Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kondylooman aktivoituminen vuosien jälkeen?

Vierailija
03.02.2015 |

Hei... minua on vaivannut tämä asia jo vuosia. Olimme olleet mieheni kanssa yhdessä jo ainakin 5 vuotta, kun hänelle ilmaantui peniksen tyveen ihoon muutama pieni syylä... hän oli aivan äimänä ja vakuutti minulle, ettei ole pettänyt  jne. Tietääkseni hänkään ei ollut siis noin viiteen vuoteen harrastanut seksiä muiden, kuin minun kanssani. Syylät käsiteltiin silloin apteekista saatavalla kotijäädytys-vekottimella, hävisivät sillä eikä sittemmin ole uusia tullut... tapauksesta on aikaa jo seitsemisen vuotta...

Asiaa ihmeteltiin paljon... miehellä oli tuolloin kädessä myös joku syylä (taisi olla juuri siinä kädessä, jolla varmaankin runkkaili...) ja mietittiin olisiko nämä peniksessä olleet syylät voineet olla "tavallisia" syyliä eikä visvasyyliä = kondyloomaa... ? Itselleni ei koskaan tullut mitään syyliä (ainakaan näkyviä ja voin kertoa että olen syynännyt paikkoja tarkkaan) ja papa ollut puhdas, säännöllisesti olen käynyt...

Voiko olla mahdollista, että mies olisi joltakin aikaisemmalta seksikumppanilta saanut kondylooman ja se olisi muka uinunut kaikki nuo vuodet ennen kuin olisi jotenkin aktivoitunut ja tehnyt syyliä? Vai voiko olla, että se kädessä ollut syylä oli syyllinen? Vai onko ainut vaihtoehto, että mies olisi käynyt silloin vieraissa? Mies sai minut melko vakuuttuneeksi silloin, ettei ollut minua pettänyt... kuitenkin asia nousee aina joskus ikävästi mieleeni... :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että on vanha tartunta.

Vierailija
2/4 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin että kondylooman kohdalla keho jotenkin hoitaa viruksen itse pois muutaman vuoden sisällä, häviääkö se silloin myös verestä vai onko se siellä aina? Voiko se tarttua, vaikka syyliä ei olisikaan, jos papilloomavirus löytyy verestä? Eli vaikka itse en olisi koskaan saanut syyliä, minulla voi olla tuo virus myös ja voisin tartuttaa sen jollekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena kondylooma. Silloin mulle kaikki lääkärit toitotti, että se on ihan tosi yleinen. Ja myöhemmin olen niin lukenutkin, en muista lukuja, mutta hämmästyin yleisyydestä.
.
Ja toinen asia mitä aina sanottiin oli, että se voi piillä oireettomana ja puhjeta uudelleen vuosienkin jälkeen. Mulla ei niin käynyt, vaikka aluksi vaatikin monta peräkkäistä hoitoa ennen kuin talttui.
.
Joten kyllä miehen selitykset ihann loogisia on ainakin sen tiedon valossa mitä minulla on.

Vierailija
4/4 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pelottavan tutun oloinen stoori. Itselläni kävi juuri tuolla tavalla, vaikka olin ollut uskollinen. Tilanne oli todella kiusallinen, mutta onneksi sain syylät lopulta pois. Käsistä lähtivät myöhemmin itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi