Naisen karvoitus
Auttakaa naista mäessä.
Tähän asti olen ollut karvoitukseltani luomu tai bikininrajoja olen siistinyt sen verran, että peittävän uimapuvun reunoilta ei karvat näy. Karvoitus on tummaa ja runsasta. Nyt olisi haave siistiä "vähän enemmän". Tavoite olisi, että edelleen ilkeäisi mennä saunaan esim. uimahallissa eli ei täysin karvatonta/ kynittyä broileria, mutta aikuisten leikeissä intiimialueita ei tarvitsisi etsiä viidakosta.
Minkälaisia malleja teillä on käytössä? Miten käytännössä poistetaan eli poistetaanko esim. häpyhuulten alueelta vai vain reunoilta/ylhäältä häpykummulta. Mitä kannattaa lyhentää, mikä poistaa kokonaan? Löytyisikö kuvia jostain internetin ihmeellisestä maailmasta? (itse googlettamalla köysin muutaman piirretyn kuvan edestäpäin eli niissä ei näkynyt mitä häpyhuulten alueelle/välilihalle pitäisi tehdä.
Kommentit (32)
Kaikenlaisten asioiden miettimiseen joutoukolta aikaa liikenee.
Riippuu vähän mistä roikkuu. Runsas karvoitus voi olla todella seksikästä. Minulle on jäänyt vain yksi näinen uimarannalta mieleen ja verkkokalvolle koko elämäni aikana (64v). 80-luvun alkupuolella seisoin pienen poikani kanssa rantavedessä ja rannalla lähellä olin tummahiuksinen tyttö punaisissa bikineissä kaverinsa kanssa. Tytöllä näkyi musta karvoitus stringien läpi ja runsas karvoitus levisi vielä sisäreisiin. Oli aivan tajuttoman seksikäs näky. Tytöt huomasi tuijotteluni ja päättivät vähän kiusata. Tyttö meni nelinkontin mukaa kaivamaan repustaan jotain ja pyllisti suoraan minua kohti. Pyöreä kaunis pylly, kapeat stringit ja karvat näky sivuilla. HUH HUH, onneksi mulla ei ollut uikkareita jalassa, vaan tiukat farkut, jossa lahkeet rullattu polviin. Ei päässyt kaluni pahemmin pullistelemaan. Ei olisi mahtunut speedo-mallisiin uikkareihin mitenkään.
Vaimolla ollut kaikki karvoitusvaihtoehdot ja nuolemisen kannalta sopivasti siistitty on minulle mieleisin, mutta karvoitus muuten on kaikista seksikkäisimmän näköista, eikä muuten juurikaan vaikuta pillun nuolemiseen, muuten kuin alussa. Kiihoittuessaan pillu avautuu ja nuoleminen käy vaivatta kumminkin.
Kaikella on puolensa, joten kannattaa tehdä niin kuin itsestä tuntuu parhaalta.
Oispa munkin puoliso samaa mieltä! No jos tuota seksin kannalta miettii, niin varmaankin on paras että häpyhuulien, välilihan ja anuksen alueet vetää täysin sileäksi. Häpyhuulten yläpuolelle voi sitten jättää haluamansa karvoituksen, itse pitäisin eniten täysin posliinista mutta myös lyhyeksi siistitty, luonnollisen mallinen karvakolmion osa pillun yläpuolella on varsin kiihottavan näköinen. Kiitoradoista en niin välitä. Mutta ei mua kyllä juuri haittaa nuolla myöskään karvaista pillua ja pyllyä.
Vahaamalla tai sokeroimalla lähtee kai parhaiten kaikki ja takaisinkasvava karva kasvaa hitaasti ja pehmeämpänä, mutta niitä voi olla hankala itse tehdä kotona. Itse koitin sokeroida karvani joskus, mutta en onnistunut sitä tekemään.
Itse olen käynyt uimahallin ja kuntosalin saunoissa täysin posliinina, enkä ole ainakaan miesten puolella huomannut mitään paheksuvia katseita. Luulisi ettei naistenkaan puolella posliini tai lähes karvaton alapää ole enää mikään harvinaisuus, kyllä miestenkin puolella näkee ajeltuja alapäitä. Ja mitä sitten vaikka joku paheksuisikin?
M43 kirjoitti:
Oispa munkin puoliso samaa mieltä! No jos tuota seksin kannalta miettii, niin varmaankin on paras että häpyhuulien, välilihan ja anuksen alueet vetää täysin sileäksi. Häpyhuulten yläpuolelle voi sitten jättää haluamansa karvoituksen, itse pitäisin eniten täysin posliinista mutta myös lyhyeksi siistitty, luonnollisen mallinen karvakolmion osa pillun yläpuolella on varsin kiihottavan näköinen. Kiitoradoista en niin välitä. Mutta ei mua kyllä juuri haittaa nuolla myöskään karvaista pillua ja pyllyä.
Vahaamalla tai sokeroimalla lähtee kai parhaiten kaikki ja takaisinkasvava karva kasvaa hitaasti ja pehmeämpänä, mutta niitä voi olla hankala itse tehdä kotona. Itse koitin sokeroida karvani joskus, mutta en onnistunut sitä tekemään.
Itse olen käynyt uimahallin ja kuntosalin saunoissa täysin posliinina, enkä ole ainakaan miesten puolella huomannut mitään paheksuvia katseita. Luulisi ettei naistenkaan puolella posliini tai lähes karvaton alapää ole enää mikään harvinaisuus, kyllä miestenkin puolella näkee ajeltuja alapäitä. Ja mitä sitten vaikka joku paheksuisikin?
Aloitat viestisi rehvakkaasti ohjeistamalla jonkun munkin puolisoa olemaan jonkin kuvitellun muijan kanssa samaa mieltä. Munkeilla ei olemassa olevan tiedon mukaan ole rekisteröityä parisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Aloitat viestisi rehvakkaasti ohjeistamalla jonkun munkin puolisoa olemaan jonkin kuvitellun muijan kanssa samaa mieltä. Munkeilla ei olemassa olevan tiedon mukaan ole rekisteröityä parisuhdetta
Kannattaa irtisanoutua päivätyöstä välittömästi ja varata kaikki Apollon illat ainakin puoleksi vuodeksi itselle. Todelliset lahjasi paljastuivat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Kannattaa irtisanoutua päivätyöstä välittömästi ja varata kaikki Apollon illat ainakin puoleksi vuodeksi itselle. Todelliset lahjasi paljastuivat!
Mistä työ ootta kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Mistä työ ootta kotoisin?
Työ… työ… Tiesinhän että se oli jotenkin tutun kuuloinen sana!
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa vaimoni 😂
No, eiköhän se ole eniten kiinni siitä, mille alueille itse haluaisit eniten karvattoman sileää kosketusta ja ihailevia katseita kumppaniltasi… Itse pidän täysin paljaasta jos sheivailemaan aletaan, eli se on sitten navasta peppureikään asti sileäksi. Ehkä kannattaa kuitenkin aloittaa pienemmällä alueella ja tunnustella fiiliksiä. Lisää saa aina pois, mutta liian kattavan sheivauksen korjaantuminen ottaa aikansa… Joka tapauksessa hävyn paljastuminenhan siinä se juttu on, joten se kannattanee ottaa ohjenuoraksi.
Sitä en tiedä millaisista malleista naisten saunassa saa pahaa silmää jos saa, eiköhän tuo aika normia nyt kuitenkin 20-luvulla jo ole ja jokaisen oma asia. Miten itse suhtaudut siellä uimahallissa vastaan tulevaan paljaaseen pilluun, kiinnität ehkä huomiota, mutta ei se suurta tunnekuohua herätä? Miesten puolella paljaita kaluja heiluu kyllä ihan lasten kanssa kulkevilla perheenisilläkin, eikä siinä mun silmääni mitään niin ihmeellistä ole, paitsi että onhan se nyt jossain määrin esteettisempää kuin normipehko.
Ja sitä en sitten usko, että hakusanoilla ”shaved pussy” löytyy netistä vain pari piirroskuvaa 😂 Wikipediassakin Wikimedia commonsissa on aika kattava kuvakirjasto kaikenlaisista naisten ja miesten värkeistä, ja pääsääntöisesti sheivattuna, joten eiköhän sieltä ideoita löydy 🙂
Kiitos avusta. Englanti taipuu vähän huonosti, mutta hakusana trimmed public hair alkoi tuottaa osumia, varsinkin kun rohkaisi mielensä ja meni aikuisviihdesivustolle ja pisti sen hakukenttään ko. sanat.
Itse ajan nykyään kaikki pois, on helpompi. Joskus jätin kummulle "kolmion" Sen alapuolelta sitten kaikki pois. Häppärit ja pepun alue siis kaikki pois.
Mä otan välistä kaikki pois ja eteen siistitty kolmio. Lyhennän reilusti karvoja siitä. Minusta kiva ja naisellinen eikä ole kukaan valittanut. Itsehän kukin päättää, mitä karvoilleen tekee.
N41
Vierailija kirjoitti:
Mä otan välistä kaikki pois ja eteen siistitty kolmio. Lyhennän reilusti karvoja siitä. Minusta kiva ja naisellinen eikä ole kukaan valittanut. Itsehän kukin päättää, mitä karvoilleen tekee.
N41
Tällainen on just hyvä tyyli ainakin satunnaisen mieslukijan mielestä!
Vierailija kirjoitti:
N41
Ja itse siis teen samantyylisen itsekin, eikä kukaan naispuoleinen ole ainakaan valittanut. Eli karvat trimmatuiksi vaan ja sitten itse asiat karvattomiksi. Neljävitosena on vielä toiminut.
Jos kokemusta enemmästä siistimisestä ei ole, paras vaihtoehto löytyy kokeilemalla. Karvat ovat henkilökohtainen juttu ja sheivailuun liittyy sekä fyysisiä että henkisiä pointteja. Joillekin ihotyypeille karvanpoisto on tuskaa, joillekin taas pitkät, paksut, kaatuvat karvat aiheuttavat aristusta. Jollekin karvoitus on osa naisellisuutta, jollekin sitä taas on siisti ja sileä häpykumpu. Karvoituksen muoto saattaa olla jopa osa itsetuntoa ja -varmuutta alusvaatteiden tavoin. Siteitä kuukautissuojana käyttävät naiset haluavat joko sheivata ennen menkkoja, jolloin alapää tuntuu puhtaammalta ja jotkut menkkojen jälkeen, jolloin side ei painaudu suoraan ihoon kiinni. Eli karvoitus on muutakin kuin ulkonäköä tai miehen miellyttämistä.
Kaksi yleisintä naisten häpykarvojen tyyliä ovat pelkkä sivuilta siistiminen tai sivujen ja häpyhuulten ajelu. Posliinit ja kiitoradat ovat selvä vähemmistö. Näin myös nuoremmilla naisilla. Jos AP jotain haluat kokeilla niin kokeile entiseen tapaan ajaa bikinirajat, lyhentää häpykummulta ja sheivata häpyhuulten ympäristö paljaaksi. Näin pääsee kokeilemaan miltä sileys tuntuu, mutta ulospäin seisoma-asennossa muutosta ei juuri huomaa. Siitä voi sitten ajella lisää jos siltä tuntuu. Paljaat häpyhuulet ovat lisäksi useimpien miesten mieleen esim. suuseksissä. Pepun puolelta kannattaa ajaa, jos on tummat, näkyvät karvat. Niitä ei itse näe, mutta seksikumppanin silmissä saattavat vaikuttaa koomisilta, kun välissä (hävyn ympäristö) on kuitenkin karvatonta. Monet posliinia pitävät eivät aja takapuolta, koska eivät joko hoksaa siellä olevan karvoja tai ne eivät heitä haittaa.
Nainen tummilla häpykarvoilla on seksikkäintä mitä tiedän. Oma naiseni juuri tämmöinen ja hän vaan siistii ja rajaa karvoitustaan, ei muuta. Hänen kiihottuessa tulee mukavasti konstrastia, kun pinkki välillä vilahtelee.. 👌
Naisellinen karvakolmio on ihana mutta reisille tunkevat on hyvä siistiä. Samoin muutenkin voi hieman lyhentää.
Suuseksin kannalta kätevintä ajella karvat häpyhuulista, häpykumpu saa jäädä täysin rauhaan. Näin teen itse ja hyvin on kelvannut
Kaikki pois. Ei mitään tupsua. Mitä iloa siitä kenellekkään on. Ja mitä hienoa on karvakasassa. Paljon mukavampi koskea ajeltuun.
Onneksi kaikki tuntuvat olevan karvattomia.
Ehdotin vaimolle karvojen siistimistä. Hän vastasi, kukaan ei ole jättänyt naimatta vaikka on ollut minkälainen karvakasa.
Miksi alkaa vaikeilla karvoituksen kansa. Se näyttää parhaalta silloin kun sitä kasvaa siellä missä sitä tarvitaan, eikä sitä turhiin paikkoihin kasva, siitä on luonto huolehtinut. Kaaikista tasapainoisin näkymä silmälle ja mielelle on kun ei sheivaa mistään. Silloin eivät edes reisi- ja pakarakarvat näytä törkeiltä. Kun kroppi ja lihaksisto on kunnossa niin ei sitä karvoitus voi pilata
Olisitpa vaimoni 😂
No, eiköhän se ole eniten kiinni siitä, mille alueille itse haluaisit eniten karvattoman sileää kosketusta ja ihailevia katseita kumppaniltasi… Itse pidän täysin paljaasta jos sheivailemaan aletaan, eli se on sitten navasta peppureikään asti sileäksi. Ehkä kannattaa kuitenkin aloittaa pienemmällä alueella ja tunnustella fiiliksiä. Lisää saa aina pois, mutta liian kattavan sheivauksen korjaantuminen ottaa aikansa… Joka tapauksessa hävyn paljastuminenhan siinä se juttu on, joten se kannattanee ottaa ohjenuoraksi.
Sitä en tiedä millaisista malleista naisten saunassa saa pahaa silmää jos saa, eiköhän tuo aika normia nyt kuitenkin 20-luvulla jo ole ja jokaisen oma asia. Miten itse suhtaudut siellä uimahallissa vastaan tulevaan paljaaseen pilluun, kiinnität ehkä huomiota, mutta ei se suurta tunnekuohua herätä? Miesten puolella paljaita kaluja heiluu kyllä ihan lasten kanssa kulkevilla perheenisilläkin, eikä siinä mun silmääni mitään niin ihmeellistä ole, paitsi että onhan se nyt jossain määrin esteettisempää kuin normipehko.
Ja sitä en sitten usko, että hakusanoilla ”shaved pussy” löytyy netistä vain pari piirroskuvaa 😂 Wikipediassakin Wikimedia commonsissa on aika kattava kuvakirjasto kaikenlaisista naisten ja miesten värkeistä, ja pääsääntöisesti sheivattuna, joten eiköhän sieltä ideoita löydy 🙂