Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan aiotte kulkea jälkijunassa pillifarkkuine ja leggareine?

Vierailija
05.02.2015 |

Suomi aina jälkijunassa kun tulee jotain uutta, nytkin on tullut myyntiin boot leggia ja suoraa farkkua. Kohta av-mammat itkee kuinka mistään ei saa pillifarkkuja vaikka kuinka niitä juuri ITSE haluaisi. :) Mentiin hypeen mukaan ja se levy jää päälle aina 15 vuodeksi kerrallaan.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on mainitsemiasi malleja myynnissä? Kävin viime viikolla kiertelemässä ja joka kaupassa myytiin vain pillifarkkuja. En ole pitkään aikaan löytänyt farkkuja, pillit ei sovi mulle.

Vierailija
2/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit on olleet viimeksi jalassani joskus ysikytluvun alussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiempien kokemusten perusteella aika kauan. Siirryn uuteen muotiin vasta kun silmä on siihen tottunut, ja siinä kestää kauan, usein menen aika jälkijunassa.

onneksi olen jo niin vanha, että sallin sen itselleni.

Minulla jopa on aika paljon suoria housuja edelleen käytössä, jäänteitä entisestä muodista tms. Tai ehkä en ei aikuisilla ole kokonaan muodista pois menneetkään, ainakaan työvaatteissa

Vierailija
4/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea tällaista ketjua jossa on jotain todellisiakin ongelmia eikä mitään ilmastonmuutosjutskia.

Vierailija
5/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä joku ap ajattelee. :)

Vierailija
6/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:06"]

aiempien kokemusten perusteella aika kauan. Siirryn uuteen muotiin vasta kun silmä on siihen tottunut, ja siinä kestää kauan, usein menen aika jälkijunassa.

onneksi olen jo niin vanha, että sallin sen itselleni.

Minulla jopa on aika paljon suoria housuja edelleen käytössä, jäänteitä entisestä muodista tms. Tai ehkä en ei aikuisilla ole kokonaan muodista pois menneetkään, ainakaan työvaatteissa

[/quote]

Olen huomannut itsessäni saman. Ensin kauhistun, että noi pillit oli 80-90 vaihteessa jo, ei ikinä minulle. Nyt on jalassa ja pitäisi seuraavaan jo orjentoitua. Ennen olin edelläkävijä (mielestäni). Muutuin mukavasti perässähiihtäjäksi. Klassinen taitaisi olla hyvä tavoite.

Vierailija
7/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitikko "pillifarkkuinenne ja leggareinenne"?

Vierailija
8/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö kyllä esim mangon uudessa mallistossa oli pilliä. Nyt oli myös bootlegiä ja suoraa, joskus 2012 talvena ei varmaan ollu kun kapeet ja jotain boyfriendiä. Mutta ei kapeiden käyttäminen mitään jälkijunaa ole.

Vierailija
9/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se farkkumalli valita vartalotyypin mukaan? Kaikkia noita vaihtoehtoja on ollut rinnakkain jo vaikka kuinka kauan. Tosin ihan äsken en ole suomalaisia kauppoja ollut koluamassa, mutta en nyt jaksa uskoa valikoimien sielläkään keskittyvän vain pilliin esimerkiksi.

Legginsfobia taas taitaa olla av-suuruusluokassaan melkolailla ihan vain av-ilmiö.

Vierailija
10/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinmiten käytän mekkoja ja hameita mutta sitten kun on menkat niin pillifarkut on must. En luovu.

Vierailija
11/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Onko bootleggiä taas jokapaikassa? Voi siis vihdoinkin persevä-reitevä astella kauppaan ja valikoimaa on??

Vierailija
12/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Mun 15-vuotta vanhat buutlegit on vihdoin taas muodikaat!

Vierailija
13/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi torstaina ei sitten kenelläkään ole enää pillejä jalassa, vaan oikeanmalliset farkut? Eikö me nyt voitaisi näin tässä ihan porukalla sopia?

Vierailija
14/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään pukeudutaan vain farkkuihin? Tätä olen ihmetellyt. Kaupoissa on nytkin myynnissä paljon ihania mekkoja ja hameita, jotka soveltuvat arkikäyttöön. Alle talvisukkikset tai -legginsit niin tarkenee.

Vierailija
15/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mitkä enkelkuorot päässä soisivatkaan, jos saisi oikeasti muitakin housuja kaupoista kuin niitä vitun pillejä!

Vierailija
16/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pukeutukoot niin kuin itse haluaa!

Pitääkö aina pukeutua sen mukaan mikä on sillä hetkellä IN?

Vierailija
17/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hameita, mekkoja ja kapeita housuja, farkkuja en omista. Aivan sama, mikä on muotia, pukeudun tyylikkäisiin vaatteisiin, mistä itse pidän, ja missä tiedän näyttäväni hyvältä.

Vierailija
18/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muitakin malleja kuin pillejä on myynnissä ihan koko ajan. Pitää vain monipuolisesti kierrellä kauppoja niin oppii missä niitä oman tyylisiä farkkuja on. Ja nimenomaan OMAN tyylisiä. Vartalotyyppi pitää ottaa huomioon kun farkkuja valitsee.

Jos ei kivijalkakaupoista löydy mieleisiä niin sitten nettiä selailemaan. Turha enää 2010-luvulla valittaa ettei vaatteita muka löytyisi mistään, kun netissä on vaikka mitä tarjolla. Omat mitat pitää tietysti olla tarkkaan tiedossa ettei tule hutiostosta.

Vierailija
19/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ajattelin tässä vasta siirtyä pillihousuihin ja legginsseihin, kunhan ensin laihdutan raskauskilot pois. Nyt vasta silmä tottunut niihin. Eli arviolta 4-5 vuotta jotakuinkin. Tai sen aikaa kun housut kestää.

Vierailija
20/65 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pillifarkkuja ja isoja neuleita jo 30 vuotta ja en aio niistä luopua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi