Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestissit tuhosi mielenterveyteni

Vierailija
03.02.2015 |

Mielenterveyteni on miestissien takia raunioina. Mua kiusataan, haukutaan ja syrjitään näiden tissien takia niin, että kärsin vaikeasta masennuksesta, ahdistuksesta ja sosiaalisten tilanteiden peloista. Olen joutunut pitkälle sairaslomalle, mutta lääkäri ei tarjoa muuta kuin masennuslääkkeitä ja Kelan tukemaa terapiaa. Musta se on ihan hullua, koska ongelmani johtuu tisseistä eikä mitkään napit ja lässytys saa niitä katoamaan! Vain gynekomastialeikkaus voisi ratkaista ongelmani. Se tulisi yhteiskunnalle halvemmaksikin, kun musta saataisiin taas terve ja tuottoisa veronmaksaja.

Mulla ei ole varaa maksaa leikkausta itse, eikä yhteiskunta suostu auttamaan mua takaisin terveiden kirjoihin. Täytyykö mun yrittää itsemurhaa jo kolmannen kerran, koska elämä miestissien kanssa ei ole elämisen arvoista ja se on ainoa keino jolla voin päästä tisseistä eroon?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin, ettei operaatioon ole mahdollista päästä julkiselle? 

Käsittääkseni naistenkin tissejä voidaan operoida julkisella jos ne ovat jotenkin oudot tai liian isot. 

Vierailija
2/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääsee julkiselle leikattavaksi, tiedän juuri tuoreen tapauksen. Onko syynä risperdal tuohon rintakudoksen kasvuun? Sitä suuremmalla syyllä leikkaukseen pitäisi päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:16"]

Käsittääkseni naistenkin tissejä voidaan operoida julkisella jos ne ovat jotenkin oudot tai liian isot. 

[/quote]

Totta se on, ettei gynekomastialeikkausta makseta "pelkkien" mielenterveydellisten syiden takia.

Vierailija
4/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö jotain lääkkeitä?

Vierailija
5/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:21"]

Kyllä pääsee julkiselle leikattavaksi, tiedän juuri tuoreen tapauksen. Onko syynä risperdal tuohon rintakudoksen kasvuun? Sitä suuremmalla syyllä leikkaukseen pitäisi päästä.

[/quote]

Onkohan siinä jotain paikkakuntakohtaisia eroja sitten, kun mulle sanottiin että gynekomastialeikkausta on turha toivoa jos tisseistä ei aiheudu fyysistä haittaa. Missä päin se tuore tapaus oli?

Ja ei mun miestissit johdu lääkkeestä. Lääkäri arveli syyksi huonoa ruokavaliota. Tissit lakkasi kasvamasta samalla kuin korjasin ongelman, mutta ne ei ole lähtenyt pois ja näistä mitoista on paha enää laihduttaakaan.

Vierailija
6/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittaudun. Söin liikaa mielialalääkkeitä ja join päivittäin liikaa olutta. Syystä rintani kasvoivat liian suuriksi suhteessa vatsaan ja muuhun rasvaan. Nyt laihduttaneena minulla on edelleen rinnat.

Rasvaprosenttini on 7.

Vierailija
7/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanaa", että on "sielunsiskoja". T. Masentunut nainen, jolla kasvaa parta

Vierailija
8/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:32"]

"Ihanaa", että on "sielunsiskoja". T. Masentunut nainen, jolla kasvaa parta

[/quote]

:D

Vierailija
9/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluaisin helliä teidän miestissejä ei haittaa mua olllenkaan terveisin nainen

Vierailija
10/43 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:16"]

[/quote]
Julkisella ei tehdä kauneuskirurgiaa. Esimerkiksi itselläni on kasvoissa iso arpi leikkauksen jäljiltä, eikä sille mitään tehdä. Ei ole varaa maksaa korjausta itse.

Ymmärrän hyvin ap:ta. Koita jaksaa! :(

Vierailija
11/43 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle varmaan yhtä kova paikka, kuin olla nainen ilman rintoja.

Vierailija
12/43 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on muitakin, joilla on kauneusvirheitä/sairauksia, joita ei saa koskaan korjattua. Niitten kanssa on pakko oppia elämään. KKannattaa muistaa, että leikkauskin on riski ja lopputulos voi olla pettymys.
Naisetkin käyttää liivejä ja meikkiä, joilla korjataan ulkonäköä. Moni meistä näyttäisi "kamalalta" eriparisine riipputisseineen ilman liivejä. Sinun kannattaisi hakea neuvoja pukeutumiseen.

Vierailija
13/43 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/43 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä leikkaus maksaa? Jos luottotiedot kunnossa niin ota lainaa?

Vierailija
15/43 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt yksityisellä? Voisikohan sieltä saada lähetteen leikkaukseen?

Vierailija
16/43 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sairas, miksi sinua hoidettaisiin minun varoin?

Vierailija
17/43 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestissit ja gynekomastia eli naistyyppinen rintojenkasvu miehellä ovat kaksi anatomisesti täysin eri asiaa. Miestisseillä tarkoitetaan ylipainon aikaansaamaa rasvan varastoitumista rintakudokseen, joka saa aikaan löysät "tissit". Gynekomastia eli naistyyppinen rintojenkasvu tarkoittaa hormonihäiriön aikaansaamaa rintojenkasvua miehellä, jonka seurauksena kasvaa kiinteät maitorauhasten täyttämät tissit. Eron voi havaita tunnustelemalla rintoja. Jos rintojen sisällä tuntuu olevan kova muhkura nännien alla on kyseessä gynekomastia.
Gynekomastiatisit kuvassa vasemmalla:
http://www.cosmetic-md.com/media/patients/892_jpg_500x500_q85.jpg
Miestisit:
http://manboobsexpert.com/wp-content/uploads/2013/02/manboobs1.jpg

Selventäisitkö AP siis kumpia tarkoitat? Miestissejä ei luonnollisestikaan leikata julkisella puolella, koska niiden kasvu on luonnollista lihoessa paljon.

Vierailija
18/43 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tissit ei ole sun suurin ongelma. Osta tiukka toppi ja ole mies.

Vierailija
19/43 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:04"]

Miehelle varmaan yhtä kova paikka, kuin olla nainen ilman rintoja.

[/quote]

Kovempikin.

Vierailija
20/43 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintarauhaskirurgiasta maksetaan korvausta silloin, kun kyse on sairauden vuoksi tehdyistä toimenpiteistä. Tällöin voidaan korvata ilman lisäselvityksiä erilaiset rintarauhasen osapoistot, poistot ja pienennykset sekä nännin korjaukset. Korvattavia toimenpiteitä ovat myös rintojen epäsymmetrian ja gynekomastian (miehen rintojen kasvun) tai rintoihin kohdistuneiden toimenpiteiden komplikaatioiden korjaaminen.