Teho-osastot täynnä, sht äärirajoilla. Koronadenialistit: “kyseessä on vaaraton flunssa“
Kuinka pihalla voikaan olla länsimaisen sivistyksen saanut ihminen, joka päättää olla uskomatta koko maapallon kriisiin saaneen pandemian vaarallisuutta?
Siinä on kyllä koulunkäynti ollut ajanhukkaa. Sielun sivistyskään ei ole hälle tarttunut.
Kommentit (3939)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuika moni on kuollut tähän tappavaan tautiin täällä Suomessa?
Koronan tappavuus prosentti on 0.2%. Propagandavirus. En ikinä ota piikkiä. Sitä levittää rokotetut.
Jos tykkäät prosenteista, niin tässä sinulle mieluisa päivän luku: viikolla 45 oli HUS -alueella rokottamattoman todennäköisyys joutua sairaalaan 11 -kertainen kaksi rokotetta nauttineeseen verrattuna. Eli siis 1000% suurempi! (HS tänään)
Hus alueella on koronan takia sairaalassa 0,003% väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ymmärtäny tätä koko koronaa koska tämä ei ole vaikuttanut minun elämään millään tavalla.
Käyn töissä,käyn kaupoissa, käyn lenkillä ja käyn kalastamassa kuten ennenkin.
En ole oikeastaan edes maskia koskaa käyttäny ja piikkiäkään en ole ottanu.
Miksi te ihmiset stressaatte?
M31
Katsotaan kauanko käyt töissä ilman rokotetta.
No sitten minä alan elämään yhteiskunnan tukirahoilla. Jos yhteiskunta ei halua että minä käyn töissä niin sitten minä en käy töissä. En minä voi vaikuttaa siihen asiaan millään tavalla kuinka yhteiskunta minua kohtelee.
M31
Yhteiskunnan tukirahatkin voi jossain vaiheessa loppua. Rokottamattomat on koko ajan lisäämässä tehohoitopaikkoja yms. Tarvittaisiin koronavero edes heille.
No sitten ne tukirahat loppuu. Ei minua kiinnosta miten suomella menee, menkööt konkurssiin koko maa vaikka.
Eikö kaikille heille pitäisi laittaa lisää veroa ketkä siellä teholla on eikä vain koronapotilaille?
M31
Ja ruokaa tippuu taivaasta. Voi tyhmyys..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysvaikutukset alkavat näkymään jo usealla huolimatta siitä onko rokotettu vai ei.
Säälittää kun näkee junassa ja muualla joitakin yleensä vanhempia ihmisiä, joilla maskit tiukasti kasvoilla ja kauhu paistaa silmistä. Epäilen palautuvako enää koskaan, vaikka tämä loppuisi jo huomenna.
Maskinaamat suojelee sinunkin terveyttäsi. Maskinaamat jaksaa edelleen välittää muista, mutta tämähän rokotekriittisen mahdotonta käsittää. "En käytä maskeja, koska ei ne minua suojaa". Muilla ei väliä. Pääasia on minä.
Kyllä minä maskia pidän, miksi luulet että en pitäisi, Viiraako?
Ei, mutta joskus täytyy yleistää. Suurin osa vastustaa siis rokotteiden lisäksi myös maskeja. Jotkut jopa käsien pesua, jonka luulisi jo ilman koronaakin olevan aikuisella ihmisellä halussa.
Huoh! En usko että maskeja tai rokotteita vastaa kovinkaan moni.
Se että ihminen ei käytä maskia ei tarkoita sitä että hän vastustaa maskeja.
Se että ihminen ei ota rokotetta ei tarkoita sitä että hän vastustaa rokotteita.
Se kuka väittää että rokottamaton on rokotevastainen niin ajatteleeko hän myös että jos ihminen ei aja sähköautolla niin hän on sähköautovastainen?
Eiköhän suurinosa maskittomista ja rokottamattomista ihmisistä ole vain sellaisia ettei niitä kiinnosta kyseiset asiat.
Jos ei kiinnosta, sulkee silmät maailmalta, eikä ajattele muita. Taas vain minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 voi kuulostaa vähältä. Mutta voitte huvikseen googlata mitä näiden 15 tehohoito kokonaisuudessaan maksaa. Ja iso lasku vielä työkyvyttömyydestä joka jatkuu pitkään tehohoidon jälkeen, jos siis siitä selviää hengissä. Perheelle hautauskulut ja lesken ja lasten henkinen kärsimys jos perheellinen ihminen. Mikä olennaisinta, tämä kaikki ihan turhaa, siksi kun joku ei halunnut ottaa ilmaista rokotusta.
Entäpä rokotehaittoja saaneet?
Niitä on niin häviävän pieni määrä ettei ole merkitystä. rationaalinen ja vähänkään matemaattista ajattelua taitava osaa laskea ja valita kumpi vaihtoehto edullisempi.
Minä sairastuin pandemrixista narkolepsiaan ja olen 28-vuotias.
Olen ottanut molemmat koronarokotteet, mutta oksettaa kuulla vähättelyä pysyvistä, vakavista rokotehaitoista. Ne tuntuvat olevan kaikille merkityksettömiä niin pitkään kun eivät kosketa omaa napaa.
Vaikka rokotteesta pysyvästi sairastuminen on hyvin epätodennäköistä, on se kuitenkin merkityksellistä - kyseessä oli jonkun ihmisen, esimerkiksi minun, yksi ja ainoa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronan tappavuus prosentti on 0.2%. Propagandavirus. En ikinä ota piikkiä. Sitä levittää rokotetut.
Jos tykkäät prosenteista, niin tässä sinulle mieluisa päivän luku: viikolla 45 oli HUS -alueella rokottamattoman todennäköisyys joutua sairaalaan 11 -kertainen kaksi rokotetta nauttineeseen verrattuna. Eli siis 1000% suurempi! (HS tänään)
No tottakai on kun se laviää ulkomailta. Rajat ovat auki. Laittakaa rajat kiinni ja kehittäkää kunnollinen rokote joka antaa kymmenien vuosien suojan. Sitten vasta HARKITSEN otanko sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysvaikutukset alkavat näkymään jo usealla huolimatta siitä onko rokotettu vai ei.
Säälittää kun näkee junassa ja muualla joitakin yleensä vanhempia ihmisiä, joilla maskit tiukasti kasvoilla ja kauhu paistaa silmistä. Epäilen palautuvako enää koskaan, vaikka tämä loppuisi jo huomenna.
Maskinaamat suojelee sinunkin terveyttäsi. Maskinaamat jaksaa edelleen välittää muista, mutta tämähän rokotekriittisen mahdotonta käsittää. "En käytä maskeja, koska ei ne minua suojaa". Muilla ei väliä. Pääasia on minä.
Kyllä minä maskia pidän, miksi luulet että en pitäisi, Viiraako?
Ei, mutta joskus täytyy yleistää. Suurin osa vastustaa siis rokotteiden lisäksi myös maskeja. Jotkut jopa käsien pesua, jonka luulisi jo ilman koronaakin olevan aikuisella ihmisellä halussa.
Kaksi piikkiä saatu. En käytä maskia enkä mene koronatestiin. Käsiä olen todellakin pessyt jo ennen koronaa.
Kuten tämä on ennenkin todettu, rokottamaton on rintamakarkuri. Mikäli hän oli uppoavassa laivassa, hän kyynärpäätaktiikalla tönisi heikommat syrjään ja eväisi heiltä pääsyn pelastuslautalle. Vielä harvinaisen kuvottavaa tästä tekee, että heidän mielenosoituksissaan kaikki verhotaan johonkin rauhan ja rakkauden kaapuun, vaikka kyse on vain sietämättömästä itsekkyydestä. En käsitä, miten Suomessa voi asua näinkin paljon, näin tyhmiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 voi kuulostaa vähältä. Mutta voitte huvikseen googlata mitä näiden 15 tehohoito kokonaisuudessaan maksaa. Ja iso lasku vielä työkyvyttömyydestä joka jatkuu pitkään tehohoidon jälkeen, jos siis siitä selviää hengissä. Perheelle hautauskulut ja lesken ja lasten henkinen kärsimys jos perheellinen ihminen. Mikä olennaisinta, tämä kaikki ihan turhaa, siksi kun joku ei halunnut ottaa ilmaista rokotusta.
Niitä on niin häviävän pieni määrä ettei ole merkitystä. rationaalinen ja vähänkään matemaattista ajattelua taitava osaa laskea ja valita kumpi vaihtoehto edullisempi.
Olen ottanut molemmat koronarokotteet, mutta oksettaa kuulla vähättelyä pysyvistä, vakavista rokotehaitoista. Ne tuntuvat olevan kaikille merkityksettömiä niin pitkään kun eivät kosketa omaa napaa.
Vaikka rokotteesta pysyvästi sairastuminen on hyvin epätodennäköistä, on se kuitenkin merkityksellistä - kyseessä oli jonkun ihmisen, esimerkiksi minun, yksi ja ainoa elämä.
Kyllä, sinun lääkehaittasi on merkityksellinen ja ansaitsee tulla kuulluksi. Vaikutukset elämääsi ja elämänlaatuusi ovat olleet huomattavat
Kaksi piikiä, otan kolmannen kun saan, mun biletykset ei kuulu kellekään enää. Maskia käytän vain, kun siihen on oikeasti tarvetta enkä sädekehäni kirkastamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai on kun se laviää ulkomailta. Rajat ovat auki. Laittakaa rajat kiinni ja kehittäkää kunnollinen rokote joka antaa kymmenien vuosien suojan. Sitten vasta HARKITSEN otanko sen.
Jep, sama täällä. Onneksi parempia rokotteita on kehitteillä. Ja lääkkeitä koronaan, jos taudin sattuu saamaan. Odotellaan nyt niitä ihan rauhassa ja siihen asti pidetään huolta hygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisikin oikea normaali rokote, niin olisin kyllä ottanut. Mutta se on kokeellinen rokote, jonka runsaista haittavaikutuksista ollaan ihan hiljaa. Fimean sivuilta niitä haittoja voi käydä tutkimassa, jos ei muuten usko. Vai onko Fimeakin joku follarisivusto, niin kuin kaikkia rokotekriittisiä leimataan? Muita sivustojahan tänne ei voikaan laittaa, jos ei halua joutua sensuroiduksi. Ja se jos mikä kertoo, että kyse on ihan muusta kuin pandemiasta ja sen hoidosta.
Piti oikein käydä lukemassa niin yleisimpiä vakavia haittavaikutuksia olivat mm. kuume, päänsärky ja väsymys. Rokotetta on turha pelätä ja riski saada jokin sivuvaikutus on olematon.
Siis mitähän sivua olet käynyt katsomassa? Minun koneellani näkyy, että vakavia haittavaikutuksia on 2.11. mennessä käsitellyissä ilmoituksissa 3655. Siis VAKAVIA HAITTAVAIKUTUKSIA 3655. Ja sinusta riski on olematon? Sen lisäksi lieviä 1590, mikä kertoo siitä, että lievistä ei juuri edes ilmoiteta. Jos jostain muusta rokotteesta olisi tullut näin kauheasti vakavia haittoja, niin käyttö olisi lopetettu jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tämä on ennenkin todettu, rokottamaton on rintamakarkuri. Mikäli hän oli uppoavassa laivassa, hän kyynärpäätaktiikalla tönisi heikommat syrjään ja eväisi heiltä pääsyn pelastuslautalle. Vielä harvinaisen kuvottavaa tästä tekee, että heidän mielenosoituksissaan kaikki verhotaan johonkin rauhan ja rakkauden kaapuun, vaikka kyse on vain sietämättömästä itsekkyydestä. En käsitä, miten Suomessa voi asua näinkin paljon, näin tyhmiä ihmisiä.
Rokotehaitan saaneet rokotetut ovat sankareita, jotka ovat osallistuneet sotaan ja saaneet siellä damagea ja tulleet hiukan rampautettuina kotiin. Mutta tehneet yhteiskuntavastuunsa. Rokotettujen narratiivissa tosin näistä ei juuri puhuta kuin toteamalla kuinka harvinaisia haitat on. Tärkeintä on saada kaikki mukaan sotimaan ettei yksikään jätä tekemättä yhteiskuntavastuutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisikin oikea normaali rokote, niin olisin kyllä ottanut. Mutta se on kokeellinen rokote, jonka runsaista haittavaikutuksista ollaan ihan hiljaa. Fimean sivuilta niitä haittoja voi käydä tutkimassa, jos ei muuten usko. Vai onko Fimeakin joku follarisivusto, niin kuin kaikkia rokotekriittisiä leimataan? Muita sivustojahan tänne ei voikaan laittaa, jos ei halua joutua sensuroiduksi. Ja se jos mikä kertoo, että kyse on ihan muusta kuin pandemiasta ja sen hoidosta.
Piti oikein käydä lukemassa niin yleisimpiä vakavia haittavaikutuksia olivat mm. kuume, päänsärky ja väsymys. Rokotetta on turha pelätä ja riski saada jokin sivuvaikutus on olematon.
Siis mitähän sivua olet käynyt katsomassa? Minun koneellani näkyy, että vakavia haittavaikutuksia on 2.11. mennessä käsitellyissä ilmoituksissa 3655. Siis VAKAVIA HAITTAVAIKUTUKSIA 3655. Ja sinusta riski on olematon? Sen lisäksi lieviä 1590, mikä kertoo siitä, että lievistä ei juuri edes ilmoiteta. Jos jostain muusta rokotteesta olisi tullut näin kauheasti vakavia haittoja, niin käyttö olisi lopetettu jo aikoja sitten.
Sen haitan vakavuuden määrittelee ilmoittaja itse, kuten siellä sanotaan! Tosiasiassa vakavia haittoja on ollut todella vähän, uutisoitiin että HUS alueella muutamia yksittäistapauksia jotka hakeutuneet hoitoon rokotehaitan takia.
Joten älä vauhkoa turhaan.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008335099.html
HUSIN päivystyksiin on hakeutunut hyvin vähän potilaita rokotusreaktioiden vuoksi. HUS Akuutissa on ollut kesän aikana yksittäisiä potilaita, joilla on ollut allerginen reaktio rokotuksen jälkeen ja heidät on saatu hyvin hoidettua.
Edellisen 30 vuorokauden aikana Meilahden yhteispäivystyksessä on hoidettu yhtä lievästi oireilevaa potilasta, joka oli saanut koronarokotuksesta allergisen reaktion.
Sydän- ja keuhkokeskuksessa on hoidettu yksittäisiä potilaita parin viikon aikana rokotusten jälkeen ilmenneiden sydänlihastulehdusten vuoksi. Heidän hoitojaksonsa ovat olleet yleensä vain muutamia päiviä.
”Sekä koronavirustauti että koronavirusrokotukset lisäävät sydänlihastulehduksen riskiä”, sanoo tiedotteessa linjajohtaja Jyri Lommi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Propagandavirus", joka on tappanut virallisestikin jo yli 5 miljoonaa ihmistä. Todellinen luku lienee tuplasti isompi. Onnea yläasteelle kuitenkin.
Minua ei kiinnosta se että koronavirus on tappanut jo 5 miljoonaa ihmistä maailmanlaajuisesti. Listää tänne toki ne kaikki muutkin kulkutaudit, jotka ovat tappaneet satoja miljoonia ihmisiä viimeisen 20 vuoden aikana homo.
Niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mitä?
Samat yleisoireet saat myös koronasta. Sillä erolla, että vain piikin saat 100% varmuudella heti kun haet. Koronaa voit joutua 1000 tartunnan päivävauhdilla odottamaan yli 10vuotta.
Ei ole pelkoa että joutuisit 10 vuotta tartuntaasi odottelemaan, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavia ilmoittajan MIELESTÄ. Siis Tiialla oli 2 h lämpöä ja Tiia ilmoitti sen vakavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sinun lääkehaittasi on merkityksellinen ja ansaitsee tulla kuulluksi. Vaikutukset elämääsi ja elämänlaatuusi ovat olleet huomattavat
Samaa vähättelyä on tässä ketjussa saaneet osakseen teholle joutuneet ja tautiin menehtyneet. Mitäs ovat lihavia, vanhoja, syövät epäterveellisesti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mitä?
Samat yleisoireet saat myös koronasta. Sillä erolla, että vain piikin saat 100% varmuudella heti kun haet. Koronaa voit joutua 1000 tartunnan päivävauhdilla odottamaan yli 10vuotta.
Ei ole pelkoa että joutuisit 10 vuotta tartuntaasi odottelemaan, älä huoli.
Mistä te edes tiedätte onko teillä ollut tartuntaa vai ei? Todella monella koko korona on oireeton eikä sitä edes tiedä kuin testissä onko koronaa vai ei.
Huoh! En usko että maskeja tai rokotteita vastaa kovinkaan moni.
Se että ihminen ei käytä maskia ei tarkoita sitä että hän vastustaa maskeja.
Se että ihminen ei ota rokotetta ei tarkoita sitä että hän vastustaa rokotteita.
Se kuka väittää että rokottamaton on rokotevastainen niin ajatteleeko hän myös että jos ihminen ei aja sähköautolla niin hän on sähköautovastainen?
Eiköhän suurinosa maskittomista ja rokottamattomista ihmisistä ole vain sellaisia ettei niitä kiinnosta kyseiset asiat.