Tuossa mun miehessäni ei ole oikein mitään hyvää.t.ammattivalittaja
Ei ole yhtään empaattinen,ei rikas, suht aina töissä silti ei ole eikä tule rahaa, aina saa asua ahtaasti yms ja en tarkoita että mussakaan olisi mitään hyvää. Mietin vain mitä sillä tekee? jossain laitoksessa voisin elää ihan ok elämää yhteiskunnan elätettävänä.
Kommentit (19)
Kyllä vakka kantensa valitsee, sanoo vanha sananlasku...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:59"]
Miehesi työnteko ei näy missään?
Teillä on joka päivä ruokaa pöydässä, vaatteet päällä, oma talo (pieni mutta kuitenkin), kaksi autoa, käytte elokuvissa ja uimahallissa ja kylpylöissä ja huvipuistoissa ja risteilyillä. Lapsella on kaikkea jopa yli tarpeen alkaen omasta kännykästä - alle kouluikäisellä tenavalla - ja päättyen ties mihin (en enää muista, mitä kaikkea oletkaan luetellut), joulu- ja synttärilahjoja röykkiöittäin. Mutta nuo ovat sinun mielestäsi "ei mitään"?
[/quote]
Just valitit toisessa ketjussa ettei (sun miehen) koulutuksesta ja tutkinnoista ole mitään hyötyä. On niistä nyt aika paljon hyötyä, kun kerran mies on niiden ansiosta elättänyt teidän perheen jo monta vuotta.
Onhan teillä se hyvä ja huumaava seksielämä.
Voi herran jumala, taas tää alkaa....
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:17"]
[/quote]
Joo mut ei se riitä poistamaan noita huonoja puolia.ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:19"]
[/quote]
[/quote]
Kuitenkin yksi hyvä puoli. Yritä niihin keskittyä enemmän äläkä täällä aina ulise persesuoli pitkällä. Joko sait sen anonyymin sähköpostin tehtyä ja etsit kavereita? Voisit siihen keskittää energiasi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:19"]
[/quote]
[/quote]
Kuitenkin yksi hyvä puoli. Yritä niihin keskittyä enemmän äläkä täällä aina ulise persesuoli pitkällä. Joko sait sen anonyymin sähköpostin tehtyä ja etsit kavereita? Voisit siihen keskittää energiasi.
[/quote]
En saanut ei multa tietokoneasiat suju.ap
Mä voin listata sun miehen hyviä puolia (siis kertomasi perusteella): on ahkera ja kova tekemään töitä, on elättänyt sua pian 10 vuotta, on hyvä isä, ei ole juoppo eikä väkivaltainen, on erittäin hyvä seksissä.
Nyt listaa itse tähän omat hyvät puolesi:
Lopuksi voit katsoa, meneekö tasan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:28"]
Mä voin listata sun miehen hyviä puolia (siis kertomasi perusteella): on ahkera ja kova tekemään töitä, on elättänyt sua pian 10 vuotta, on hyvä isä, ei ole juoppo eikä väkivaltainen, on erittäin hyvä seksissä.
[/quote]
Mutta se työnteko ei näy missään. Joudutaan tosi kurjissa olosuhteissa asumaan yms.ap
Minkälaiset mahtaa olla nuo mainitsemasi kurjat olosuhteet? Katto vuotaa, seinät homeessa? Ja toinen asia mikä kiinnosyaa on se, että valitatko miehellesi yhtä paljon kuin kitiset täällä?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:54"]
Minkälaiset mahtaa olla nuo mainitsemasi kurjat olosuhteet? Katto vuotaa, seinät homeessa? Ja toinen asia mikä kiinnosyaa on se, että valitatko miehellesi yhtä paljon kuin kitiset täällä?
[/quote]
En valita ja vähän tuollaista kuin laitoit.ap
Miehesi työnteko ei näy missään?
Teillä on joka päivä ruokaa pöydässä, vaatteet päällä, oma talo (pieni mutta kuitenkin), kaksi autoa, käytte elokuvissa ja uimahallissa ja kylpylöissä ja huvipuistoissa ja risteilyillä. Lapsella on kaikkea jopa yli tarpeen alkaen omasta kännykästä - alle kouluikäisellä tenavalla - ja päättyen ties mihin (en enää muista, mitä kaikkea oletkaan luetellut), joulu- ja synttärilahjoja röykkiöittäin. Mutta nuo ovat sinun mielestäsi "ei mitään"?
Juurikin samaa mieltä kuin 12! Ei pitäisi ottaa ympärillö olevaa itsestään selvyytenä vaan ne niitä miehesi työnteon jälkiä joita et jostain syystä osaa nähdä.
Onko sinussa itsessäsi mitään hyvää?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:28"]
[/quote]
Mutta se työnteko ei näy missään. Joudutaan tosi kurjissa olosuhteissa asumaan yms.ap
[/quote]
Ap:n miehen asumisolosuhteet paranisivat ainakin noin 200 % jos mies heivaisi tämän valittavan tonnikeijun pihalle.
jumankekka tuon saman jankutusta kävi täällä milloin tahansa, päivin öin aamuin illoin tai vaikka pitäis vuoden tauon ja tulis sitten takaisin, niin eikö tämä yks valopää jauha täällä tätä tarinaansa
Mä laitan siitä ilmon, ei tuota jaksa kukaan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:03"]
jumankekka tuon saman jankutusta kävi täällä milloin tahansa, päivin öin aamuin illoin tai vaikka pitäis vuoden tauon ja tulis sitten takaisin, niin eikö tämä yks valopää jauha täällä tätä tarinaansa
[/quote]
Jostain syystä repesin tälle.... :D :D
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:03"]
[/quote]
Jostain syystä repesin tälle.... :D :D
[/quote]
Hih, samoin. :D