Miestissit tuhosi mielenterveyteni
Mielenterveyteni on miestissien takia raunioina. Mua kiusataan, haukutaan ja syrjitään näiden tissien takia niin, että kärsin vaikeasta masennuksesta, ahdistuksesta ja sosiaalisten tilanteiden peloista. Olen joutunut pitkälle sairaslomalle, mutta lääkäri ei tarjoa muuta kuin masennuslääkkeitä ja Kelan tukemaa terapiaa. Musta se on ihan hullua, koska ongelmani johtuu tisseistä eikä mitkään napit ja lässytys saa niitä katoamaan! Vain gynekomastialeikkaus voisi ratkaista ongelmani. Se tulisi yhteiskunnalle halvemmaksikin, kun musta saataisiin taas terve ja tuottoisa veronmaksaja.
Mulla ei ole varaa maksaa leikkausta itse, eikä yhteiskunta suostu auttamaan mua takaisin terveiden kirjoihin. Täytyykö mun yrittää itsemurhaa jo kolmannen kerran, koska elämä miestissien kanssa ei ole elämisen arvoista ja se on ainoa keino jolla voin päästä tisseistä eroon?
Kommentit (43)
Jos ei ole varaa leikkaukseen, niin osta binderit. Transmiehetkin käyttävät niitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt yksityisellä? Voisikohan sieltä saada lähetteen leikkaukseen?
Ei yksityinen voi lähettää julkiselle leikattavaksi. Sain itse yhdestä toisesta vaivasta yksityiseltä lähetteen sairaalaan. Sairaalan kirurgi totesi vastaanotolla, että julkisella mua ei leikata, ja käski menemään yksityiselle.
Hommaa ensihätään binderi, sellaisia esim transhenkilöt usein käyttävät rintojen piilottamiseen. Jos voit saada lainaa, ehkä sillä voisi kustantaa leikkauksen yksityisellä?
On kyllä paskaa ettei mt-syistä leikata gynekomastiaa. :(
t. transmies jolla myös tissit
Ai että oikein binderi? Ei kukaan voi ehdottaa sitä tosissaan...
Kannattaa miesten lopettaa soijatuotteiden syönti!
Tämä mies joi päivässä kolme litraa soijamaitoa.
http://ohmygossip.ee/articles/22083-toiduaine-millest-mehed-peaks-eemal…
Minusta on ihanaa välillä hieroa tissejäni,melkein yhtä hyvää kuin masturbointi. Kun otan miesystävältäni suihin ja hän hieroo pikku tisujani niin se se vasta hommaan kierroksia antaakin! Kokeilisit sinäkin, yllätyt positiivisesti !
Älä valita. Ei rinnattomat naisetkaan saa silikoneja ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
http://ohmygossip.ee/articles/22083-toiduaine-millest-mehed-peaks-eemal…
Ohhoh, pitääkin heti alkaa juomaan soijamaitoa! Mikä muutos nännipihoissakin,vau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://ohmygossip.ee/articles/22083-toiduaine-millest-mehed-peaks-eemal…Ohhoh, pitääkin heti alkaa juomaan soijamaitoa! Mikä muutos nännipihoissakin,vau!
..niin ja onneksi ei sentään ole tuollaista noin karvaista rintakehää.'Soft-skin'- kolmikkoteriä kuluu vain vähän...
Muistaakseni ftalaatit (muovinpehmennysaineet, jotka vapautuu kans sisäilmaan) voi sotkea ihmisten hormonit ja tehdä miehistä naismaisempia. Google varmaan kertoo, että aiheuttaako ne miestissejä.
Miksi ihmeessä naisilla ei kasva rinnat soijamaitoa juomalla??
Tämä apu tulee ehkä pikkasen myöhässä, mutta jos joku vielä lukee tätä ketjua, niin saa vaihtoehdon. Pistin mieheni ketodieetille ja tissit hävis. Lukekaapa vaikka kirja Wheat belly kirjoittaja William Davis tai sitten suomalaisen Antti Heikkilän kirja Lääkkeetön elämä. Gluteeni pois ja lisäksi kaikki tärkkelys kuten peruna. Hiilarit minimiin, eli alle 60 g/päivä. Pääpaino kasviksille ja jonkun verran lihaa, niin hyvä tulee. Suosikaa luomua, tulee halvemmaksi kun keho ei seuraavaksi reagoi kemikaaleihin. Hyviä rasvoja kuten voi, oliiviöljy, kookosöljy. Pois kaikki prosessoitu ruoka sisältäen kasviöljyt. Rasva ei lihota vaan hiilarit. Viralliset ravintosuositukset ovat roskaa. Ette voi myöskään syödä täysjyvätuotteita, ne nostaa enemmän verensokeria kuin puhdas valkoinen sokeri. Kaksi viikkoa ja elämä alkaa helpottua. Ei enää mielitekoja tai lääkkeitä. Mitä menetätte jos kokeilette? Ainiin ne tissit ;)
Mulla ei varsinaisia miestissejä ollut eikä erottunut mitenkään. Toinen rauhanen turposi ja jäi riesaksi oli kuin kivi tuossa sisällä. Ärtyi niin että paidat hierti ja tärähdysten aiheuttama ärtymys ja kipu esti liikunnan.
Ainakin sen sai poistettua 20v, Sitten helposti julkisella. Meni max vuosi odotellessa lähetteestä. Mutta se ei ollut mikään kosmeettinen ongelma. MItään psykologi paskaa ei tarvittu. KIpeetä tekee edelleen jos vaikkaa painaa sormilla kovaa kun ei saatu kaikkea pois olisi jäänyt pahat arvet. Mutta ongelma se ei ole. Eikä asiaa muista ilman ärsykettä.
Vähähiilihydraattinen ruokavalio + vinopenkkitreeniä. Sillä tissit lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö jotain lääkkeitä?
Juopoilla sitä tulee nousseista naishormoneista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä leikkaus maksaa? Jos luottotiedot kunnossa niin ota lainaa?
Tämä. Ottakaa selvää, millaisia osamaksusopimuksia myös näillä kauneusleikkauksia tekevillä sairaaloilla on ehdottaa. Joudutte ehkä pitkäänkin maksamaan lainaa pois ja korko voi olla kova mutta hyvänen aika, jos itsemurha on ainoa toinen vaihtoehto tai ikuinen masennus, niin ehkä kovakorkoinen osamaksusoppari on kerrankin hyvä ratkaisu. Ottakaa samalla myös selvää googlettamalla, millaisia tuloksia näistä leikkauksista on, ettette mene ojasta allikkoon. Tsemppiä ja myötätuntoa.
Ja ei meille kaikille naisille ne miestissit ole totaalinen turn-off. Median pitämään mielikuvaan ei pidä sokeasti luottaa, eikä ilkeimpiin huuteluihin täällä. Muistakaa myös se.
http://www.kela.fi/korvauskaytantoja_rintarauhaskirurgia