Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon käytät aikaa omiin harrastuksiisi kouluikäisen vanhempi?

Vierailija
04.02.2015 |

Arki-iltaisin siis? Miten ehdit antaa huomiota lapsillesi & teetkö sen tietoisesti?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:46"]

No en tod. ymmärrä nykyaikaista sali-innostusta, kun muillakin lajeilla saisi ihan yhtä nätin kropan + enemmän terveyshyötyjä.

[/quote]

Ootkos koskaan ajatellut että ihmisiä kiinnostaa erilaiset asiat? Ja jos käy salilla niin voi silti harrastaa muutakin liikuntaa. Pitääkö tällaisia itsestäänselvyyksiä edes ihmetellä? Mä olen käynyt salilla jo 16v, että "nykyaikainen sali-innostus" ei päde muutenkaan.

[/quote]

Mutta mikä on motivaatio salilla käymiseen? Käyn itsekin salilla, olen käynyt 19 vuotta, mutta teen paljon muutakin. Olen vahva ja minulla on kova kunto. Kroppakin on ihan yhtä hyvännäköinen kuin sali-Pirkon .

Vierailija
2/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:11"]

No en tod. ymmärrä nykyaikaista sali-innostusta, kun muillakin lajeilla saisi ihan yhtä nätin kropan + enemmän terveyshyötyjä.

[/quote]

Ootkos koskaan ajatellut että ihmisiä kiinnostaa erilaiset asiat? Ja jos käy salilla niin voi silti harrastaa muutakin liikuntaa. Pitääkö tällaisia itsestäänselvyyksiä edes ihmetellä? Mä olen käynyt salilla jo 16v, että "nykyaikainen sali-innostus" ei päde muutenkaan.

[/quote]

Mutta mikä on motivaatio salilla käymiseen? Käyn itsekin salilla, olen käynyt 19 vuotta, mutta teen paljon muutakin. Olen vahva ja minulla on kova kunto. Kroppakin on ihan yhtä hyvännäköinen kuin sali-Pirkon .

[/quote]

Mikä on motivaatio? No se helkkarin hyvä fiilis mikä sieltä tulee! Ja itsensä ylittäminen ja kehittyminen painoissa jne. MInkäs muun takia sitä jotain harrastaa, kuin sen vuoksi että siitä tykkää ja siitä tulee hyvä mieli ja hyvä olo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä on motivaatio? No se helkkarin hyvä fiilis mikä sieltä tulee! Ja itsensä ylittäminen ja kehittyminen painoissa jne. MInkäs muun takia sitä jotain harrastaa, kuin sen vuoksi että siitä tykkää ja siitä tulee hyvä mieli ja hyvä olo?

[/quote] kehittyminen painoissa? Meinaatko että sitä koko ajan kehittyy niissä? Varmaanhan sinäkin kyykkäät yli sadalla kilolla?

Vierailija
4/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] kehittyminen painoissa? Meinaatko että sitä koko ajan kehittyy niissä? Varmaanhan sinäkin kyykkäät yli sadalla kilolla?

[/quote]

Tuota, mitä sä nillität mun treenaamisesta? Onko se sun ongelmasi mistä joku muu tykkää? Ihan outo keskustelu.

Vierailija
5/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin joka arkipäivä kuten mieskin. Lapsi viedään ja haetaan harkoista vuorotellen neljä kertaa viikossa. Harjoitukset kestää 1½-2 tuntia. Se aika ehditään hyvin kuntoilemaan.

Vierailija
6/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa harrastuksilla näytetään tarkoittavan vain kodin ulkopuolisia, ajastettuja ja vain liikuntaharrastuksia. Harrastan joka päivä, kotona ja liikunnan lisäksi ihan muuta.

Vierailija
7/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:33"]

Tässäkin ketjussa harrastuksilla näytetään tarkoittavan vain kodin ulkopuolisia, ajastettuja ja vain liikuntaharrastuksia. Harrastan joka päivä, kotona ja liikunnan lisäksi ihan muuta.

[/quote]

Sama juttu. 

Vierailija
8/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyödynnän lasten harrastusajat omiin liikkumisiin, joten mulla olisi viikossa n. 12 h aikaa omiin harrastuksiin, jos kaiken ajan niihin käyttäisin :)

Vierailija
9/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa harrastusaikaa viikossa yhteensä ehkä 3 tuntia.

kokopäivätyö, työmatkat, kotityöt ja lasten harrastukset ja nukkuminen kun on hoidettu, niin eipä niitä tunteja juuri jäljelle jää.

ei tämä mikään optimitilanne ole. oman jaksamisen kannalta olisi tärkeää, että olisi joskus aikaa tehdä ihan mitä itse haluaa, ihan omaksi iloksi, ilman että joku vaatii minulta jotain. itse rakastan kunnon hikijumppaa. olen sillä tavalla vinksahtanut, että olen aina tykännyt liikunnasta yli kaiken.

Vierailija
10/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ehdi harrastaa kuin kerran viikossa. Lapsen harrastuksiin menee aikaa. Toisaalta en kaipaakaan mitään tiukkaa viikko-ohjelmaa vaativan työn lisäksi.

Vierailija
11/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:50"]En oikeastaan ehdi harrastaa kuin kerran viikossa. Lapsen harrastuksiin menee aikaa. Toisaalta en kaipaakaan mitään tiukkaa viikko-ohjelmaa vaativan työn lisäksi.
[/quote] joudutko kuskaamaan eri paikkoihin samana iltana, kun et tee lapsen harrastuksen aikana mitään?

Vierailija
12/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölliset harrastukset ovat mahdottomia - lapsilla omat harrastukset ja vaimolla aina työ tai opintokiireitä tai sitten on salilla. Ehdin toki käydä lenkillä lapsen ollessa harrastuksissa ja uida hetken kun lasten uimakoulut menee päällekkäin. 

Vierailija
13/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 2-4h, mies 1-0h...en sitten katso telkkaria tms. Jostain muusta pois

Vierailija
14/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa klo 18 alkaen koko illan, kolme kertaa viikossa 1h, ja aamuisin ennen muiden heräämistä punttisali 2-3Xvko. Nuo pikaisemmat iltaharrastukset voi helposti toteuttaa samaan  aikaan lasten harrastusten kanssa, joten ainoa joka vie kunnolla aikaa perheeltä on tuo yksi iltaharrastus. Lasten omilta harrastuksilta ja kavereilta jääneellä ajalla puuhastellaan sitten jotain usein yhdessä. Aina lapset eivät kaipaa muuta kuin että äiti on kotona, eivät välttämättä halua viettää kanssani aikaa, riittää että olen paikalla ja jutellaan ohi mennen mieleen tulevia asioita.

Vierailija
15/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:19"]

Säännölliset harrastukset ovat mahdottomia - lapsilla omat harrastukset ja vaimolla aina työ tai opintokiireitä tai sitten on salilla. Ehdin toki käydä lenkillä lapsen ollessa harrastuksissa ja uida hetken kun lasten uimakoulut menee päällekkäin. 

[/quote] Eikö vaimo voi käyttää lapsia harrastuksissa välillä? Itse käyn ainakin lenkillä lasten harrastusten aikana.

ap

Vierailija
16/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 09:49"]

Itse 2-4h, mies 1-0h...en sitten katso telkkaria tms. Jostain muusta pois

[/quote] mitä harrastat?

ap

Vierailija
17/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kävelyllä, juoksulenkillä, hiihtämässä tai uimassa, kun lapsi on jalkapallotreeneissä. Hänellä on treenit 4x 1h 45min viikossa, eli samalla saan itse mahdollisuuden harrastaa liikuntaa 7h viikossa.

Vierailija
18/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 iltaa viikossa. Perheessä on toinenkin huoltaja joka osaa olla lasten kanssa. 

Vierailija
19/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Eikö sitä omaa aikaa pitänyt tulla taas runsaasti, kun lapset ovat koulussa? Miksi valehtelitte lapsettomille?

Vierailija
20/41 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4h suunnilleen viikossa, käyn salilla. Kerran viikossa kahvakuula. Golfia pelaa koko perhe, toisinaan muksut menee scoottirampeille kierroksen ajaksi. Mies treenaa salilla 4 kertaa viikossa myös, menee sinne aamulla klo 5.00