Laihdutuksen vaikeus / tuska
Syön lähinnä vegaanista raakaruokaa ja paastoan +-16h vuorokaudessa. Paino ei silti ota tippuakseen. En ymmärrä, miten voisi enää terveellisemmin syödä. 🤔 Olen vajaa 50v, mutta käsittääkseni ikääkään ei voi käyttää kuin lähinnä tekosyynä, jos ei laihdu. Olen neuvoton. Ja turhautunut. 🤬
Olisiko kenelläkään antaa toimivia/järkeviä neuvoja/ajatuksia?
Kommentit (10)
Laske kalorit tarkemmin.
Tippuu varmaan tasan tarkkaan! Syynää ne paketit ja punnitse määrät. Semppiä.
Itsehän sen sanoit.. Olet VAJAA 50. Jos olisit normaali niin tietäisit.
sipsejä ja karkkiako syöt sen 8h? Yleensähän jengillä on ongelma saada riittävästi kaloreita vegaanisella ruokavaliolla ja moni vegaani on melko hoikka. Toki onhan se sipsikaljavegaani yksi tunnettu nimike.
Vierailija kirjoitti:
sipsejä ja karkkiako syöt sen 8h? Yleensähän jengillä on ongelma saada riittävästi kaloreita vegaanisella ruokavaliolla ja moni vegaani on melko hoikka. Toki onhan se sipsikaljavegaani yksi tunnettu nimike.
Kuten kirjoitin, niin syön raakaruokaa. Se tarkoittaa siis lähinnä hevi-osaston tuotteita sekä pähkinöitä ja siemeniä. Kypsentämättömänä.
Onko hormonitasot ok? Minulla alkoi paino tippumaan samantien kun hormonikorvaushoito aloitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko hormonitasot ok? Minulla alkoi paino tippumaan samantien kun hormonikorvaushoito aloitettiin.
Ei mitään tietoa. Varmaan yksityisellä täytyy käydä mittauttamassa, jos haluaa?! 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole luonnostaan hoikkia vaikka söisivät niukasti ja terveellisesti.
Ilmeisesti olen siis täysin toivoton tapaus. 🙈