Elokuva jolle olet nauranut vedet silmissä
Mikä on teihin parhaiten kolahtanut komedia tms jolle olette nauraneet vedet silmissä?
Kommentit (173)
Johnny English, Hangover (vain eka), Bridemades, Napapiirin sankarit (olin väsynyt), Bruce Allmighty ja Liar, liar.
Te Sacha Baron Cohen/Borat/Bruno -fanit selittäkää vähän, et mikä niissä naurattaa? Täällä yllättävän moni on maininnut noi ja mä en yhtään tajua sitä huumoria :D. Se on musta vaan tyhmää, lapsellista ja tosi "helppoa" huumoria. Arvaa siis aina mitä on tulossa, ei yllätys momentteja tai variaatioita vitseissä. Aina panemista tai ulostetta tai valkoisen miehen rasismia. En siis oo itsekään mikään älykkö, mun suosikki komediat on Mies ja alaston ase -meinigit. Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Minuakaan ei naurata elokuvat. Jotkut tv-sarjat ehkä. Se huumori on jotenkin niin...miten sen nyt sanoisi tekemällä tehtyä. Naurattaa enemmän sellainen spontaani tilannekomiikka esim. jotkut av:n ketjut.
White chicks, Intouchables eli Koskemattomat, Welcome to Sweden (sarja), kaikki mustien ihmisten komedialeffat
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:54"]Miten kukaan ei ole maininnut vielä tätä ? Nauroin kuollakseni kun näin ensimmäisen kerran. Eli siis Uutisankkuri: Ron Burgundyn legenda
[/quote]
Tämä ehdottomasti! Kakkososa ei enää tosin ollut ihan yhtä hyvä.
Oikeesti aikuiset! Hulvaton! :D
Tootsie, Päiväni murmelina, Burn after reading, little miss sunshine, Kopps, Levoton Sussie, Fargo, Bad Santa
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:50"]Serbian Film
[/quote]
Niin kuin moni peukuttajista on kattonu kyseisen leffan? Aivan sairasta! Vauvaa raiskataan ja ym. Hyi hele...
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:10"]
Bridget Jones's diary. Sillon kun näin ekan kerran leffateatterissa. Borat ja Diktaattori.
[/quote]
Selasin ketjua etsiäkseni, eikö kukaan ole maininnut Diktaattoria. Ehdottomasti Diktaattori! Harva leffa saa vielä aikuisena nauramaan kunnolla. Sacha Baron Cohen on kyllä lahjakas.
[/quote] pidin enemmän brunosta! Niin törkeän suora ja huumori.. Ihan rajalla koko ajan.
Bad taste, Army of Darkness ja Brain Dead