Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia?

Vierailija
04.02.2015 |

Mulla leikattiin ma viisaudenhammas ja nyt tänään on aamusta asti maistunut suussa ihan rehellinen paska. Ikeneen laitettiin siis tikit, ja verenvuoto loppui ma iltaan mennessä kokonaan. Lisäksi ikenet on kitalaen puolelta tosi kipeät, varmaan ärtyny siinä poistoleikkauksessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tulehdukselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:41"]Kuulostaa tulehdukselta
[/quote]
mietin vain että tuleeko se noin nopeasti? Kun leikkauksesta on vain 2 päibää..

Vierailija
4/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia

Vierailija
5/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:51"]Ihan normaalia
[/quote]
millon se ei ole enää normaalia?

Vierailija
6/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen verran tiedän että plakki haisee itse asialle bakteerien vuoksi.

Vierailija
7/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko ylä- vai alahammas? Onko vaikeuksia avata suuta? Onko nielemis- tai hengitysvaikeuksia? Onko kuumetta?

Vierailija
8/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:00"]Poistettiinko ylä- vai alahammas? Onko vaikeuksia avata suuta? Onko nielemis- tai hengitysvaikeuksia? Onko kuumetta?
[/quote]
ylähammas, oli aika tiukasti luussa kiinni. Suu ei aukea vielä kokonaan ja poski on turvonnut.

Vierailija
9/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole kuumetta. Olen kyllö ottanut tunti sitten 600mg buranan

Vierailija
10/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa epäasiantuntemusta hammaslääketieteeltä. Mikäli viisureita joudutaan poistamaan, niin infektiota löytyy varmaan paljonkin puremakalustosta, ei hampaiden poistaminen poista infektiota itse kudoksesta. Kudosinfektion voima on iso, se voi helpostikin vääntää hampaita, joita yritetään oikoa hammasraudalla - todella typerää eikä toimi halutulla tavalla. Ja tästä infektiosta jää vielä jäljelle hammaskiveä hampaiden juureen. Joka vain poistetaan, ja infektio jää taas jäljelle. FAIL, FAIL, ja FAIL hammaslääketieteelle.

Vierailija
12/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:07"]Pelottavaa epäasiantuntemusta hammaslääketieteeltä. Mikäli viisureita joudutaan poistamaan, niin infektiota löytyy varmaan paljonkin puremakalustosta, ei hampaiden poistaminen poista infektiota itse kudoksesta. Kudosinfektion voima on iso, se voi helpostikin vääntää hampaita, joita yritetään oikoa hammasraudalla - todella typerää eikä toimi halutulla tavalla. Ja tästä infektiosta jää vielä jäljelle hammaskiveä hampaiden juureen. Joka vain poistetaan, ja infektio jää taas jäljelle. FAIL, FAIL, ja FAIL hammaslääketieteelle.
[/quote]
ai täh? Siis ei mulla jouduttu tulehduksen vuoksi tuota viisaudenhammasta poistamaan? Ihan terve hammas sieltä tongittiin, se piti vain saada pois tieltä...

Vierailija
13/13 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi