Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin
Ihan testien mukaan ei ole...
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa37e941-d85f-4952-9fb3-0e476a4…
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei sovi sellainen, että laihduttaisin parisuhteen vuoksi. Se olisi ihan liian stressaavaa, kun painonhallinta on todella hasardia. Saisi koko ajan pelätä, että tulee taas joku lihominen ja toinen lähtee kälppimään.
Toisaalta, ymmärrän toki, ettei se läskikään mikään kaunistus ole ja saa sitäkin stressata, että loppuuko mieheltä erektio ja halut jossain vaiheessa.
Mun se laihduttaminen kannataa tehdä ihan itsensä vuoksi, yleensä on parempi olo niin fyysisesti kuin henkisestikin kun ei tarvitse kannella suuria määriä kiloja mukanansa. Toki siinä sivussa se myös vaikuttaa positiivisesti partnerin saanti mahdollisuuksiin. Tuskinpa kukaan sellaista kumppania haluaisi, joka jättää toisen jos tulee muutama lisäkilo, mutta se partneri voi sitten olla tukena ja auttamassa kuntoilutavoitteissa ja terveyden ylläpitämisesssä.
Juu, kiitos "äiti". Näitä painoasioita puhun mieluiten lääkärien kanssa, samojen, jotka hoitavat sairautta, mistä tämä painon hallitsemattomuus johtuu. En ala menettää mielenterveyttäni rasvaprosenttini kanssa. Ja sohvaperuna en todellakaan ole, vaikka en samoilekaan Karhunkierrosta tai harrasta triathlonia. Ja kun mies on sanonut, ettei tarvitse laihduttaa ja että olen nätti, haluan uskoa, ettei hän sano sitä kohteliaisuuttaan vaan tarkoittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...
Uskotteko naiset itsekään tuohon, että tuo riittäisi?
Oikeastihan naisten kriteerit koskevat asioita joihin ei voi itse vaikuttaa.
Kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko ja mitä tulee statukseen ja rahaan niin naisten ihanneammatit miehelle on lääkärit/juristit/lentäjät ja sinne ei ihan helpolla pääse sisään tai valmistu.
Mitä ilmeisimmin Topin kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko, status ja ammatti ovat kuitenkin ihan riittäviä, koska eihän hän mikään ikisinkku kellekään kelpaamaton mies ole. On ollut kihloissa, pitänyt yhtä naista pelkässä seksisuhteessa kertomatta naiselle, ettei itse nähnyt suhteessa muuta kuin seksin ja kiinnostuneita naisia on ollut muitakin, joista Topi itse ei ole ollut sitten kiinnostunut. Eli ihan normikuviot 27-vuotiaalle ihmiselle, joka ei ulkoisesti ole mitään mister-/missitasoa. Ei kuule meillä tavallisilla ylipainoisilla naisillakaan 27-vuotiaana välttämättä yhtään tuon kummempaa suhdehistoriaa ole taustalla.
Ja kyllä, minä uskoisin, että Topinkin flaksi paranisi jos hän kävisi parturissa, siistisi ne naamakarvansa joko kokonaan tai osittain pois ja laihduttaisi, ja kiinnittäisi esimerkiksi pukeutumiseen enemmän huomiota. Miksi tällaiset asiat eivät Topin kohdalla toimisi, kun aivan samankaltaisia asioita Topin tasoiselle naisellekin suositeltaisiin? Vai etkö myöskään usko, että ylipainoisen, laittautumattoman, tavisnaisen asemaa miesmarkkinoilla parantaisi laihduttaminen, kampaajalla käynti, paremman näköiset vaatteet ja nätti meikki naamaan?
-eri
Tavisnaisen ja tavismiehen deittitulokset ovat aivan eri planeetalta, jos se perusnainen käy parturissa ja laihduttaa 10 kiloa hän saa kuukaudessa joku 3000 matchia.
Jos "Topi" tekee saman niin matchit nousee ehkä nollasta per kuukausi kahteen. Fakta on ettei hän ole mitenkään komea, vaikkei nyt ihan suoörkki olekaan (huolimatta tuosta hot or not tuloksesta, sillä siellä muut kuin todella hyvännäköiset nälvitään maan rakoon).
Todella epärehellistä verrata näitä kahta keskenään, kun nettideiteissä naisen arvo on tuhat kertaa korkeampi kuin miehen, ellei lasketa ihan niitä komeimpia miehiä.
Höpö höpö. Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Miten käy tilanteessa, jossa huoneessa on kahdeksan miestä ja kaksi naista valkkaamassa paria. Muodostuu kaksiParia ja kuusi miestä jää yksin.
Eikä toimi. Se toimii kuten Tinderissä, eli se parhaimman näköinen niistä panee molempia naisia ja ne 7 jää nuolemaan näppejään. Ei muodostu ylipäätään mitään "pareja".
Samoin jos on huone jossa 10 naista ja 10 miestä ei tarkoita että "syntyy 10 paria". Parhaimman näköinen panee niitä kaikkia.
Tämä ilmiö näkyy jopa ihmisen geenialtaassa, kun mennään taaksepäin 8000 vuotta sinunkin perimässäsi, jokaista 17 naista kohden ainoastaan yksi ainoa mies on lisääntynyt.
https://psmag.com/environment/17-to-1-reproductive-success
Eli muutama mies on siittänyt satoja/tuhansia naisia, kun taas +90% miehistä ei ole saanut yhtään mitään.
Uskooko joku oikeasti tällaista paskaa? :D oikeasti tuossa tilanteessa naiset eivät ensinnäkään ole samaa mieltä kuka miehistä edes on parhaimman näköinen, ja toisaalta tulos on aivan eri riippuen siitä kysytäänkö naisilta "kuka on kasvoiltaan komein", "kenellä on paras kroppa", "kenen kanssa haluaisit treffeille", jne.
Toisekseen kukaan, edes se komein ja ihanin mies, ei pääse panemaan kaikkia, koska on miljoona syytä miksi esimerkiksi minä en haluaisi jonkun miehen kanssa sänkyyn. Se halu syttyy yhteydestä ja henkisestä kokemuksesta, älykkyydestä, ajan viettämisestä yhdessä, siitä että mies on ns. "hyvä ihminen" ja rehellinen ja kohtelee muita hyvin... Totta kai on naisia jotka haluavat panna vain pärstäkertoimen perusteella ja se on ihan sallittua. Mutta on myös meitä joille se ei ole lainkaan ratkaiseva tekijä.
Nekin naiset perustelevat miesvalintojaan ihan noilla samoilla sanoilla mitä sinä tuossa kuvailit. Kamoon, kyllä se tiedetään miten tämä menee. Sanotaan yhtä ja tehdään toista.
Vierailija kirjoitti:
Hei laatikkoleukajengi: mitä te oikeasti ajattelette siellä Prismassa, kun näette ihan tavallisia miehiä ihan tavallisten naisten kanssa yhdessä? Entä jos mies on ruma tai läski ja hänellä silti selkeästi on vaimo?
Ajattelen että silloin 10 tai 20 vuotta sitten kun nuo menivät naimisiin, mies ei vielä ollut ruma ja läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki, olen kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti, niin ei vitussa." Voi jessus. Ei tarvitse olla kasipakkia, mikä ihmeen "kuparinruskea" ja leukastandardi on joku miesten oma keksintö. Mutta jos ei tuollaisena kelpaa, vaikka haluaisi jollekin kelvata, niin eihän sitä isoja muutoksia tarvitsisi tehdä. Minun silmiini tökkää heti tuo huolimaton risuparta ja ylikasvanut malli hiuksissa. Ne tuskin muuttavat sinua persoonana joksikin aivan muuksi, jos pidät ne siistinä, Topi hyvä. Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää.
Nää ihmiset aina käyttäytyy kuin olisi joku mysteeri, miksi eivät kelpaa. Ei se ole mikään mysteeri.
Joo, tuollainen "kasipakki, kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti" kuulostaa oikeasti enemmän homomiehen seksifantasialta kuin naisen toiveelta. Ja kun keskiverto nainen tahtoo kumppanikseen ihan tavallisen näköisen, kohteliaan miehen joka puhuu tunteistaan, auttaa kotitöissä, antaa hellyyttä ja huomioi merkkipäivät niin tuollaiset Topit varmaan pitävät sitä hinttimäisenä. Mitenhän tällaisia ressukoita oikein voisi vähän herätellä?
Naisten puheet ja teot eivät kohtaa, mutta ei sitä varmaan naiset itse huomaa.
Jaa-a. Joku Fabio esim. aiheuttaa itsessäni lähinnä tahattomia naurunpurskahduksia. :D
Tiedä sitten mistä johtuu...
T. nainen
Topi on liian negatiivinen deittailuun.
Oon liian kuuma Tinderiin, en uskalla edes kokeilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa yhtä kommenttiani läpi. Harmin paikka. Uusi yritys ties kuinka monennen kerran. No, pointtini oli se, että yritin katsoa ohjelmaa, mutta jouduin kiroilun vuoksi lopettamaan alle 2 minuutin jälkeen. En tarkoita, etteikö koskaan saisi kiroilla, varsinkaan jos harmittaa, mutta just nyt ei ole sellainen tilanne, että pystyn soittamaan tuollaista ääniraitaa koneeltani. Tilannetaju, nähkääs... ja samaa tilannetajua voisi peräänkuuluttaa, että jos tehdään dokumenttia valtakunnalliseen TV-lähetykseen, niin kannattaako kaikki osaamansa voimasanat ladata tuolla lailla tiskiin, etenkin jos tarkoitus olisi varmaan jollain tasolla antaa itsestä edustava kuva mahdollisesti kiinnostuneille naisille? Jos puhe on tuontyyppistä silloinkin, kun ei TV-kamera käy, se voi olla yksi syy sinkkuuteen. Ei naisenkaan kohdalla ole mikään meriitti tai lisää miesten kiinnostusta, jos lauseessa joka toinen sana on joku alatyylinen tai kirosana. Samalla lailla ne vaikuttavat naistenkin kiinnostukseen.
Kyseessä on tosi-TV, jossa kohde itsekin kuvailee aika paljon materiaalia. Formaatissa on tarkoitus olla aito, eikä sievistellä tosielämää. Jokainen ymmärtää että varsinkin yksin ollessa kielenkäyttö on ihmisillä hyvinkin kirjavaa, olkoonkin sitten että kuva tulee myöhemmin televisiosta ulos.
Topin kohderyhmän naiset eivät todennäköisesti hätkähdä kirosanoja koska käyttävät niitä itsekin enemmän tai vähemmän seurasta riippuen, vanhemmat kukkahattutädit toki voivat järkyttyä.
No en mä todellakaan ole mikään kukkahattutäti, kyllä itsekin joskus tulee kiroiltua, mutta se, että lähes joka lauseessa on kiroilua niin hyvin harva sellaista katselee. Topin kohderyhmä tulee pysymään äärimmäisen suppeana jos ei noita tapojaan muuta, joten silloin ei kyllä auta ihmetellä miksi naiset ei kiinnostu. Jos hieman karsisi noita kirosanoja niin antaisi itsestään paljon fiksumman vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kaksinaismoralismia täällä! Jos topi olisikin nainen, hän olisi juuri mahtava sellaisenaan. Ei olisi liikakiloja vaan pyöreitä naisellisia muotoja (laihduttamisen ehdottaminen olisi toksista misogyniaa). Tatuointien ja lävistysten takia ei saisi tuomita. Ei tarvitsisi kehittää itseään koulutuksen tai muun suhteen, sillä nainenhan on aina ihana omana itsenään.
Kehopositiivisuus koskee vain ja ainoastaan naisia. Tätä ette pysty todistamaan vääräksi.
Ylipaino on aina haitallista sukupuolesta riippumatta. Mutta toisaalta pieni ylipaino saattaa joillanin naisilla kertyä naisellisiin paikkoihin korostamaan naisellisia muotoja. Sen sijaan miehillä ei edes muutama liikakilo korosta mitään miehisiä ominaisuuksia, vaan peittää niitä.
Ihmiset on ihmisiä. Joku on läski ja joku rimpula ja joku uhkea, joku timmi jne. Ihan älytöntä olettaa, että vain hyvävartaloiset ihmiset olisivat kelvollisia parisuhteeseen ja seksiin. Tietysti jokainen saa itse vetää rajansa siihen, millaisen tyypin rinnalleen huolii.
Ainakaan itselläni ei ole täydellinen vartalo, mutta ei ole miehelläkään. Silti tuntuu hyvältä olla keho toista vasten ja molemmat kiihottuvat toisistaan.
Kenelläkään ei ole täydellistä vartaloa. Jollain 20-vuotiaalla, muutaman vuoden treenanneella voi vielä olla todella hyvä, mutta väistämättä ikä alkaa jossain vaiheessa näkyä. Näin +35v on todella vaikea päästä enää timmiin kuntoon, vaan iho roikkuu paikoitellen, selluliittia löytyy ja rasva alkaa kerääntymään uusiin paikkoihin. Siinä ei auta mikään salitreeni.
Pointtina siis se, että hyvälle vartalolle annetaan liikaa painoarvoa, koska sellaista ei juuri ole kenelläkään. Kuten yllä oleva kirjoitti kauniisti, kaikenlaiset ihmiset voivat tuntea olonsa hyväksi, seksikkääksi ja nauttia kosketuksesta.
Todellakin auttaa salitreeni 35+ ikäisellä! Ja vaikka ei timmiin ja täydelliseen lopputulokseen pääsisi, voi silti parantaa tilannetta nykyisestä merkittävästi. Itselleni oli kertynyt vatsarasvaa, mikä häiritsi minua ja vaikutti ulkonäköön todella paljon. Sain sen pienenemään niin paljon, että enää ei vatsa pömpötä - se riittää, ja lopputulos on PALJON parempi kuin mitä se oli pömppövatsan kanssa. Myös muuten keho kiinteytyi siinä treenin ja pätkäpaaston myötä. Ja olen jo nelikymppinen.
Hyvä vartalo ei tarkoita ainoastaan täydellistä vartaloa, vaan sellaista, mikä näyttää hyvältä ja seksikkäältä. Tähän on toki jokaisella oma mielipiteensä, millainen vartalo täyttää kriteerit. Mutta kyllä minusta kannattaa mieluummin tehdä jotain kuin olla tekemättä.
Nyt oli kyse timmistä vartalosta, johon aina vinkataan av:lla ja kehotetaan käymään salilla. Sali ei välttämättä tee vartalosta vielä timmiä tai hyvää. Tottakai kannattaa elää normaalipainoisena ja harrastaa urheilua terveyden takia, mutta en ole ihan varma, onko kaikille naisille edes realistista saavuttaa timmi vartalo. Painonpudotus toki parantaa tilannetta, mutta se ei vielä tarkoita hyvää vartaloa.
Sanon tämän omasta kokemuksesta. Eli minulla on takana useampi vuosi kovaa salitreeniä, mutta en silti sanoisi, että minulla on hyvä vartalo. Ihan tavallinen, ikäiseni naisen hoikka vartalo, jossa näkyy synnytykset ja imetykset. Siksi en antaisi painoarvoa niin paljoa "hyvälle vartalolle", vaan enemmänkin terveellisille elämäntavoille ja liikunnallisuudelle.
Voi olla, että sinulla on silti riittävän hyvä vartalo, että toinen osapuoli voi kokea sen seksikkäänä ja haluttavana, ja jos kerran olet hoikka, näytät varmasti riittävän hyvältä. Ei se vartaloa huonon näköiseksi tee, jos siitä vähän eletty elämä näkyy tai jotain pieniä puutteita/epätäydellisyyksiä onkin. En toki väittänytkään, että salitreeni yksin tekee vartalosta hyvän saati timmin, mutta jos kokee tarpeelliseksi, niin aina tietenkin kannattaa parantaa omaa tilannettaan.
Anteeksi tämä pilkunviilaus, mutta itseäni on ehkä vähän alkanut ärsyttää se, miten salitreeni nostetaan hyvän vartalon mittapuuksi tai korostetaan, miten vain salilla käyvillä voi olla hyvä vartalo. Oman kokemukseni mukaan sali ei välttämättä tee timmiksi tai tarkoita hyvää vartaloa. Normaalipainon pitäisi riittää, ei tarvitse olla mitenkään hyvä, että on loistavat mahdollisuudet löytää parisuhde. Sellainen tavallisen tallaajan vartalo, joita kadut ja kaupat ovat täynnä, on täysin riittävä parisuhteen löytämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Topi on alitajuntaisesti päättänyt, että hän ei voi saa saada naista ja sitten hän manifestoi tuon pelkonsa toteen. Yleensä käy juuri niin, että saat elämässä juuri sen mitä uskot saavasi. Kun alat uskomaan itseesi, että pystyt saamaan kumppanin, että olet ihan tarpeeksi älykäs ja että pystyt pääsemään eroon köyhyydestä ja alat konkreettisesti ottamaan askelia haluamanlaisesi elämän saavuttaaksesi niin silloin myös ne unelmat alkavat toteutua. Itsesäälissä rypemällä vain masennut entisestään. Jos Topi uskoo, että ulkonäkö on ongelma niin silloin voi mennä parturiin, salille, kasvohoitoon, kuntosalille, hankkia tyylikkäät vaatteet jne. Jos tuntee olonsa tyhmäksi niin silloin voi lukea paljon erilaisia kirjoja ja käydä erilaisia kursseja ja jos köyhyys on ongelma niin kannattaa kehittää tosiaan niitä omia taitojaan niin parempi palkkakin sitten tulee taitojen kerttyessä. Tuo, että Topi sanoo, että on kelvattava itsenään on mun mielestä Topi käsittänyt väärin, kyllä mun mielestä ihmisen tulee joka tapauksessa pyrkiä kehittämään itseään elämässä ja pyrittävä olemaan parempi versio itsestään. Samoin nuo kirosanat tulisi jättää pois, se jos mikä on luotaantyöntävää...
Uskotteko naiset itsekään tuohon, että tuo riittäisi?
Oikeastihan naisten kriteerit koskevat asioita joihin ei voi itse vaikuttaa.
Kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko ja mitä tulee statukseen ja rahaan niin naisten ihanneammatit miehelle on lääkärit/juristit/lentäjät ja sinne ei ihan helpolla pääse sisään tai valmistu.
Mitä ilmeisimmin Topin kasvot, pituus, ääni, perusluonne, peniksen koko, status ja ammatti ovat kuitenkin ihan riittäviä, koska eihän hän mikään ikisinkku kellekään kelpaamaton mies ole. On ollut kihloissa, pitänyt yhtä naista pelkässä seksisuhteessa kertomatta naiselle, ettei itse nähnyt suhteessa muuta kuin seksin ja kiinnostuneita naisia on ollut muitakin, joista Topi itse ei ole ollut sitten kiinnostunut. Eli ihan normikuviot 27-vuotiaalle ihmiselle, joka ei ulkoisesti ole mitään mister-/missitasoa. Ei kuule meillä tavallisilla ylipainoisilla naisillakaan 27-vuotiaana välttämättä yhtään tuon kummempaa suhdehistoriaa ole taustalla.
Ja kyllä, minä uskoisin, että Topinkin flaksi paranisi jos hän kävisi parturissa, siistisi ne naamakarvansa joko kokonaan tai osittain pois ja laihduttaisi, ja kiinnittäisi esimerkiksi pukeutumiseen enemmän huomiota. Miksi tällaiset asiat eivät Topin kohdalla toimisi, kun aivan samankaltaisia asioita Topin tasoiselle naisellekin suositeltaisiin? Vai etkö myöskään usko, että ylipainoisen, laittautumattoman, tavisnaisen asemaa miesmarkkinoilla parantaisi laihduttaminen, kampaajalla käynti, paremman näköiset vaatteet ja nätti meikki naamaan?
-eri
Tavisnaisen ja tavismiehen deittitulokset ovat aivan eri planeetalta, jos se perusnainen käy parturissa ja laihduttaa 10 kiloa hän saa kuukaudessa joku 3000 matchia.
Jos "Topi" tekee saman niin matchit nousee ehkä nollasta per kuukausi kahteen. Fakta on ettei hän ole mitenkään komea, vaikkei nyt ihan suoörkki olekaan (huolimatta tuosta hot or not tuloksesta, sillä siellä muut kuin todella hyvännäköiset nälvitään maan rakoon).
Todella epärehellistä verrata näitä kahta keskenään, kun nettideiteissä naisen arvo on tuhat kertaa korkeampi kuin miehen, ellei lasketa ihan niitä komeimpia miehiä.
Höpö höpö. Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Miten käy tilanteessa, jossa huoneessa on kahdeksan miestä ja kaksi naista valkkaamassa paria. Muodostuu kaksiParia ja kuusi miestä jää yksin.
Eikä toimi. Se toimii kuten Tinderissä, eli se parhaimman näköinen niistä panee molempia naisia ja ne 7 jää nuolemaan näppejään. Ei muodostu ylipäätään mitään "pareja".
Samoin jos on huone jossa 10 naista ja 10 miestä ei tarkoita että "syntyy 10 paria". Parhaimman näköinen panee niitä kaikkia.
Tämä ilmiö näkyy jopa ihmisen geenialtaassa, kun mennään taaksepäin 8000 vuotta sinunkin perimässäsi, jokaista 17 naista kohden ainoastaan yksi ainoa mies on lisääntynyt.
https://psmag.com/environment/17-to-1-reproductive-success
Eli muutama mies on siittänyt satoja/tuhansia naisia, kun taas +90% miehistä ei ole saanut yhtään mitään.
Uskooko joku oikeasti tällaista paskaa? :D oikeasti tuossa tilanteessa naiset eivät ensinnäkään ole samaa mieltä kuka miehistä edes on parhaimman näköinen, ja toisaalta tulos on aivan eri riippuen siitä kysytäänkö naisilta "kuka on kasvoiltaan komein", "kenellä on paras kroppa", "kenen kanssa haluaisit treffeille", jne.
Toisekseen kukaan, edes se komein ja ihanin mies, ei pääse panemaan kaikkia, koska on miljoona syytä miksi esimerkiksi minä en haluaisi jonkun miehen kanssa sänkyyn. Se halu syttyy yhteydestä ja henkisestä kokemuksesta, älykkyydestä, ajan viettämisestä yhdessä, siitä että mies on ns. "hyvä ihminen" ja rehellinen ja kohtelee muita hyvin... Totta kai on naisia jotka haluavat panna vain pärstäkertoimen perusteella ja se on ihan sallittua. Mutta on myös meitä joille se ei ole lainkaan ratkaiseva tekijä.
Nekin naiset perustelevat miesvalintojaan ihan noilla samoilla sanoilla mitä sinä tuossa kuvailit. Kamoon, kyllä se tiedetään miten tämä menee. Sanotaan yhtä ja tehdään toista.
Eikä perustella.
Totta kai jos mies olisi kuin auto, mikä koottaisiin minulle tilauslistan perusteella tehtaalla, ottaisin hyvännäköisen miehen. Tietenkin, miksi ehdoin tahdoin tilaisin sellaista, mistä en niin välitä?
Ihmisiä ei kuitenkaan tilata rasti ruutuun -listalla mistään, onneksi. Tosiasiassa luonne, älykkyystaso, arvomaailma, kiinnostuksen kohteet, kyky huomioida toisia olivat ne, mitkä saivat minut ihastumaan tuntemaani mieheen, joka on useimmilta ulkoisilta ominaisuuksiltaan jotain muuta kuin tehtaalta tilaisin.
Ehkä tuollaisen rumiluksen kannattaisi mennä muualle kuin ulkonäkökeskeiseen tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi edelleenkin ne tosi ääripään suhteet ovat hyvin poikkeuksellisia. Menestyvillä yritysjohtajilla ei jotain pelkän parturikampaajalinjan käyneitä vaimoja, joiden ainoat avut on pitkät ripsenpidennykset.
Kyllä se on omista akateemisista piireistä poimittu nainen.
Tässä ei määrittävä tekijä ole "akateemisuus" vaan (vanhempien) yhteiskuntaluokka. Ns. Self-made menestyjillä ei näy tätä vinoumaa "akteemisiin" kumppaneihin. Suurin osa "menestyjistä" kuitenkin menestyy, koska tulevat yläluokasta ja yläluokka pariutuu yläluokan kanssa. Väittäisin melkein, että luokka on tärkein pariutumiskumppania ennustava tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei laatikkoleukajengi: mitä te oikeasti ajattelette siellä Prismassa, kun näette ihan tavallisia miehiä ihan tavallisten naisten kanssa yhdessä? Entä jos mies on ruma tai läski ja hänellä silti selkeästi on vaimo?
En ole koskaan nähnyt alle 30v rumaa miestä naisen kanssa Prismassa. Yleensä ovat yksin tai mukana on kaveri tai vanhemmat. Myös elämänkoulupariskunnissa mies on ollut aina vähintään ok näköinen.
Mielestäni pariskunnista noin 90% on suunnilleen samaa tasoa. Sinä taas näet vain komeita miehiä rumempien naisten kanssa. Oletko miettinyt että ehkä itse arvoit jostain syystä miehet keskivertoa paremman näköisiksi kuin naiset?
Vai olisiko toisinpäin, että naiset rankkaavat ne prismamiehet liian alas. Etenkin kun tiedetään se pahamaineinen Tinder-tutkmus, jota en viitsi enempää toistella täällä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt alle 30v rumaa miestä naisen kanssa Prismassa. Yleensä ovat yksin tai mukana on kaveri tai vanhemmat. Myös elämänkoulupariskunnissa mies on ollut aina vähintään ok näköinen.
Mielestäni pariskunnista noin 90% on suunnilleen samaa tasoa. Sinä taas näet vain komeita miehiä rumempien naisten kanssa. Oletko miettinyt että ehkä itse arvoit jostain syystä miehet keskivertoa paremman näköisiksi kuin naiset?
Vai olisiko toisinpäin, että naiset rankkaavat ne prismamiehet liian alas. Etenkin kun tiedetään se pahamaineinen Tinder-tutkmus, jota en viitsi enempää toistella täällä.
-eri
Joo ei oltaisi puolisoni kanssa päädytty Tinderissä yksiin.
Mitä sitten?
Näin nelikymppisenä miehenä voin kertoa ihan pikkuvinkkejä:
- Henkilökohtainen hygienia kuntoon varpaanväleistä korvantauksiin.
- Unohda markettidödöt...On tullut spontaaneja kehuja hajuvedestä ja partavedestä, myös naistyökavereilta.
- Asunto tikkiin. Auto siistiksi.
- Käytä parturia 1x/kk.
- Osta parturista hiustenhoitotuotteet ja kysy sieltä neuvoja näiden käyttämiseen.
- Vanhat vaatteet surutta roskiin. Myös se wanha olutlätsä.
- Usko vaateliikkeen myyjätärtä, kun menet tästä viisastuneena heti hakemaan "Smart casual- lookin".
- Ota yökerhoissa vain muutama, älä örvellä. Alle promille on ok. Yli sen on peli menetetty.
- Älä kyyläile naisia, vaan mene juttelemaan jos siltä tuntuu. Kokemuksen mukaan yli 90% tykkää siitä.
- Älä halveksi naisia.
- Älä yritä olla mitään muuta, kuin oma itsesi. Älä yhtään mitään muuta. Huomaathan itsekin naisten filmaamisen...En itsekään lähesty edes maailmanluokan naista, jos käyttäytyminen ja olemus on kopioitu jostain leffasta.
- Sen tasoinen yökerho/ baari ja sen tasoiset naiset...Räkälässä pubiruusut ja tasokkaassa paikassa taso korkeammalla, myös miesten osalta...
- Harrasta edes jotain asuntosi ulkopuolella.
- Osaa ruoanlaitto. Skippaa einekset ja lähiruoka...Ruoanlaitto ei ole einesmakkaran grillaamista...
- Ryhti kuntoon. Älä kynnä otsalla maata.
....
Noilla on menty aika pitkälle, eikä siis vaadi mitään ponnisteluja.
Jos vertaa mua ja topia niin mulla menee viel paljon huonommin.
Olen ollut 12v8kk työtön, en oo koskaan seukannu enkä harrastanu seksiä. Oon ollu 1 kerran treffeillä, ja ikää on 35v. Mulla se ehkä plussana et oon aika hoikka ja pukeudun asiallisesti, rakastan koiria ja tykkään pitää asunnon siistinä ja rakastan sisustamista. Olen vaan niin auttamattoman epäsosiaalinen ja ujo, et noi karsii naisia paljon ja sitten kun oon työtön niin se karsii loputkin.
M35 turusta.
Vierailija kirjoitti:
- Unohda markettidödöt...On tullut spontaaneja kehuja hajuvedestä ja partavedestä, myös naistyökavereilta.
- Käytä parturia 1x/kk.
- Osta parturista hiustenhoitotuotteet ja kysy sieltä neuvoja näiden käyttämiseen.
- Usko vaateliikkeen myyjätärtä, kun menet tästä viisastuneena heti hakemaan "Smart casual- lookin".
- Ota yökerhoissa vain muutama, älä örvellä. Alle promille on ok. Yli sen on peli menetetty.
- Älä kyyläile naisia, vaan mene juttelemaan jos siltä tuntuu. Kokemuksen mukaan yli 90% tykkää siitä.
- Älä halveksi naisia.
- Älä yritä olla mitään muuta, kuin oma itsesi. Älä yhtään mitään muuta. Huomaathan itsekin naisten filmaamisen...En itsekään lähesty edes maailmanluokan naista, jos käyttäytyminen ja olemus on kopioitu jostain leffasta.
- Sen tasoinen yökerho/ baari ja sen tasoiset naiset...Räkälässä pubiruusut ja tasokkaassa paikassa taso korkeammalla, myös miesten osalta...
- Osaa ruoanlaitto. Skippaa einekset ja lähiruoka...Ruoanlaitto ei ole einesmakkaran grillaamista...
....
Vaatii massia
Hajuvesi= 80 eur
Kampaaja/parturi = 140 kk
Uudet vaatteet_ n.1200
Kallis yökerho ja naisille tarjoominen =500 eur 7kk
Mistä siipimies yökerhoon..Jopi työpaikalta ei käy:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos minua rakastetaan vasta sitten, kun minulla on kasipakki, olen kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti, niin ei vitussa." Voi jessus. Ei tarvitse olla kasipakkia, mikä ihmeen "kuparinruskea" ja leukastandardi on joku miesten oma keksintö. Mutta jos ei tuollaisena kelpaa, vaikka haluaisi jollekin kelvata, niin eihän sitä isoja muutoksia tarvitsisi tehdä. Minun silmiini tökkää heti tuo huolimaton risuparta ja ylikasvanut malli hiuksissa. Ne tuskin muuttavat sinua persoonana joksikin aivan muuksi, jos pidät ne siistinä, Topi hyvä. Ole kiinnostava ja kiva, harrasta jotain, älä viljele tuota "olen tyhmä ja köyhä", se ei ole puoleensavetävää.
Nää ihmiset aina käyttäytyy kuin olisi joku mysteeri, miksi eivät kelpaa. Ei se ole mikään mysteeri.
Joo, tuollainen "kasipakki, kuparinruskea ja leuka ylettyy pöytään asti" kuulostaa oikeasti enemmän homomiehen seksifantasialta kuin naisen toiveelta. Ja kun keskiverto nainen tahtoo kumppanikseen ihan tavallisen näköisen, kohteliaan miehen joka puhuu tunteistaan, auttaa kotitöissä, antaa hellyyttä ja huomioi merkkipäivät niin tuollaiset Topit varmaan pitävät sitä hinttimäisenä. Mitenhän tällaisia ressukoita oikein voisi vähän herätellä?
Naisten puheet ja teot eivät kohtaa, mutta ei sitä varmaan naiset itse huomaa.
Miten niin ei kohtaa? Jos väität jotain tuollaista, perustelut mukaan, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
- Käytä parturia 1x/kk.
- Älä halveksi naisia.
....
Kyllä herra Herleviä uskotaan, ilman neuvvojen jakoakin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi edelleenkin ne tosi ääripään suhteet ovat hyvin poikkeuksellisia. Menestyvillä yritysjohtajilla ei jotain pelkän parturikampaajalinjan käyneitä vaimoja, joiden ainoat avut on pitkät ripsenpidennykset.
Kyllä se on omista akateemisista piireistä poimittu nainen.
Tässä ei määrittävä tekijä ole "akateemisuus" vaan (vanhempien) yhteiskuntaluokka. Ns. Self-made menestyjillä ei näy tätä vinoumaa "akteemisiin" kumppaneihin. Suurin osa "menestyjistä" kuitenkin menestyy, koska tulevat yläluokasta ja yläluokka pariutuu yläluokan kanssa. Väittäisin melkein, että luokka on tärkein pariutumiskumppania ennustava tekijä.
Ennustava tekijä kyllä, mutta ei välttämättä yksilön vaatimus. Yläluokkaiset hengailee yläluokkaisten kanssa, on aika ymmärrettävää, että se puoliso löytyy niistä piireistä missä liikkuu.
Minä esimerkiksi olen kaupunkilainen, joten se, että mun puoliso olisi maatalon isäntä on on vähemmän todennäköistä, kuin se, että olisi kaupunkilainen. Lisäksi olen korkeasti koulutettu, sisarukseni myös ja suurin osa ystävistäni on vanhoja opiskelukavereita, joten on todennäköistä, että pariudun korkeakoulutetun kanssa, koska liikumme samoissa piireissä.
Tämä ei tarkoita sitä, että kaupunkilaisuus tai korkea koulutustaso olisi vaatimus. Se tarkoittaa sitä, että todennäköisyys tavata mukava ihminen, jolla on nämä ominaisuudet, on suurempi.
Mutta ei saa yleistää, että amiksen käyneet on juntteja...
t. amiksen (ja lukion) käynyt nainen joka tykkää mm. lukea, opiskella kieliä, ei juo alkoholia tai polta, osaa käytöstavat jne.