Miten kauan aiotte kulkea jälkijunassa pillifarkkuine ja leggareine?
Suomi aina jälkijunassa kun tulee jotain uutta, nytkin on tullut myyntiin boot leggia ja suoraa farkkua. Kohta av-mammat itkee kuinka mistään ei saa pillifarkkuja vaikka kuinka niitä juuri ITSE haluaisi. :) Mentiin hypeen mukaan ja se levy jää päälle aina 15 vuodeksi kerrallaan.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:18"]
Millaiset ovat bootleg farkut? Minulle bootleg on aina ollut kiinalainen piraattiversio brändistä tai tuotteesta.
[/quote]
Sellaiset, joissa on hitusen levenevä lahje, ei siis mikään lepattava, mutta aavistuksen väljempi kuin suora. Bootleg = mahtuu bootsi lahkeen alle.
Lindexillä on ollu jotain mallia myynnissä koko ajan, ei ole tosin niin paljon värivaihtoehtoja kuin pillifarkuissa. Pillit ei sovi mulle, mutta parit halvat oon kuitenkin ostanut. Tasapainotan niitä pitkillä paidoilla, nilkkureilla ja joskus säärystimillä, koska oon päärynä-/ tiimalasivartaloinen ja reidet on paksut.
[/quote]Se on bootCUT, urpot :)
[/quote]
Veit sanat suustani.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:18"]
Millaiset ovat bootleg farkut? Minulle bootleg on aina ollut kiinalainen piraattiversio brändistä tai tuotteesta.
[/quote]
Sellaiset, joissa on hitusen levenevä lahje, ei siis mikään lepattava, mutta aavistuksen väljempi kuin suora. Bootleg = mahtuu bootsi lahkeen alle.
Lindexillä on ollu jotain mallia myynnissä koko ajan, ei ole tosin niin paljon värivaihtoehtoja kuin pillifarkuissa. Pillit ei sovi mulle, mutta parit halvat oon kuitenkin ostanut. Tasapainotan niitä pitkillä paidoilla, nilkkureilla ja joskus säärystimillä, koska oon päärynä-/ tiimalasivartaloinen ja reidet on paksut.
[/quote]Se on bootCUT, urpot :)
[/quote]
Joo minä luulin olevani täysin out kun en tajunnut mikä malli on tuo bootleg. Bootcut oli aikoinaan kun bootsit ja bikerit oli muotia.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:43"]Toivottavasti tulee bootcut. Pillit ei sovi kenellekkään, sama kun olis jotkut kalsarit jalassa! Ihan kaameet.
[/quote]Ei niiden tarvitse nuolla ihoa, kysehän on lahkeen mallista joka on siis kapeneva.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:48"]
Jee, bootleggejä on kaapissa jo valmiina! :D Nyt pitää enää laihtua niihin sopivaksi, heh.
Leggareita käytän niitä niin kauan kuin niitä kaupoissa on myynissä. :)
[/quote]
Näin mullakin :D! Mulla on farkkuvalikoima bootleggejä kokoon 52 kg-55 kg-58 kg. Jeps, nyt on sitten paino 68 kg eli isojen tyttöjen puolelta joudun farkkuleggareihin tyytymään. Mutta, parempia aikoja odotellessa..
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:05"]
Leggarit on olleet viimeksi jalassani joskus ysikytluvun alussa...
[/quote]
Sama. Ja silloin ne eivät oleet leggarit, vaan "tyttöjen pitkät kalsarit" tai "pitkikset" ja niitä pidettiin talvella toppahousujen/haalarin alla. Olin kouluikäinen.