HOITAMINEN!! huoh..silti tästä tuli tosi kiree ja vihainen teksti, alkoi niin ärsyttää.

Vierailija
14/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän Jannina asuu kun sitä aluetta muut moittivat? Tuli olo että Katri ja Suvi liikkuneet samoissa piireissä ja tunsivat etukäteen ja kehuivat toisiaan. Tippa tuli ihan linssiin Suvin tytön takia kun niin kiireinen ja etäinen äiti ja tyttö paljon hoidossa. Suvilla ja Katrilla kauniit kodit.

Vierailija
15/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa tosi surullinen olo Safinasta. Suvi kertoi, että moni oli vastaan hänen lapsen saamistaan, ja on vieläkin. No, ihan aiheesta kyllä...

Vierailija
16/155 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Suvin Safina siis täyden päivän pk:ssa, vai lyhyemmän, niin että välipalan jälkeen lähtivät sinne salille? Meillä lapset on niin nälkäsiä ja väsyneitä arkena päiväkodin jälkeen, ettei kyllä pystyis noin ilman ruokaa lähteä suoraan yhtään mihinkään niiden kanssa..

Vierailija
17/155 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Safina ei hymyillyt ollenkaan ohjelmassa. Eiköhän Tepon ja Suvin välit olleet jo melko kylmät kuvausten aikana. Aikamoista näyttelyä siis koko juttu.

Vierailija
18/155 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP koko ohjelma, välittyi TODELLA kylmä fiilis tästä viikon äidistä (!!?? WTF? Katri oli paras, Janninalla myös asiat ok...) ja pikku Safinaa kävi niin sääliksi! :(((

Vierailija
19/155 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokset olivat hauskoja, mutta ohjelma pettymys. Ensimmäinen äiti oli kuitenkin mahtava :), en olisi uskonut. Sen sijaan kommentaattori "Suvi hoitaa itsensä, lapsen ja kodin" ei vissiin edes seurannut ohjelmaa, sillä lapsenhan hoiti ihan joku muu.

Vierailija
20/155 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoni-Sorsa ylinäytteli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi