Sabina Särkän upea hiusväri...
Näin Sabinan tänään Stockalla ja ihailin taas kertaalleen hänen hiusväriään. Osaako kukaan neuvoa, saisiko sellaista kotikonstein värjäämällä? Onko teillä tietoa, onko Sabinalla luonnostaan niin upeat hiukset? Nainen on muuten todella kaunis, huvitti vaan kun peilali itseään täysin häpeämättä ja muista piittaamatta :D
Kommentit (43)
Ei valitettavasti todellakaan saa kotikonstein. Tuo sävy on vaikea kampaajallekin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:19"]
Näin Sabinan tänään Stockalla ja ihailin taas kertaalleen hänen hiusväriään. Osaako kukaan neuvoa, saisiko sellaista kotikonstein värjäämällä? Onko teillä tietoa, onko Sabinalla luonnostaan niin upeat hiukset? Nainen on muuten todella kaunis, huvitti vaan kun peilali itseään täysin häpeämättä ja muista piittaamatta :D
[/quote]
Epäilen, että pohjalla on luonnollinen väri, jossa on aivan kevyitä vaaleita raitoja. Kaunis kyllä ja sopii suomalaiselle paremmin kuin nuo värikypärät, joita eniten näkee.
Mulla on hyvin samanlainen väri kuin Sabinalla, ainakin kuvien perusteella, en ole häntä ikinä livenä nähnyt. Tykkään itse väristä, se on sellainen jännä beige/jopa maantienharmaa, mutta kuitenkin kirkas ja vaalea (muuten hiukseni eivät kyllä ole lähelläkään Sabinan hiuksia :) ) Oon saanut muutamaan otteeseen kuullla eri kampaajilta, kuinka tätä väriä on todella vaikea saada tehtyä.
Stockalla ihastelee aina itseään :D Leuka poislukien on kyllä kaunis m
Isolla osalla suomalaisista on saman väriset hiukset luonnostaan ja sit iso osa niistä suomalaisista pilaa kansainvälisesti ajatellen harvinaislaatuisen kauneutensa värjäämällä hiuksensa ihan karmeiksi.
Harmillista.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:56"]
Mä kasvattelen 15 vuoden värjäysputken jälkeen omaa väriä esiin nyt kolmatta vuotta, ja sävyni on melkolailla sama kuin tuo Sabinan. Vaalea versio siitä suomalaistyypillisestä villasukka/maantiesävystä, mutta minustakin varsin kiva kuitenkin, ihan suotta väheksytty. Luonnollisista väreistä mikä tahansa on hyvin laitettuna ja huollettuna mielestäni kaunis. :)
Joissakin kuvissa Sabinalla kyllä selkeästi on jatkotukkaa, esim. tässä nuo alta tulevat vaaleammat osat. http://static.iltalehti.fi/viihde/sabinatositvjuttuSL_503_vi.jpg
[/quote]
totta, tossa on pidennykset. Ne on varmaan "clipon" tyyppiset, jotka saa otettua helposti pois. Mun mielestä hiukset on kauniimmat ilman noita pitkiä lisäosia.
Nyt päätin itsekin yrittää eroon tästä värjäyskierteestä. Omat hiukset on järkkykunnossa kun taustalla on vuosikymmenten värjäyksiä ja vielä raskauden jälkeen lähti tosi paljon tukkaa. Nyt esikoisen ollessa vuoden ikäinen oma tukka kasvaa hiljalleen takaisin mutta kivuliasta tämä on kun pää on täynnä viiden sentin mittaista pystyssä olevaa hiusta. Pinnallinen ongelma, tiedän, mutta tylsää silti.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:53"]
Isolla osalla suomalaisista on saman väriset hiukset luonnostaan ja sit iso osa niistä suomalaisista pilaa kansainvälisesti ajatellen harvinaislaatuisen kauneutensa värjäämällä hiuksensa ihan karmeiksi.
Harmillista.
[/quote]
Esimerkki karmeasta väristä?
Mun mielestä musta on karmea väri useimmille suomalaisille. Heti näkee, että feikki on. Ja tekee jotenkin halvan näköseks.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:53"]
Harmillista.
[/quote]
Esimerkki karmeasta väristä?
[/quote] Musta, platinablondi, sähäkkä punainen.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Haha, ihana lausunto :D Leuka poislukien, ei ookkaan ihan pikkujuttu tai "kauneusvirhe". Mutta samaa mieltä oon ;D
Ei kyllä isolla osalla suomalaisista ole luonnostaan läheskään tuollaisia hiuksia! Siinä olen kyllä samaa mieltä, että monet pilaavat omat hiuksensa värjäämällä ne kamalan värisiksi. Itsekin olen syyllistynyt siihen ja nyt pyrinkin luonnollisempaan lookiin. Tuntuu siltä, että Suomessa hiusvärejä aletaan käyttämään ihan liian nuorena. Itse olin varmaan 14 kun värjäsin hiukset ekan kerran. Sen jälkeen omaa sävyä ei ole näkynyt ja se kaduttaa.
Sabinalla oli muuten todella kaunis ja kuulas iho myös. T. Kateellinen ap
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Haha, ihana lausunto :D Leuka poislukien, ei ookkaan ihan pikkujuttu tai "kauneusvirhe". Mutta samaa mieltä oon ;D
[/quote] Ilmeisesti tykkäsit, Sabina?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:02"]
Sabinalla oli muuten todella kaunis ja kuulas iho myös. T. Kateellinen ap
[/quote]
Moi, Sabina! Onko tylsä ilta, missä James?
Minttu Virtasella on lähes mustat hiukset, ja ne näyttävät kyllä hyviltä. Samoin Kaija Koo ja Paula Koivuniemi kantavat mustan värin hienosti. Poikkeuksiakin siis löytyy. Musta on kyllä vaikea väri suomalaisille yleensä ja vaatii vahvan meikin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:04"]
Minttu Virtasella on lähes mustat hiukset, ja ne näyttävät kyllä hyviltä. Samoin Kaija Koo ja Paula Koivuniemi kantavat mustan värin hienosti. Poikkeuksiakin siis löytyy. Musta on kyllä vaikea väri suomalaisille yleensä ja vaatii vahvan meikin.
[/quote]
Itseasiassa yhdelläkään esimerkeistäsi ei ole (aasian)mustia hiuksia vaan se tummin sävy juuri ennen mustaa.
Tuo on juuri se maantienharmaa, jota suomalaiset niin kovin kauhistelevat.
Mä sain tällä aika samanvärisen lopputuloksen. http://www.parfumshopper.ru/img/img30688.jpg
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:14"]
Mä sain tällä aika samanvärisen lopputuloksen. http://www.parfumshopper.ru/img/img30688.jpg
[/quote]
Hah, minä sain tuolla pelkän mummoharmaan.
Mun mielestä Sabina on itse sanonut värin olevan hänen omansa.