Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhemmat miehet kehtaa!

Vierailija
04.02.2015 |

Siis ihan oikeeasti; kaverilleni kävi niin, että kuusikymmpinen kaverini tuntema mies sanoi hänelle, että kaverini näyttää nelikymppiseltä. Kaverini oli sanonut, että niin varmaan kun on nelikymppinen. Mies oli siihen tokaissut, että nelikymppisten naisten parastaennen päiväys on jo mennyt, että naiset on parhaimmillaan kolmekymppisinä.  Siis haloo, äijä itse lähes eläkevaari ja tulee kommentoimaan tollasta. Suuret on luulot itsestään. Ehkä tääkin oli niitä jotka ostaa tyttöystävänsä Venäjältä tai Aasiasta, ei tollasta suominainen kestäis :DD

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että paljasti karvansa heti, eikä niin, että kaverisi ihastuu siihen ja vuoden päästä mies alkaa laukomaan että sorry, olet homeessa.

Vierailija
2/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:58"]

Vanha iskukikka. Loukkaat sopivasti naista, niin hän haluaa hankkia hyväksynnän mielyttämällä miestä. Toimii moniin naisiin idioottivarmasti.

t.mies

[/quote]Niin, jos isket naista jolla on huono itsetunto.

[/quote]

Minä pahottaisin mieleni ja ainakin välttelisin minua loukkaavaa miestä. Niitähän riittää. Harvoin kukaan mitään kaunista sanoo niin, että oikeasti olisi miettinyt sitä ja tarkoittaa sitä. Kliseitä kyllä kuulee, joita sanotaan kaikille seksin toivossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? so what?? tottahan se vaan puhuu.

Vierailija
4/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:04"]

Vanha iskukikka. Loukkaat sopivasti naista, niin hän haluaa hankkia hyväksynnän mielyttämällä miestä. Toimii moniin naisiin idioottivarmasti.

t.mies

[/quote]

Minä pahottaisin mieleni ja ainakin välttelisin minua loukkaavaa miestä. Niitähän riittää. Harvoin kukaan mitään kaunista sanoo niin, että oikeasti olisi miettinyt sitä ja tarkoittaa sitä. Kliseitä kyllä kuulee, joita sanotaan kaikille seksin toivossa.

[/quote]Tottakai järkevä nainen vältteleekin tuollaista miestä!

Vierailija
5/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mies

[/quote]

nehän ne parhaita patjona on :) eka kuuntelet sitte sorvaat kolot kuumiksi :)

Vierailija
6/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaisin tohon, että kaikki kuuskymppiset miehet on vitjamunia.

Vierailija
7/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettynyt itseensä ja elämäänsä eikä sitten osaa muuta kuin purkaa katkeruuttaan ilkeillä kommenteilla, esim. väittämällä happamiksi marjoja joita ei koskaan ole saanut maistaa.

Vierailija
8/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis sillä miehellä on jokin asia omassa elämässään pielessä ja yrittää haukkumalla muita tuntemaan olonsa paremmaksi. Ei muuta kuin kävelee pois tuollaisen lähettyviltä.

Vierailija
9/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:14"]

t.mies

[/quote]

nehän ne parhaita patjona on :) eka kuuntelet sitte sorvaat kolot kuumiksi :)

[/quote]Tämän täytyy olla naisen kirjoittama. Eihän kukaan Mies ole niin pirjo, että laittaa hymiöitä joka väliin.

Vierailija
10/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mies

[/quote]

Jos olet kuusikymppinen äijä iskemässä kolmekymppistä, niin itsetunnosta on oltava valmis tinkimään. Tuskin kukaan itsetunnoltaan terve nainen viehättyy vanhasta äijästä, oli tämä mikä miljardöörimaailmanvaltias tahansa.

Vierailija
11/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mies

[/quote]

Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on huono itsetunto.

Vierailija
12/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mies

[/quote]

Suurimmalla osalla naisista on erittäinen huono itsetunto ja sitä sitten yritetään pönkittää eri tavoin (käyttäytymällä tökerön ylimielisesti, pätemällä urallaan/koulutuksellaan yms., antamalla römpsää kaikenmaailman retkuille jne. jne.).

Vierailija
13/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:58"]Vanha iskukikka. Loukkaat sopivasti naista, niin hän haluaa hankkia hyväksynnän mielyttämällä miestä. Toimii moniin naisiin idioottivarmasti.

t.mies
[/quote]

Täh? Minä ainakin otan reippaasti etäisyyttä ihmiseen joka loukkaa minua. Ensin saatan antaa samalla mitalla takaisin. J-lauta, kukaan ei mulle päätään auo.

Vierailija
14/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 13:31"]

t.mies

[/quote]

Suurimmalla osalla naisista on erittäinen huono itsetunto ja sitä sitten yritetään pönkittää eri tavoin (käyttäytymällä tökerön ylimielisesti, pätemällä urallaan/koulutuksellaan yms., antamalla römpsää kaikenmaailman retkuille jne. jne.).

[/quote]

Tämä on kyllä niin totta. Ja älkää ihan oikeasti edes yrittäkö puolustella omaa heikkouttanne. Tämä näkyy myös palstalla ennemän kun selvästi. Niin ja aina löytyy se...en minä ainakaan :D

Vierailija
15/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohtelias käytös on tuomittavaa. Mutta ei yhden tapauksen perusteella kannattaisi kaikkia vanhempia herrasmiehiä lytätä..

Vierailija
16/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:58"]Vanha iskukikka. Loukkaat sopivasti naista, niin hän haluaa hankkia hyväksynnän mielyttämällä miestä. Toimii moniin naisiin idioottivarmasti. t.mies [/quote] Täh? Minä ainakin otan reippaasti etäisyyttä ihmiseen joka loukkaa minua. Ensin saatan antaa samalla mitalla takaisin. J-lauta, kukaan ei mulle päätään auo.

[/quote]

Miksi tämä ei yllätä minua yhtään! :D En minä, mutta muut. Olen niin pirun kova muija, kur kur.

Vierailija
17/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha impotentti vitjapalli yrittää loukata naista. Tuommoisille voi pieraista ja jatkaa matkaa. Eivät ansaitse sen enempää, kuolkoon naisvihaansa.

Vierailija
18/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:58"]Vanha iskukikka. Loukkaat sopivasti naista, niin hän haluaa hankkia hyväksynnän mielyttämällä miestä. Toimii moniin naisiin idioottivarmasti. t.mies [/quote] Täh? Minä ainakin otan reippaasti etäisyyttä ihmiseen joka loukkaa minua. Ensin saatan antaa samalla mitalla takaisin. J-lauta, kukaan ei mulle päätään auo.

[/quote]

Miksi tämä ei yllätä minua yhtään! :D En minä, mutta muut. Olen niin pirun kova muija, kur kur.
[/quote]

En ole mikään "pirun kova muija", en vaan kuuntele kenenkään turhaa kettuilua. Mitä kukaan saavuttaa sillä että aukoo päätään toiselle ihmiselle?? Ei ainakaan herätä kiinnostusta pätkän vertaa.

Vierailija
19/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien Pirjo on nimenä tullut moiseen käyttöön:

Eihän kukaan Mies ole niin pirjo, että laittaa hymiöitä (lainattu aiemmasta viestistä)

Aina sitä jotain täältä vauvamaailmasta vanhempikin oppii. Ainakin älykästä ja lämmintä keskustelua :D

Vierailija
20/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 13:44"]

En ole mikään "pirun kova muija", en vaan kuuntele kenenkään turhaa kettuilua. Mitä kukaan saavuttaa sillä että aukoo päätään toiselle ihmiselle?? Ei ainakaan herätä kiinnostusta pätkän vertaa.

[/quote]

Ja osaat varmaan vastata tälläiseen huumorilla ja laittaa sanojan puutteellisuuden piikkiin, etkö vaan. Terveellä itsetunnolla varustettu osaa jättää omaan arvoonsa, eikä ota hikeä ylianalysoimalla asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan