Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestissit tuhosi mielenterveyteni

Vierailija
03.02.2015 |

Mielenterveyteni on miestissien takia raunioina. Mua kiusataan, haukutaan ja syrjitään näiden tissien takia niin, että kärsin vaikeasta masennuksesta, ahdistuksesta ja sosiaalisten tilanteiden peloista. Olen joutunut pitkälle sairaslomalle, mutta lääkäri ei tarjoa muuta kuin masennuslääkkeitä ja Kelan tukemaa terapiaa. Musta se on ihan hullua, koska ongelmani johtuu tisseistä eikä mitkään napit ja lässytys saa niitä katoamaan! Vain gynekomastialeikkaus voisi ratkaista ongelmani. Se tulisi yhteiskunnalle halvemmaksikin, kun musta saataisiin taas terve ja tuottoisa veronmaksaja.

Mulla ei ole varaa maksaa leikkausta itse, eikä yhteiskunta suostu auttamaan mua takaisin terveiden kirjoihin. Täytyykö mun yrittää itsemurhaa jo kolmannen kerran, koska elämä miestissien kanssa ei ole elämisen arvoista ja se on ainoa keino jolla voin päästä tisseistä eroon?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se oikeaa" naista ei kiinnosta välttämättä ulkonäkövirhe, jos muuten pitää toisesta. Olisi kyllä hyvä että tuontyyppiset ongelmat ja ihovirheet voisi korjata, kun monilla ihmisillä on erilaisia ulkonäköön liittyviä ongelmia. Ja osa tosiaan voi haitata /häiritä elämää. Onko sukulaisia jotka voisivat tukea asiassa, että pääsisit yksityiselle, mutta se EI ratkaise niiden ongelmaa jolla ei ole sukua apuna! Asiaa voisi kehittää, keskustelu on hyvä alku.

Vierailija
42/43 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikkaukseen ei julkisella puolella pääse, kannattaa yrittää treenata ja kiinnittää huomiota ruokavalioon. Yhdellä tutulla nuorella miehellä oli miesrinnat, mutta hän urheili ja treenasi, ja pääsi ero pömppövatsasta ja rinnoista. Nyt on oikein sopusuhtainen vartalo, sopivan lihaksikas, mutta ei liian.  

Eivätkä kaikki naiset inhoa miesrintoja. Kokonaisuus ratkaisee, eivät pelkät rinnat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestissit on kyllä oksettava ilmiö . Sellaset ruusunännit pullavassa tisussa. Miettikää vähän ennen kuin syötte niitä psyykemömmöjä jotka sekoittaa hormonir