Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuossa mun miehessäni ei ole oikein mitään hyvää.t.ammattivalittaja

Vierailija
03.02.2015 |

Ei ole yhtään empaattinen,ei rikas, suht aina töissä silti ei ole eikä tule rahaa, aina saa asua ahtaasti yms ja en tarkoita että mussakaan olisi mitään hyvää. Mietin vain mitä sillä tekee? jossain laitoksessa voisin elää ihan ok elämää yhteiskunnan elätettävänä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:03"]

jumankekka tuon saman jankutusta kävi täällä milloin tahansa, päivin öin aamuin illoin tai vaikka pitäis vuoden tauon ja tulis sitten takaisin, niin eikö tämä yks valopää jauha täällä tätä tarinaansa

Mä laitan siitä ilmon, ei tuota jaksa kukaan.

[/quote]

Jostain syystä repesin tälle.... :D :D

[/quote]

Hih, samoin. :D

Vierailija
2/19 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vakka kantensa valitsee, sanoo vanha sananlasku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:59"]

Miehesi työnteko ei näy missään?

Teillä on joka päivä ruokaa pöydässä, vaatteet päällä, oma talo (pieni mutta kuitenkin), kaksi autoa, käytte elokuvissa ja uimahallissa ja kylpylöissä ja  huvipuistoissa ja risteilyillä. Lapsella on kaikkea jopa yli tarpeen alkaen omasta kännykästä - alle kouluikäisellä tenavalla - ja päättyen ties mihin (en enää muista, mitä kaikkea oletkaan luetellut), joulu- ja synttärilahjoja röykkiöittäin. Mutta nuo ovat sinun mielestäsi "ei mitään"?

[/quote]

Just valitit toisessa ketjussa ettei (sun miehen) koulutuksesta ja tutkinnoista ole mitään hyötyä. On niistä nyt aika paljon hyötyä, kun kerran mies on niiden ansiosta elättänyt teidän perheen jo monta vuotta.

Vierailija
4/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä se hyvä ja huumaava seksielämä.

Vierailija
5/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala, taas tää alkaa....

Vierailija
6/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:17"]

[/quote]

Joo mut ei se riitä poistamaan noita huonoja puolia.ap

Vierailija
7/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]

Kuitenkin yksi hyvä puoli. Yritä niihin keskittyä enemmän äläkä täällä aina ulise persesuoli pitkällä. Joko sait sen anonyymin sähköpostin tehtyä ja etsit kavereita? Voisit siihen keskittää energiasi.

Vierailija
8/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]

Kuitenkin yksi hyvä puoli. Yritä niihin keskittyä enemmän äläkä täällä aina ulise persesuoli pitkällä. Joko sait sen anonyymin sähköpostin tehtyä ja etsit kavereita? Voisit siihen keskittää energiasi.

[/quote]

En saanut ei multa tietokoneasiat suju.ap

Vierailija
9/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin listata sun miehen hyviä puolia (siis kertomasi perusteella): on ahkera ja kova tekemään töitä, on elättänyt sua pian 10 vuotta, on hyvä isä, ei ole juoppo eikä väkivaltainen, on erittäin hyvä seksissä.

Nyt listaa itse tähän omat hyvät puolesi:

Lopuksi voit katsoa, meneekö tasan.

Vierailija
10/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä törkeä.

Vierailija
11/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:28"]

Mä voin listata sun miehen hyviä puolia (siis kertomasi perusteella): on ahkera ja kova tekemään töitä, on elättänyt sua pian 10 vuotta, on hyvä isä, ei ole juoppo eikä väkivaltainen, on erittäin hyvä seksissä.

[/quote]

Mutta se työnteko ei näy missään. Joudutaan tosi kurjissa olosuhteissa asumaan yms.ap

Vierailija
12/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset mahtaa olla nuo mainitsemasi kurjat olosuhteet? Katto vuotaa, seinät homeessa? Ja toinen asia mikä kiinnosyaa on se, että valitatko miehellesi yhtä paljon kuin kitiset täällä?

Vierailija
13/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:54"]

Minkälaiset mahtaa olla nuo mainitsemasi kurjat olosuhteet? Katto vuotaa, seinät homeessa? Ja toinen asia mikä kiinnosyaa on se, että valitatko miehellesi yhtä paljon kuin kitiset täällä?

[/quote]

En valita ja vähän tuollaista kuin laitoit.ap

Vierailija
14/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi työnteko ei näy missään?

Teillä on joka päivä ruokaa pöydässä, vaatteet päällä, oma talo (pieni mutta kuitenkin), kaksi autoa, käytte elokuvissa ja uimahallissa ja kylpylöissä ja  huvipuistoissa ja risteilyillä. Lapsella on kaikkea jopa yli tarpeen alkaen omasta kännykästä - alle kouluikäisellä tenavalla - ja päättyen ties mihin (en enää muista, mitä kaikkea oletkaan luetellut), joulu- ja synttärilahjoja röykkiöittäin. Mutta nuo ovat sinun mielestäsi "ei mitään"?

Vierailija
15/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin samaa mieltä kuin 12! Ei pitäisi ottaa ympärillö olevaa itsestään selvyytenä vaan ne niitä miehesi työnteon jälkiä joita et jostain syystä osaa nähdä.

Vierailija
16/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinussa itsessäsi mitään hyvää?

Vierailija
17/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:28"]

[/quote]

Mutta se työnteko ei näy missään. Joudutaan tosi kurjissa olosuhteissa asumaan yms.ap

[/quote]

Ap:n miehen asumisolosuhteet paranisivat ainakin noin 200 % jos mies heivaisi tämän valittavan tonnikeijun pihalle.

Vierailija
18/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumankekka tuon saman jankutusta kävi täällä milloin tahansa, päivin öin aamuin illoin tai vaikka pitäis vuoden tauon ja tulis sitten takaisin, niin eikö tämä yks valopää jauha täällä tätä tarinaansa

Vierailija
19/19 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:03"]

[/quote]

Jostain syystä repesin tälle.... :D :D