Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

korteilla ennustaminen

Vierailija
04.02.2015 |

Hei.

Aiheen otsikko kertoikin jo aiheeni :)

Olen vasta harjoittelija, mutta teen sinulle katsauksen nykytilasta ja tulevasta.

Tarvitsen tähän nimesi, ikäsi, sukupuolesi ja hiusten värin.

Kommentit (294)

Vierailija
141/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v, vaalean ruskea, Oskari, mies

Vierailija
142/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:25"]

Ja mikä voi olla syy jos ei näy?

[/quote]

Niin... tuota... Henkilö voi olla vaikeasti tavoitettavissa, vika voi olla minussa ( kuten tiedetään, olen vasta lapsen kengissä näissä asioissa ), tähän voi liittyä ulkopuoliset tekijät ( henkimaailma, joka estää pääsyn ), kuolema, pelottava sana mutta henkilö joka menehtyy lähiaikoina ei tästä yksinkertaisesti ole mitään näytettävää.

MUTTA en kyllä usko, että teidän kohdallanne ole kyse tuosta "vikasta mahdollisuudesta", uskon vahvasti että vika on minussa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:25"]

[/quote]

Niin... tuota... Henkilö voi olla vaikeasti tavoitettavissa, vika voi olla minussa ( kuten tiedetään, olen vasta lapsen kengissä näissä asioissa ), tähän voi liittyä ulkopuoliset tekijät ( henkimaailma, joka estää pääsyn ), kuolema, pelottava sana mutta henkilö joka menehtyy lähiaikoina ei tästä yksinkertaisesti ole mitään näytettävää.

MUTTA en kyllä usko, että teidän kohdallanne ole kyse tuosta "vikasta mahdollisuudesta", uskon vahvasti että vika on minussa :)
[/quote]

apua..t. susanna

Vierailija
144/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:11"]

Ap..näkyykö mitään? Susanna 41v nainen tummaverikkö.

[/quote]

Yritin äsken katsoa, mtta en nähnyt vieläkään mitään :( Olen tänään yhteydessä mentoriiniini, ja kyselen häneltä neuvoja tilanteeseen :) Jos ei muu auta, niin sinun luvallasi pyydän häntä katsomaan minun puolestani sinun elämääsi.
[/quote]

Täähän on pelottavaa :/ susanna

Vierailija
145/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:25"]

[/quote]

[/quote]
Susanna taitaa nyt nostaa itse tarot-kortin :)

Vierailija
146/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 09:39"]

Mila noin 34-vuotta, vaalea.

Ympyrä.

Sinun kohdalla näin ympyrän. Tämä viittaa matkusteluun, mutta enemmän koin että kyseessä on sinun elämässäsi toistuva ”oravan pyörä”. Aivan kuin junnaisit elämässäsi paikoillaan, toistaen jatkuvasti  samaa kaavaa. Tämä herätti minussa jotenkin raskaita tuntemuksia.

Jalkojesi alla esiinty kortti joka kuvastaa rahaa, mutta pääsi yläpuolella näen tumman lapsen hahmon, joka vahvasti tuntuu olevan tämän raha kortin taustalla.

Täällä myös esiintyy pieni muutosten kortti, jota elämääsi kaipaat. Tähän korttiin liittyy vahvasti aikaisemmin mainitsemani ”oravan pyörä” sanonta.

Koen näistä korteista, että elät niukassa taloudessa tuon tumman poika hahmon vuoksi, olet mahdollisesti yksinhuoltaja, joka painii tämän ympyrän keskellä, toivoen elämään muutosta.

Täällä myös esiintyy tumma mies hahmo, hän vahvasti tuntuu olevan tämän lapsen isä.

Hän tavallaan saapuu yllättäen takaisin elämääsi, mutta tuo myös mukanaan pettymyksiä, ja vahvoja semmoisia.

Tulevaisuudessasi esiintyy valintojen kortti, mutta myös pettymys ja erittäin vahvana rahan kortti.

Tämä viittaa siihen, että elämääsi saapuva lapsen isä ikään kuin tuhoaa taloutesi, mutta oikealla valinnalla elvytät elämäsi taloudellisesti. Tämä valinta tuo sinulle mukanaan tuskaa mutta se kannattaa, koska täällä myös esiintyy vahvana rakkauden ja muutosten kortit.

[/quote]

Kiitos, aika hyvin näit. Olen juuri eronnut 2kk sitten, mutta en lapseni isästä. Olen yksinhuoltaja ollut aina sillä lapseni isä on naisisti jonka kanssa oikeustaistelut vielä jatkuvat, nyt vuorossa lähestymiskiellon useat rikkomiset. Olen työssä mutta maksan entisen mieheni velkaa joten todella tiukkaa on. 
Edellisen suhteen päätin suuren surun keskellä, rakkautta oli mutta elämä oli rankkaa. Luovuin hänestä että voisin tulla ehjäksi itse. Hänen myötä olen luvannut itselleni että minä ja lapseni ansaitaan parempaa. 
Näit muutoksen ja rakkautta...olisikohan sitä minullekin luvassa, sellaista joka ei satuta ja vie koko sielua?
t. Mila

Vierailija
147/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvojen ässä tuli.
t. Susanna 41v

Vierailija
148/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos henkimaailma ei tahdo näyttää tulevaa, tyydyn siihen, nro 46

Vierailija
149/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:13"]

Satu 47-vuotta, kysyjä nro 57 Muurahaiskeko Yksin niin hauras, laumassa voittamaton. Tämä kuvastaa sinuuttasi. Yksin koet olevasi eksyksissä, voimaton sekä herkästi ”listittävissä”. Keossa puolestaan olet voimissasi, elossa ja voittamaton. Ympärilläsi on paljon erilaisia henkilöitä, niin ystäviä kuin myös perheen jäseniä. Mutta jokin menneisyydestäsi on saanut sinut muuttumaan henkilöksi joka tarvitsee laumaansa suojelemaan. Jalkojesi alla seisoo tumma nainen, joka kuvaistaa tässä ystävääsi. Hän on sinun kalliosi tässä elämässä. Täällä myös näkyy paljon rakkautta ja tumma pojan hahmo, jotka ovat parhaillaan elämässäsi mukana. En koe, että tässä on kyseessä oma poikasi, vaan muu sukulainen. Tulevaisuus tuo sinulle rankkoja muutoksia  Tulevaisuudessasi näkyy tumma naisen hahmo, joka tuntuisi olevan kytköksillä elämässäsi olevaan nuoreen poikaan, kenties pojan tuleva puoliso. Mutta valitettavasti täällä myös näkyy kuoleman kortti :(, jonka ympärillä on vaalean naisen hahmo sekä tumman miehen hahmo.

[/quote]

kiitos! Kuoleman kortista tulee mieleen heti oma tilanteeni, lapseni on kuolemansairas, ei elä enää kauan. Voisiko ympärillä oleva vaalea nainen olla minä ja tumma mies lapseni isä?

Vierailija
150/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja 39 keskiruskeat

Vierailija
151/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S,nainen,19, ruskeat hiukset :)

Vierailija
152/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaria, 30, vaaleanruskeat, nainen

Vierailija
153/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:38"]

Ympyrä.

Sinun kohdalla näin ympyrän. Tämä viittaa matkusteluun, mutta enemmän koin että kyseessä on sinun elämässäsi toistuva ”oravan pyörä”. Aivan kuin junnaisit elämässäsi paikoillaan, toistaen jatkuvasti  samaa kaavaa. Tämä herätti minussa jotenkin raskaita tuntemuksia.

Jalkojesi alla esiinty kortti joka kuvastaa rahaa, mutta pääsi yläpuolella näen tumman lapsen hahmon, joka vahvasti tuntuu olevan tämän raha kortin taustalla.

Täällä myös esiintyy pieni muutosten kortti, jota elämääsi kaipaat. Tähän korttiin liittyy vahvasti aikaisemmin mainitsemani ”oravan pyörä” sanonta.

Koen näistä korteista, että elät niukassa taloudessa tuon tumman poika hahmon vuoksi, olet mahdollisesti yksinhuoltaja, joka painii tämän ympyrän keskellä, toivoen elämään muutosta.

Täällä myös esiintyy tumma mies hahmo, hän vahvasti tuntuu olevan tämän lapsen isä.

Hän tavallaan saapuu yllättäen takaisin elämääsi, mutta tuo myös mukanaan pettymyksiä, ja vahvoja semmoisia.

Tulevaisuudessasi esiintyy valintojen kortti, mutta myös pettymys ja erittäin vahvana rahan kortti.

Tämä viittaa siihen, että elämääsi saapuva lapsen isä ikään kuin tuhoaa taloutesi, mutta oikealla valinnalla elvytät elämäsi taloudellisesti. Tämä valinta tuo sinulle mukanaan tuskaa mutta se kannattaa, koska täällä myös esiintyy vahvana rakkauden ja muutosten kortit.

[/quote]

Kiitos, aika hyvin näit. Olen juuri eronnut 2kk sitten, mutta en lapseni isästä. Olen yksinhuoltaja ollut aina sillä lapseni isä on naisisti jonka kanssa oikeustaistelut vielä jatkuvat, nyt vuorossa lähestymiskiellon useat rikkomiset. Olen työssä mutta maksan entisen mieheni velkaa joten todella tiukkaa on. 
Edellisen suhteen päätin suuren surun keskellä, rakkautta oli mutta elämä oli rankkaa. Luovuin hänestä että voisin tulla ehjäksi itse. Hänen myötä olen luvannut itselleni että minä ja lapseni ansaitaan parempaa. 
Näit muutoksen ja rakkautta...olisikohan sitä minullekin luvassa, sellaista joka ei satuta ja vie koko sielua?
t. Mila

[/quote]

ja  pelottavasti tuli mieleen että ei kai entinen mieheni enää pyörrä puheitaan ja halua minua takaisin?, kaipasi minua kyllä mutta nyt on etsinyt jo tämän toisen tumman. Yritän kaikin voimin ottaa hänet päästäni ja sydämestäni pois. En enää pystyisi siihen että luotan kaiken tämän eron ja pahan jäljeen vaikka häntä vielä rakastan...
Kiitos jos vielä katsot minulle:) 
t. Mila

Vierailija
154/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin välistä! Nainen 26, vaalea. I:llä alkaa nimi. :)

Vierailija
155/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:09"]

Ympyrä.

[/quote]

t. Mila

[/quote]

ja  pelottavasti tuli mieleen että ei kai entinen mieheni enää pyörrä puheitaan ja halua minua takaisin?, kaipasi minua kyllä mutta nyt on etsinyt jo tämän toisen tumman. Yritän kaikin voimin ottaa hänet päästäni ja sydämestäni pois. En enää pystyisi siihen että luotan kaiken tämän eron ja pahan jäljeen vaikka häntä vielä rakastan...
t. Mila

[/quote]

Tein pöydän useaan otteeseen ja joka kerta tuli sama lopputulos:

Täällä näkyy vaalea mies, joka tuo mukanaan taloudellista vakautta. Mutta täällä myös näkyy kuoleman kortti ja suuria suruja. Älä huoli, nämä kortit eivät liity tähän mieheen millään tavalla :) Hän on sinulle kyllä uskollinen, lojaali sekä hyvä. Eikä tässä myöskään ole kyse lapsestasi.

Entinen miehesi (lapsen isä) onnistuu keplottelemaan itsensä sinun elämään, mutta hän ei sielä kauaan pysy.

Vierailija
156/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:45"]

Satu 47-vuotta, kysyjä nro 57 Muurahaiskeko Yksin niin hauras, laumassa voittamaton. Tämä kuvastaa sinuuttasi. Yksin koet olevasi eksyksissä, voimaton sekä herkästi ”listittävissä”. Keossa puolestaan olet voimissasi, elossa ja voittamaton. Ympärilläsi on paljon erilaisia henkilöitä, niin ystäviä kuin myös perheen jäseniä. Mutta jokin menneisyydestäsi on saanut sinut muuttumaan henkilöksi joka tarvitsee laumaansa suojelemaan. Jalkojesi alla seisoo tumma nainen, joka kuvaistaa tässä ystävääsi. Hän on sinun kalliosi tässä elämässä. Täällä myös näkyy paljon rakkautta ja tumma pojan hahmo, jotka ovat parhaillaan elämässäsi mukana. En koe, että tässä on kyseessä oma poikasi, vaan muu sukulainen. Tulevaisuus tuo sinulle rankkoja muutoksia  Tulevaisuudessasi näkyy tumma naisen hahmo, joka tuntuisi olevan kytköksillä elämässäsi olevaan nuoreen poikaan, kenties pojan tuleva puoliso. Mutta valitettavasti täällä myös näkyy kuoleman kortti :(, jonka ympärillä on vaalean naisen hahmo sekä tumman miehen hahmo.

[/quote]

kiitos! Kuoleman kortista tulee mieleen heti oma tilanteeni, lapseni on kuolemansairas, ei elä enää kauan. Voisiko ympärillä oleva vaalea nainen olla minä ja tumma mies lapseni isä?

[/quote]

Tumma miehen hahmo kuoleman ympärillä voi olla lapsen isä, mutta tämä vaalea nainen ei tunnu sinulta.

Voin olla myös täysin väärässä tämän suhteen, sillä kuolema muuttaa ihmisiä. Tästä vaaleasta naisesta huokuu tietynlainen kylmyys, joka ei sovi ajatuksiini sinusta, mutta kuten sanottu kuolema voi muuttaa ihmisiä.

Vierailija
157/294 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna, noin 40-vuotta.
Joutsen.
Kertoo puhtaudesta, viattomuudesta, iän ikuisesta uskollisuudesta, mutta myös raskaudesta lentää yksin omilla siivillä, sekä hauraudesta.
Koen, että moni henkilö pitää sinua ulkoisesti ”rumana”, mutta tutustuttuaan sinuun saavat he rinnalleen iän ikuisen ystävän, joka ei petä ja jätä pankankaan paikan tullen. Sinun on vaikea luoda uusia ystävyyksiä haurautesi vuoksi, joka myös hankaloittaa heittäytymistä ihmissuhteisiin.
Luota itseesi, olet kaunis myös ulkoisesti.

Ensimmäisenä nostin kortin jalkojesi alle, joka kertoo sinun käyneen lävitse suuren muutoksen elämässäsi, koskien nuorta mies henkilä joka menneisyydestä kummittelee. Tämä henkilö ei enään tuota sinulle pään vaivaa, joten voit jättää hänet surutta menneisyyteen.

Pääsi yläpuolella näen suuren rakkauden symbolin, ja elämässäsi on suuren tekijänä vaalea mies, jonka mukana on tulossa vielä suhteellisen suuria muutoksia.

Elämääsi ilmestyy yllättäen hiukan sinua vanhempi rouva, joka tuntuu korttia katsellessa hyvin lempeältä ja henkilöltä jota olet koko elämäsi odottanut. Hänen saapuessa pakota sisäinen joutsenesi väistymään, ja päästä hänet lähellesi, olet sen tarpeessa. Hän muistuttaa sinua ulkoisesta kauneudestasi ja antaa voimaa lentää omilla siivillä.

Täällä näkyy myös vaalea herrasmies, josta paistaa selkeästi käärmemmäinen olemus. varo häntä, hän tuo mukanaan lieviä ongelmia, mutta sisäinen joutsenesi käskeekin sinua pitämään varasi hänet tavatessaan. Tulevaisuudessa on myös luvassa muutoksia rahan suhteen, ei suuria mutta muutoksia kyllä.
Näen myös pienen muutosten kortin, joka viittaa pieneen matkaan tämän vanhemman rouvan kanssa.

Vierailija
158/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:09"]

Ympyrä.

[/quote]

t. Mila

[/quote]

t. Mila

[/quote]

Tein pöydän useaan otteeseen ja joka kerta tuli sama lopputulos:

Täällä näkyy vaalea mies, joka tuo mukanaan taloudellista vakautta. Mutta täällä myös näkyy kuoleman kortti ja suuria suruja. Älä huoli, nämä kortit eivät liity tähän mieheen millään tavalla :) Hän on sinulle kyllä uskollinen, lojaali sekä hyvä. Eikä tässä myöskään ole kyse lapsestasi.

Entinen miehesi (lapsen isä) onnistuu keplottelemaan itsensä sinun elämään, mutta hän ei sielä kauaan pysy.

[/quote]

Vau, sinulla on kyllä lahjoja nähdä...
Kuolema on selvästi minun päätös jättää kaikki paha menneeseen, kaikki mennyt kuolee koska en enää suostu siihen (lapsen isä ja tämä ristiverinen mies) 
Miksi minulla on niin vahva tunne että kyse ei ole lapsen isästä vaan tästä edellisestä miehestäni...?
En koskaan ottaisi lapseni isää millään tavalla elämääni enää ja hänellä on uusi perhe ja elämä.
Näkyykö entisen kihlattuni sydämessä rakkautta minua kohtaan vaikka petti minut täysin?
Olenko ollut yhteydessä tähän uuteen vaaleaan jo? onko hän lähellä äitäni?
Suuri kiitos kun vilpittömästi jaksat meille katsoa meidän murheita ja huolia...
:)
t. Mila

Vierailija
159/294 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:45"]

[/quote]

[/quote]

Tumma miehen hahmo kuoleman ympärillä voi olla lapsen isä, mutta tämä vaalea nainen ei tunnu sinulta.

Voin olla myös täysin väärässä tämän suhteen, sillä kuolema muuttaa ihmisiä. Tästä vaaleasta naisesta huokuu tietynlainen kylmyys, joka ei sovi ajatuksiini sinusta, mutta kuten sanottu kuolema voi muuttaa ihmisiä.

[/quote]

sitten tiedän, kuka hän on. Ihan uskomattoman hyvin näet, kiitos!

Vierailija
160/294 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia 37 nainen,brunette

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi