Miten kauan aiotte kulkea jälkijunassa pillifarkkuine ja leggareine?
Suomi aina jälkijunassa kun tulee jotain uutta, nytkin on tullut myyntiin boot leggia ja suoraa farkkua. Kohta av-mammat itkee kuinka mistään ei saa pillifarkkuja vaikka kuinka niitä juuri ITSE haluaisi. :) Mentiin hypeen mukaan ja se levy jää päälle aina 15 vuodeksi kerrallaan.
Kommentit (65)
Tulis vaan nopeasti kevät ja kesä niin pääsisi taas katselemaan niitä freddyperseitä. Nyhän ne pakarat on talvitakkien peitossa....
Ostan uudet sitten kun edelliset hajoo. Menee sit sen hetken muodin mukaan (eli mitä kaupasta löytyy).
No ei tosiaan kukaan täysjärkinen pue päälleen kaikkea mikä sattuu olemaan muodissa!
Kunpa tulis niitä bootlegejä enemmän myyntiin! Nyt valikoima on tosi huono ja hintakin yleensä korkea. Pillifarkkuja saa 10 eurolla, mut bootlegeissä hinta on vähintään 40 euroa.
jos haluaa olla edelläkävijä niin siinä tapauksessahan juuri nyt kannattaa pitäytyä leggareissa ja pillifarkuissa..nehän tulee taas muotiin hetken päästä. todellinen trendsetteri ei pukeudu kauppamuodin mukaan..sehän on jo passé
Ja bootcut farkut tekee jaloista isomman näköiset mitä oikeasti ivat niin sekö on kaunista?:)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:12"]
Ja bootcut farkut tekee jaloista isomman näköiset mitä oikeasti ivat niin sekö on kaunista?:)
[/quote]
On se nyt kauniimpaa kuin pillifarkut ainakin. Ja sitä paitsi suoria lahkeitakin on olemassa, ne sopivat oikeastaan kaikille.
Millaiset ovat bootleg farkut? Minulle bootleg on aina ollut kiinalainen piraattiversio brändistä tai tuotteesta.
Sitten kun mua huvittaa. Tosin koko ajan on kaapissa ollut useammat straight-farkut mutta pillejä käytän varmaan vielä pitkään saappaiden kanssa(jotka nekin on varmaan tosi out)
Minä en ole vielä ehtinyt pillifarkkuihin. Käytän vielä entisen kierroksen bootteja ja suoria farkkuja.
[/quote]
Ja isot tunikat, liehumekot jne. tekevät ihmisestä isomman näköisen? Sukelluspuku vaan päälle niin on pieni olemus. Pipo pitää olla ohut ja kireä jottei ole mottipää?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:14"]
Mahtavaa! Onko bootleggiä taas jokapaikassa? Voi siis vihdoinkin persevä-reitevä astella kauppaan ja valikoimaa on??
[/quote]
Älä rakas persevä-reitevä bootleggejä laita, näyttää vielä persevämmältä. Hanki suorat
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:18"]
Millaiset ovat bootleg farkut? Minulle bootleg on aina ollut kiinalainen piraattiversio brändistä tai tuotteesta.
[/quote]
Sellaiset, joissa on hitusen levenevä lahje, ei siis mikään lepattava, mutta aavistuksen väljempi kuin suora. Bootleg = mahtuu bootsi lahkeen alle.
Lindexillä on ollu jotain mallia myynnissä koko ajan, ei ole tosin niin paljon värivaihtoehtoja kuin pillifarkuissa. Pillit ei sovi mulle, mutta parit halvat oon kuitenkin ostanut. Tasapainotan niitä pitkillä paidoilla, nilkkureilla ja joskus säärystimillä, koska oon päärynä-/ tiimalasivartaloinen ja reidet on paksut.
Käytän pillifarkkuja, koska ne menee mukavasti mun treenattujen reisien ja pepun mukaan, suorat farkut peittäis lihakset :) Ap taitaa olla vain kade :)
t. 17v
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:22"]
[/quote]
Sellaiset, joissa on hitusen levenevä lahje, ei siis mikään lepattava, mutta aavistuksen väljempi kuin suora. Bootleg = mahtuu bootsi lahkeen alle.
Lindexillä on ollu jotain mallia myynnissä koko ajan, ei ole tosin niin paljon värivaihtoehtoja kuin pillifarkuissa. Pillit ei sovi mulle, mutta parit halvat oon kuitenkin ostanut. Tasapainotan niitä pitkillä paidoilla, nilkkureilla ja joskus säärystimillä, koska oon päärynä-/ tiimalasivartaloinen ja reidet on paksut.
[/quote]Se on bootCUT, urpot :)
[/quote]
Silloin kun bootcutit olivat muotia, naistenlehdissä luki miten ne sopivat joka vartalolle. Nykyään tuntuu hypetys olevan että pillifarkut sopivat joka matamille, vaikka ihan silmämääräisesti näkee että no way.
Koomisinta on pillifarkut ja koon 41 tennarit tai ballerinat. Hessu Hopo tässä päivää.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:22"]
[/quote]
[/quote]Se on bootCUT, urpot :)
[/quote]
Hah hah, no ilmankos se kuulosti vähän oudolta, mutta en keksinyt mikä sanassa on vialla. Bootcut tietenkin :D
Minä en taas ikinä ole ymmärtänyt muotia ja muodinorjia.
Pistetään päälle vaatetta, vain koska se on muotia.
Ne on vain vaatteita, oikeasti monikaan ei edes tiedä, että joku tuolla nyt kulkee "muotivaatteissa" ja ne on ihan viimeistä huutoa. Murto-osa sanoisin.
Sen sijaan ne kyllä huomataan, jotka osaavat korostaa omaa vartaloaan ja pukeutua kauniisti, oli ne vaatteet sitten jotakin kirppiksen retrolöytöjä tai juuri nyt in.
Ketä tällä muodinseuraajalla ylipäätänsä yritettään imarrella?.
"katsokaa laitoin haaremihousut jalkaan ja näytän siltä kuin olisi kakka housussa, mutta enkö olekin cool, kun nää on nyt ihan viimeistä muotia?!". (mitenkään nyt haaremihousujen käyttäjiä pilkkaamatta.. ne vain oikeasti suurimalla osalla näyttää siltä, niinkuin olisi iso vaippa tai pökäle housuissa).
En ymmärrä.
Ja tolppakorot tulevat. Jeee, mulla on monet jemmassa viime kierrokselta.
Jee, bootleggejä on kaapissa jo valmiina! :D Nyt pitää enää laihtua niihin sopivaksi, heh.
Leggareita käytän niitä niin kauan kuin niitä kaupoissa on myynissä. :)