Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmana akryylineuleet vauvall

Vierailija
04.02.2015 |

Meillä on sukulainen, joka kutoo vauvalle innokkaasti. On jo sukkaa, nuttua, myssyä vaikka mitä. Mutta kaikki tehty akryylilangasta. 

Ostin sitten ison pussin vauvaneuleisiin tarkoitettuja kunnon mohair - ja villalankoja. Pyysin, että jos vauvalle kudotaan jotain, tehtäisiin niistä. Mitä tapahtui? Ne langat käytettiin muiden lasten neuleisiin. Ja kutoja vääntää nyt isotöistä neuletta lapsillemme euron kerä olevasta akryylilangasta. Ja kehuu, miten tekee muiden vauvojen vaatteet nallelangasta.

Mikä juttu tämä on? Ihan sama, voin jättää nuo neuleet käyttämättä, harmi vaan, kun menevät haaskuun. Mutta miksi ei voinut tehdä tuota neuletta niistä langoista, jotka vein?Ihan outoa.  

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä anoppi?

Vierailija
2/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöh, heitä ne muoviset koltut menemään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta ne ja sano ettet kiitos käytä tekokuitua vauvalle.

Vierailija
4/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä niitä pois heitä. Mutta en aio niitä myöskään käyttää. Ihmettelen vaan, mikä järki tehtailla noita neuleita muovilangasta vinot pinot. Ymmärrän, jos ei halua käyttää paljoa rahaa, mutta jos haluaa kutoa, miksei voi vaan käyttää niitä mun ostamia lankoja? Selityksenä vaan jotain epämääräistä, että tämä euron lanka oli minusta nätimmän väristä. Joo, valkoista lankaa oli niissä minun viemissäkin.

En aio kyllä asiasta enää sanoa. Jos ei kerralla pyyntö riitä, niin antaa olla. Mutta aika pölhö olo tästä asiasta tuli.

Vierailija
5/5 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no ellet kerro syytä niin mummo kutoo jatkossakin muovineuleita.

Ehkei tajunnut pienestä vihjailusta, tai sitten vaan kettuilee sulle.

Palautat neuleet mummolle, ja mummo voi ehkä käyttää lagat uudelleen johonkin muuhun askarteluun.

Mitä sitä tarpeetonta roinaa kaappeihin säilömään.