Teho-osastot täynnä, sht äärirajoilla. Koronadenialistit: “kyseessä on vaaraton flunssa“
Kuinka pihalla voikaan olla länsimaisen sivistyksen saanut ihminen, joka päättää olla uskomatta koko maapallon kriisiin saaneen pandemian vaarallisuutta?
Siinä on kyllä koulunkäynti ollut ajanhukkaa. Sielun sivistyskään ei ole hälle tarttunut.
Kommentit (3939)
Vierailija kirjoitti:
Eniten tässä koronatilanteessa huolettaa se, että alle 12-vuotiaat jätetään täysin vaille mitään suojaa. Maskisuositukset enimmäkseen ohi, rajoitukset poissa lasten osalta, kouluja ei voi laittaa etäopetukseen, rokotuksia ei ole ja tätä uutta lääkekuuriakaan ei vielä Suomessa saa. Ja kyllä, lapsetkin sairastuvat ja saavat myös vakavia tautimuotoja sekö Long covidia.
Älä heitä tunnepitoista sääliläppää, vaan kerron linkein faktat, kuinka paljon lapset saa muka vakavia tautimuotoja ja "long covidia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta koronakriisissä on itselläni (tähän mennessä) ollut tosiaan tuo kun aluksi piti itsestään selvänä, että jokainen käsittää pandemian nyt tapahtuneen, kun siitä on vuosikymmeniä asiantuntijat varoitelleet, mutta sitten onkin tullut selväksi, että kaikenmaailmat hihhulit uskovat salaliittoihin. - Eri -
Rokotustilastojen perusteella voi olettaa jopa joka viidennen olevan jollakin tapaa vajaa, joka ei ymmärrä, mitä maailmalla tapahtuu.
Rokotustilastojen valossa jokainen vähänkään älykkäämpi kysyy kysymyksiä.
Miksi tilanne on nyt pahempi kuin ennen rokotteita vaikka niiden piti poistaa kaikki koronaan liittyvät ongelmat.
Matkustelu on taas lisääntynyt ja ihmiset eivät enää noudata suosituksia.
Vierailija kirjoitti:
En oo ymmärtäny tätä koko koronaa koska tämä ei ole vaikuttanut minun elämään millään tavalla.
Käyn töissä,käyn kaupoissa, käyn lenkillä ja käyn kalastamassa kuten ennenkin.
En ole oikeastaan edes maskia koskaa käyttäny ja piikkiäkään en ole ottanu.
Miksi te ihmiset stressaatte?
M31
Tiedätkö mitä?Olet juntti sanan varsinaisessa merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
En oo ymmärtäny tätä koko koronaa koska tämä ei ole vaikuttanut minun elämään millään tavalla.
M31
Katsotaan kauanko käyt töissä ilman rokotetta.
Nythän HUS:ssa rokottamattomat ovat taas huomattava enemmistö, 65 % koronapotilaista on rokottamattomia (tai sellaisia joille ei rokotesuojaa ole vielä ehtinyt muodostua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysvaikutukset alkavat näkymään jo usealla huolimatta siitä onko rokotettu vai ei.
Säälittää kun näkee junassa ja muualla joitakin yleensä vanhempia ihmisiä, joilla maskit tiukasti kasvoilla ja kauhu paistaa silmistä. Epäilen palautuvako enää koskaan, vaikka tämä loppuisi jo huomenna.
Maskinaamat suojelee sinunkin terveyttäsi. Maskinaamat jaksaa edelleen välittää muista, mutta tämähän rokotekriittisen mahdotonta käsittää. "En käytä maskeja, koska ei ne minua suojaa". Muilla ei väliä. Pääasia on minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta koronakriisissä on itselläni (tähän mennessä) ollut tosiaan tuo kun aluksi piti itsestään selvänä, että jokainen käsittää pandemian nyt tapahtuneen, kun siitä on vuosikymmeniä asiantuntijat varoitelleet, mutta sitten onkin tullut selväksi, että kaikenmaailmat hihhulit uskovat salaliittoihin. - Eri -
Rokotustilastojen perusteella voi olettaa jopa joka viidennen olevan jollakin tapaa vajaa, joka ei ymmärrä, mitä maailmalla tapahtuu.
Rokotustilastojen valossa jokainen vähänkään älykkäämpi kysyy kysymyksiä.
Miksi tilanne on nyt pahempi kuin ennen rokotteita vaikka niiden piti poistaa kaikki koronaan liittyvät ongelmat.
Matkustelu on taas lisääntynyt ja ihmiset eivät enää noudata suosituksia.
Eli rokotteilla ei tätä ratkaista.
Itävallassa valitaan ne koronapotilaat joille kannattaa antaa tehohoitoa. Kaikki eivät sitä saa. Sairaalat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
En ole juntti vaan olen ihminen kuka ei stressaa pienistä asioista. Ne ketkä käyttää maskia ja käy koronarokotuksissa niin ei se minua haittaa kunhan he eivät minua painosta siihen hölmöilyyn mukaan.
En pidä ihmisistä ketkä tuputtaa omaa ideologiaan muille.
M31
Vierailija kirjoitti:
Nythän HUS:ssa rokottamattomat ovat taas huomattava enemmistö, 65 % koronapotilaista on rokottamattomia (tai sellaisia joille ei rokotesuojaa ole vielä ehtinyt muodostua).
On kun siivosivat Raaseporin sairaalan pois tilastoista 10 rokotetun potilaansa kanssa :D
Meininkiä suoraan neuvostoajalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysvaikutukset alkavat näkymään jo usealla huolimatta siitä onko rokotettu vai ei.
Säälittää kun näkee junassa ja muualla joitakin yleensä vanhempia ihmisiä, joilla maskit tiukasti kasvoilla ja kauhu paistaa silmistä. Epäilen palautuvako enää koskaan, vaikka tämä loppuisi jo huomenna.
Maskinaamat suojelee sinunkin terveyttäsi. Maskinaamat jaksaa edelleen välittää muista, mutta tämähän rokotekriittisen mahdotonta käsittää. "En käytä maskeja, koska ei ne minua suojaa". Muilla ei väliä. Pääasia on minä.
Kyllä minä maskia pidän, miksi luulet että en pitäisi, Viiraako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Katsotaan kauanko käyt töissä ilman rokotetta.
No sitten minä alan elämään yhteiskunnan tukirahoilla. Jos yhteiskunta ei halua että minä käyn töissä niin sitten minä en käy töissä. En minä voi vaikuttaa siihen asiaan millään tavalla kuinka yhteiskunta minua kohtelee.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronakieltäjät on niitä lumihiutaleita, jotka haluavat olla erilaisia kuin muut.
Jos 1000 lääkäriä sanoo että korona on vaarallinen, niin uskotaan mieluummin sitä yhtä joka sanoo ettei ole.
Laittavat sormet korviin ja huutavat "lalalala", kun kieltävät koronan lisäksi koko todellisuuden. Ressukat haluvat palata vuoteen 2000, kun kaikki oli vielä muka hyvin.
Minusta rokotetuista löytyy ennemminkin ryhmä, joka toimii justiinsa noin. Kuvittelevat, että rokotteen ottamalla koko koronasta ei tarvitse enää välittää eikä murehtia. Tunkevat sormet korviin maskisuositusten ym osalta uhoten, että minähän en mitään rajoituksia tule enää ikinä noudattamaan ja hokevat kuinka meillä on enää vain rokottamattomien pandemia..
hmmm.. ehkä he ovat niitä, jotka haluavat saada rokottamattomat samalla lailla toimivat ihmiset saamaan tartunnan, jotta heillekin tulee immuniteetti ja saadaan suomi enemmän auki??
ymmärräthän, että vaikka miten haluat omalla uskollasi halveksua rokottamattomia syystä, jota ei älyllisesti kukaan voi käsittää, niin näitä muista välinpitämättömiä ihmisiä on kummassakin leirissä. ROkottamattomien joukossa on myös vastuullisia toisia ajattelevia ihmisiä, kuin vastuuttomia, kuten myös rokotettujen.
Mistä ihmeestä sä tuon tempaisit, että minä halveksisin rokottamattomia?
Minusta on älytöntä, että nyt suurinpiirtein ylistetään heitä jotka menee ja tulee passinsa turvin, kun taas rokottamatonta haukutaan joka suunnasta. Etätöitä tekevä yksinasuja, joka ei baareissa ym pyöri on taatusti rokottamattomanakin vastuullisempi ja vähemmän vaaraksi, kuin yksikään rokotettu kapakkaruusu tai fanaattinen maailmanmatkaaja.
Niin juuri! joka puolella maailmaa, missä ihmiset on yli 80% rokotettuja, tartunnat ovat nousseet tappiin, kun rokotetut ovat päättäneet "elää".
Maskit on heitetty meneen ja paineltu täpötäysiin bailumestoihin ja muihin "kokoontumisajoihin".
Sitten kourallisesta rokottamattomia haetaan syntipukkia, kun itse on ensiksi ilman maskia, turvaväleistä piittaamatta, pyöritty läpi kaikki kissanristiäiset ja joukkokokoontumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kun siivosivat Raaseporin sairaalan pois tilastoista 10 rokotetun potilaansa kanssa :D
Ei sovi narratiiviin ja siihen että ihmisiä yritetään saada ottamaan rokote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten tässä koronatilanteessa huolettaa se, että alle 12-vuotiaat jätetään täysin vaille mitään suojaa. Maskisuositukset enimmäkseen ohi, rajoitukset poissa lasten osalta, kouluja ei voi laittaa etäopetukseen, rokotuksia ei ole ja tätä uutta lääkekuuriakaan ei vielä Suomessa saa. Ja kyllä, lapsetkin sairastuvat ja saavat myös vakavia tautimuotoja sekö Long covidia.
Älä heitä tunnepitoista sääliläppää, vaan kerron linkein faktat, kuinka paljon lapset saa muka vakavia tautimuotoja ja "long covidia".
Löydät varmasti tilastot helposti googlettamalla. Esimerkiksi Israelissa:
More than 10 percent of Israeli children who were diagnosed with the coronavirus show signs of suffering from the so-called long COVID, the Health Ministry announced Monday.
According to the data, gathered from a follow-up survey of parents of 13,864 children aged 3-18 who had recovered from the virus, 11.2% reported symptoms of long COVID.
https://www.timesofisrael.com/more-than-10-of-israeli-kids-who-got-viru…
A large study of children and young people who caught SARS-CoV-2 has found that as many as one in seven (14%) may still have symptoms 15 weeks later.1 However, this figure is lower than in some studies that have reported a prevalence of long covid as high as 51% in children and young people.
https://www.bmj.com/content/374/bmj.n2157
Doctors are working to understand why some children and adolescents who get COVID-19 make a clean recovery, while others go on to develop long COVID, a condition marked by new, returning, or ongoing symptoms such as brain fog and chronic fatigue. The question of why some kids (just like some adults) wrestle with health problems for weeks or months is one of the pandemic’s biggest mysteries—and one that causes worry for parents.
With long COVID, many kids suddenly find themselves struggling to keep up with their schoolwork or skipping sports. Others can’t sleep or have difficulty walking, while yet others struggle with aches and pains, breathlessness, dizziness, and other troubling symptoms.
Rokotetut sitten saavat syyttää itseään tyhmyydestä jos korona pahemmalta tavalla heihin iskee. Tottakai rokotetut saavat elää vapaammin, heitä suojaa rokote.
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut sitten saavat syyttää itseään tyhmyydestä jos korona pahemmalta tavalla heihin iskee. Tottakai rokotetut saavat elää vapaammin, heitä suojaa rokote.
Tuo eka sana =rokottamattomat siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
En ole juntti vaan olen ihminen kuka ei stressaa pienistä asioista. Ne ketkä käyttää maskia ja käy koronarokotuksissa niin ei se minua haittaa kunhan he eivät minua painosta siihen hölmöilyyn mukaan.
En pidä ihmisistä ketkä tuputtaa omaa ideologiaan muille.
M31
Et voi itse määrittää oletko juntti vai et. Kyllä sen määrittää muut ihmiset ympärilläsi. Ja antamasi tietojen perusteella, olet juntti. Se huokuu jo ihan kirjoitusasustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi narratiiviin ja siihen että ihmisiä yritetään saada ottamaan rokote.
Se on kyllä rohkeaa propagandaa, kun koittaa selittää rokottamattomille.
Miten loistavan erinomainen suoja se rokote on ja samaan aikaan pitää lobata kolmatta piikiä 10kk sisään tuplarokotetuille, koska ei ne suojaakaan.
Juuri tätä mieltä olen itsekin. Rokotetut taistelevat näkymätöntä vihollista vastaan yhdessä.
Rokottamattomat ovat pettureita. Kun saksalaiset aikanaan.