Ovatko teistä ravintolassa syöminen yliarvostettua? Minusta on!
Nyt on ollut jo monta pettymystä hehkutetuista ravintoloista. Lounas-ravintolat varsinkin ovat ihan perseestä. Saattaa olla hirveä rasvan käry tai hien haju kun työläiset siellä lounastavat kuin sillit purkissa.
Some-influenneserit jotka saavat ilmaiset safkat kun käyvät syömässä jossain niin niihin ei kyllä kannata luottaa yhtään! Ärsyttää eräskin perheellinen mies-influensseri joka on niin symppis muuten mutta kehuu joka ikisen raflan maasta taivaisiin. Sen mukaan jos suunnistat niin kyllä saat pettyä. Ärsyttää. On kuitenkin ns. ruoka-ihminen perheineen.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhutko nyt ravintolasta vai jostain kansankuppilasta?
Ihan ravintoloista puhun. Katteettomia hehkutuksia milloin mistäkin käsin tehdystä pastasta ja kaikista tilpehööriannoksista, puhumattakaan jostain hävikki-hössötyksistä. Aargh.
Ja raflojen insta-päivittäjät saavat kaiken näyttämään niin ihanalta ja ystävälliseltä ja sitten kun menet paikan päälle niin touhu on tuttua suomalaista tympeyttä.
Nuo hielle haisevat paikat on olleet ihan ravintoloita, joissa toimistotyöläiset vieri vieressä lappavat ruokaa suuhunsa. Ehkä sitten on huono ilmanvaihto mutta kyllä kaikki ihmiset haisee, jopa siistiä sisätyötä tekevät.
Varmaan näin, mutta sun pitäisi ymmärtää, että ne somettajat eivät tee postauksiaan pyyteettömästi. Vaan saavat ilmaisen tuotteen tai palvelun ja mainostavat sitä. Tämä kannattaa ottaa realiteettina.
Sama se on yleensä lehdillä, jotka saavat ilmaisia tuotteita, matkoja jne ja arvostelevat eli kehuvat niitä. Tarkoitus on myynti ja mielikuvien luominen.
Tarkoitin tässä insta-päivittäjillä ravintoloiden omia some-tiimejä.
No onpa yllättävää, että he mainostavat ilmaiseksi saamiaan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään syödä ravintoissa ja todella harvoin olen pettynyt ruokaan. Söisin ulkona paljon useammin, jos mulla olisi siihen varaa ja seuraa. Valitsen yleensä jonkun pihviravintolan, koska en osaa itse tehdä niin hyviä pihvejä ja kastikkeita, kuin ammattikokki, eikä marketeista edes saa yhtä hyvää lihaakaan, kuin mitä tasokkaat ravintolat käyttävät. Lounaskuppilat ovat sitten asia erikseen, niissä käydään syömässä vaatimattomampia arkiruokia.
Riippuu aika paljon marketista.
Kaikki ravintolat voi lopettaa! Tehkää itse ruokanne tunarit!
Nykyään olen kyllä hyvin tyytyväinen siihen, että ravintoloissa ylipäätään saa syödä ja ne eivät ole menneet konkurssiin.
Eipä tule joka vuosi käytyä, mutta en harmistu jos toiset haluaa ja käyvät. En ole maustettujen ruokien ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ravintoloista puhun. Katteettomia hehkutuksia milloin mistäkin käsin tehdystä pastasta ja kaikista tilpehööriannoksista, puhumattakaan jostain hävikki-hössötyksistä. Aargh.
Ja raflojen insta-päivittäjät saavat kaiken näyttämään niin ihanalta ja ystävälliseltä ja sitten kun menet paikan päälle niin touhu on tuttua suomalaista tympeyttä.
Nuo hielle haisevat paikat on olleet ihan ravintoloita, joissa toimistotyöläiset vieri vieressä lappavat ruokaa suuhunsa. Ehkä sitten on huono ilmanvaihto mutta kyllä kaikki ihmiset haisee, jopa siistiä sisätyötä tekevät.
Varmaan näin, mutta sun pitäisi ymmärtää, että ne somettajat eivät tee postauksiaan pyyteettömästi. Vaan saavat ilmaisen tuotteen tai palvelun ja mainostavat sitä. Tämä kannattaa ottaa realiteettina.
Sama se on yleensä lehdillä, jotka saavat ilmaisia tuotteita, matkoja jne ja arvostelevat eli kehuvat niitä. Tarkoitus on myynti ja mielikuvien luominen.
Etkö nyt vieläkään tajunnut? RAVINTOLAN OMAN MARKKINOINTITIIMIN TEKEMIÄ POSTAUKSIA tarkoitin.
Kuinka kaikki on heillä ihanaa ja mahtavaa, palvelu sydämellistä ja asiakkaat niiiiiiiiiiiin kovin tervetulleita, tuletuletulejo! Ja sitten paikan päällä kaikki on just sitä suomalaisen tympeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö nyt vieläkään tajunnut? RAVINTOLAN OMAN MARKKINOINTITIIMIN TEKEMIÄ POSTAUKSIA tarkoitin.
Kuinka kaikki on heillä ihanaa ja mahtavaa, palvelu sydämellistä ja asiakkaat niiiiiiiiiiiin kovin tervetulleita, tuletuletulejo! Ja sitten paikan päällä kaikki on just sitä suomalaisen tympeää.
alapeukku eli ei se tajunnu vieläkään..
Mulle tulee sanasta influensseri mieleen influenssan tartuttaja :p
Jaa joo, nuorena ehkä oli jännää käydä ravintolassa syömässä, mutta vanhemmiten sitä on tullut vanhempiensa kaltaiseksia tässä(KIN) asiassa, ja paljon mieluummin tulee tehtyä hyvää ruokaa kotona kuin lähdettyä maksamaan moninkertaista summaa moninkertaisesti huonompilaatuisesta ruuasta ravintolaan.
Jossain vaiheessa tuli vain sellainen olo että viimeiset 10 annosta olisi saanut lähettää keittiöön takaisin, ja totesin että ei ole mun juttu kyllä yhtään tämä. Aina liikaa suolaa, liikaa kastiketta holvattu kaiken päälle lautasella, liian tungetteleva yksi mauste joka maistuu joka suupalalla, liian pieni annos, liian kallis toteutukseen nähden jne.
Tämän lisäksi vetoisa ruokailutila, ovi käy koko ajan ja salissa on joku 15 astetta, hirveästi muuta porukkaa, jolloin äänentaso noudee meteliksi, ja ruokailuvälineiden kilke sattuu korviin, paha haju ravintolassa, möykkäävä polttariseurue tai juoksenteleva lapsiperhe, hidas palvelu, laskua ei saada millään tuotua ruokailun jälkeen, ylipitkä odottaminen.
On ruoka voi olla huonoa, mutta kallista. Paikka voi olla epäviihtyisä ja sotkuinen.
Lounaspaikkojen ruoka on yleensä ihan perus kotiruokaa. Tarjolla vaan yleensä laajempi valikoima esim. eri ruokavaihtoehtoja tai salaattipöydät. Ei ne nyt ihmeellisiä ole, mutta ei ne nyt maksakaan paljoa. En katsoisi niitä varsinaisiksi ravintoloiksi. Itse tykkään käydä etnisissä. En minä osaa jotain hyvää thairuokaa itse tehdä eikä kannatakaan ostella kaikkia ainesosia itse. Etnisetkään eivät paljoa lompakkoa tyhjennä. Sitten jos on aihetta varsinaiseen juhlaan esim. hääpäivä, synttärit tms. niin mennään varsinaisiin ravintoloihin kuten esim. Elite tai Kosmos. Silloin maksetaan ihan muustakin kuin pelkästä ruuasta. Ravintolaruokaa muodossa tai toisessa viikoittain.
Ihan samaa mieltä. Joku aika sitten kävimme ulkona syömässä ja täytyy kyllä sanoa, että ei siitä oikein mitään muuta jäänyt mieleen kuin kallis lasku. Erityisesti jotkut italialaiset pizzat eivät ole mieleeni. Ihan julmetun paksu pohja ja jotain täytettä ihan minimäärä. Ja nyt joku tulee sanomaan, että sellaisia ne italialaiset pizzat ovat. Olkoot. Minä en siitä pelkästä pohjasta 20€ halua maksaa. Kyllä suomalaisia ja italialaisia kusetetaan ihan sata nolla syöttämällä pelkkää pizzan pohjaa.
"Ovatko teistä"? Mitä hittoa? Eikö ap osaa ollenkaan suomea? Pitäisi olla: "Onko teistä?".
Luojan tähden.,..
paskat pihvit-ite teen parempia. jos lapsi ottaa maitoa ruokajuomaksi se tuodaan heti pöytään.hauskaa kesällä kun annoksen saapuminen kestää 30 min.
pizzeria ja kebab-paikat, intialainen, nepalilainen on hyviä paikkoja, samoin jotkut lounaspaikat, mutta ravintolat on yleisesti ottaen p*skaa
Ei hyvän ravintolan valitseminen/löytäminen voi olla noin vaikeaa?
Pari minuuttia Googletusta ja sepä se.
Miksi sitä pitäisi arvostella millään tavoin? Normaalia puuhaa meille, joka eivät viihdy keittiössä ja eivät muutenvaan jaksa vääntää sapuskaa itse. Valmis pöytä on aina mukavampi.
Vierailija kirjoitti:
Lounaspaikkojen ruoka on yleensä ihan perus kotiruokaa. Tarjolla vaan yleensä laajempi valikoima esim. eri ruokavaihtoehtoja tai salaattipöydät. Ei ne nyt ihmeellisiä ole, mutta ei ne nyt maksakaan paljoa. En katsoisi niitä varsinaisiksi ravintoloiksi. Itse tykkään käydä etnisissä. En minä osaa jotain hyvää thairuokaa itse tehdä eikä kannatakaan ostella kaikkia ainesosia itse. Etnisetkään eivät paljoa lompakkoa tyhjennä. Sitten jos on aihetta varsinaiseen juhlaan esim. hääpäivä, synttärit tms. niin mennään varsinaisiin ravintoloihin kuten esim. Elite tai Kosmos. Silloin maksetaan ihan muustakin kuin pelkästä ruuasta. Ravintolaruokaa muodossa tai toisessa viikoittain.
Ei ollu kyse lounasravintoloista vaan normi-ravintoloista, joissa myös lounas.
Vierailija kirjoitti:
Etnisissä ravintoloissa sitä ruoka vasta rasvassa lilluukin.. eikä edes uskalla ajatella miltä keittiössä mahtaa näyttää.
Öööö... mitä v i t t u a tuo otsikko on tarkoittavinaan?? XDDDDDDDD
Minä tykkään käydä ulkona syömässä. Ihanaa, kun ei itse tarvitse tehdä yhtään mitään, ei edes kattaa pöytää. Mies sanoo, että kotona saa parempaa ruokaa, mutta hänhän ei meillä kokkaa mitään satunnaista makkaranpaistoa lukuunottamatta. Vuosikymmeniä jatkunut ruuanlaitto on lakanut jo tympiä.