Tarkoittaako "saatille meneminen" käytännössä seksiä?
Olen tavannut yhtä miespuolista tuttuani ja hän olisi kovasti aina lähdössä saattamaan minua kotiin. Käyttää joskus sanoja "lähdenkö saatille?". Olen aina kieltäytynyt. Olen miettinyt, voiko siihen liittyä taka-ajatuksia (kuten seksi) ja osin siksikin olen kieltäytynyt. Mitä se tarkoittaa? Saattaisiko mies sellaisessa tilanteessa kotiovelle ja lähtisi sitten kotiin vai onko siinä olettamuksena, että mies olisi haluamassa yövieraaksi?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään taitaa olla, että jos hiukankaan on miehelle myöntyväinen, luulee mies sen kutsuksi seksiin. Ihan niinku niissä por_nofilmeissä, joita miehet vahtaa koko ajan.
No, jos mies ei usko puhetta, niin rikosilmoitus vireille. Enää ei tulkita rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä usein mennyt niin että nainen pyytää itse saatille ja siinä on selvästi myös taka-ajatuksena jotain muutakin..
Eikös se naisen ehdottamana ole ihan toivottu ja haluttu ilmiö koska kumpikin silloin haluaa, eikä vain mies.
Niin, nainen haluaa että mies varmistaa naiselle turvallisen kotimatkan.
Kyllä saatille mennään vain saatille. Jos vaakamamboa halutaan, niin kyllä minä ainakin olen aiheesta keskustellut ihan suoraan. Usein se on myös johtanut toivottuun lopputulokseen. Olen myös saattanut kymmeniä naisia kotiovelle, eikä niihin ole liittynyt mitään seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään olisi pakko kysyä, mitä mies tarkoittaa saattamisella. Entisaikaanhan oli itsestäänselvyys, että saattaminen=kotiportille yhdessä käveleminen ja KORKEINTAAN pieni pusu siinä portilla.
Niin, naiset oli siveellisempiä. Nykyaika on mitä on koska naiset itse tätä tavoitteli.
Entä jos mies ei pyydä päästä saatille? Kokeeko nainen sen loukkauksena? Koska ei jaksa tai halua seksiä juuri silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään olisi pakko kysyä, mitä mies tarkoittaa saattamisella. Entisaikaanhan oli itsestäänselvyys, että saattaminen=kotiportille yhdessä käveleminen ja KORKEINTAAN pieni pusu siinä portilla.
Niin, naiset oli siveellisempiä. Nykyaika on mitä on koska naiset itse tätä tavoitteli.
Ai niinkuin miten ja ketkä kaikki naiset?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies saatraa naisen tämän kotiovelle asti, kuuluu tapoihin, että nainen pyytää sisään tarjotakseen kahvit.
Ei todellakaan kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin miten ja ketkä kaikki naiset?
Edistykselliset liberaalit naiset edistivät tätä kulttuuria, tietysti. Varmaan käsität itsekin, että jos edelleen tarjottais pikkupusua poskelle, ei ne miehet sitä seksiäkään sais.
Nyt sit valitetaan, kun miehet haluaa pelkkää seksiä. Kaikkea ei voi saada...
"saatille" kuulostaa terminä vähän sellaiselta 50-60-lukuiselta. Eli kirjoittaako ap sieltä sotienjälkeisestä viattomasta maailmasta tänne nykyajan sättiin?
Siihen aikaan sanottiin että kun nainen ei suostu, niin mies arvostaa entistä enemmän. Enintään käy odotelleessaan huonomaineisen tytön luona hankkimassa kuppataudin jonka sitten tartuttaa sinunn hääyönä.
Nykymaailmassa on vähän suoraviivaisempaa - naiset usein ovat yhtä tuiterissa ja yhtä halukkaita. Mutta jos päästät jonkun "saatille" niin kannattaa heti lähtiessä todeta että saat tulla mutta en voi päästää sisään, kun et tunne tarpeeksi hyvin. Ja jos joku ei usko niin potku munille ja soitto poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies saatraa naisen tämän kotiovelle asti, kuuluu tapoihin, että nainen pyytää sisään tarjotakseen kahvit.
Ja kyllähän se sitten menee siihen että ne on aamukahvit👍
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on vahva toive seksistä. Painostusta luvassa.
Ei näin, vaan: Varmaan on olemassa taustalla myös toive kutsusta sisään ja mahdollisesta seksistä. Elätellään ainakin toiveita.
Itsestähän se on kiinni tarkoittaako seksiä vai ei.
Itse voin ottaa saatille turvallisen henkilön, mutta se loppuu sitten tasan tarkkaan siihen kotiovelle. Joillekin joutunut joskus sanomaan että tämä ei tarkoita yhtään mitään enempää, ja jos ei ole tajunnut sanomisesta on saanut pettyä.
Eihän se mikään velvollisuus ole ketään kotiinsa päästää, ja vaikka päästäisi ei tarkoita että on oikeus yhtään mihinkään. Tietysti on oltava tarkkana kenet ylipäätään hyväksyy ja miten pitkälle.
Ei tarkoittaa ei. Helppo suomenkielen sana, ja luulisi olevan helppo myös ymmärtää. Kaikille ei ole, ja siksi kannattaa olla tarkkana.
Jos yhtään on epävarma, on aina viisainta kieltäytyä saatista.
muista että seksi on iloinen asia ja nauti siitä
yritystä saada pimpsaa se meinaa tollo
Tietenki tarkottaa ja vain tyhmä suostuu saatettavaksi mutta sanoo ei seksille, hukkaa molempien aikaa.
Olen 50-vuotiaana miehenä käsittänyt sen niin, että se on kotiovelle saattamista, aktiivisesti vongaten ilman suotuisaa lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
"saatille" kuulostaa terminä vähän sellaiselta 50-60-lukuiselta. Eli kirjoittaako ap sieltä sotienjälkeisestä viattomasta maailmasta tänne nykyajan sättiin?
Siihen aikaan sanottiin että kun nainen ei suostu, niin mies arvostaa entistä enemmän. Enintään käy odotelleessaan huonomaineisen tytön luona hankkimassa kuppataudin jonka sitten tartuttaa sinunn hääyönä.
Nykymaailmassa on vähän suoraviivaisempaa - naiset usein ovat yhtä tuiterissa ja yhtä halukkaita. Mutta jos päästät jonkun "saatille" niin kannattaa heti lähtiessä todeta että saat tulla mutta en voi päästää sisään, kun et tunne tarpeeksi hyvin. Ja jos joku ei usko niin potku munille ja soitto poliisille.
Tarkoittaako tuo loppu tuosta, että saa tulla, mutta sisään ei saa laskea. Reisille, vatsalle, rinnoille vai mihin sitten saa tulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tuo loppu tuosta, että saa tulla, mutta sisään ei saa laskea. Reisille, vatsalle, rinnoille vai mihin sitten saa tulla?
Juuri sitä meinaa
Taas tehdään elämästä liian vaikeaa kun arvuutellaan mitä toinen haluaa eikä saada omaa suuta auki. Elämässä pitää muutenkin oppia sanomaan mitä haluaa niin useimmiten sitten myös sitä saa.
Jos joku pyytää päästä "saatille" ja kävely yhdessä on teille ok mutta ette halua päästää sisään niin sitten vain sanotte että "ovelle saakka voit tulla".