Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhana lapsesta tulee ns järkevä?

Vierailija
03.02.2015 |

Katselen kun tuo kolme vee tunkee leegoja pottaan ja suuttuu kun sattuu istua siinä... Koska tämä loppuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No neljän isoäitinä sanoisin että se on yksilöllistä.Minulla on 13 ja 9-vuotiaat tyttären pojat sekä 5 ja 3-vuotiaat tytöt.Pojat ovat kyllä periaatteessa ihan järkeviä,vanhin on aika pohdiskeleva,historiasta ja maailman asioista kiinnostunut nuori mies,pelaa jalkkista,on pelannut tosi pienestä ja sählyä.Käyttäytyy järkevästi,murrosiän tulo tietysti kuohuttaa tunteita.9vanha on aika vilkas ja omapäinen,aiheuttaa välillä "kaaoksen" luokassa ja kaverit seuraa johtajaa.Pelaa myös jalkkista ja sählyä,pärjää koulussa hyvin ja pohjimmiltaan tosi empaattinen ja fiksu,taiteellinen,tarkka ulkonäöstään...toisin kuin vanhempi.Tytöt ovat b vielä sellaisia "vähemmän järkeviä".Ei nuorinkaan leegoja pottaan työnnä mutta sen sijaan värjäsivät liiduilla tv:n ja äidin ihovoiteet leviteltiin pitkin seiniä.

Vierailija
2/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun oikeesti, mulla on aivot ihan muussia kohta. -ap

Vierailija
4/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopu koskaan. Vanhempana itketään kun on paska työ mutta silti sinne mennään joka aamu. Tai sitten itketään paskaa parisuhdetta muttei osata lähteä siitäkään. Tai sitten ollaan läskejä ja kärsitään siitä muttei osata laihduttaa ja niin edelleen. Jokainen meistä on ihan yhtä tyhmä kuin pieni lapsi ja tämä jatkuu hautaan asti.

Vierailija
5/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tumpelo tekee täysin järjettömiä ratkaisuja vielä aikuisenakin. Mahdotonta vastata tarkemmin.

Vierailija
6/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3-vuotias päätön kilahtelija ja sitten 4-vuotias fiksusti jutteleva rauhallinen ex-kilahtelija. Toivoa siis on!

Vierailija
7/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan nyt että koska lapsi alkaa käyttäytymään koko aikaisesti kuin ihminen. Eikä juuri tälläistä älyvapaata toheltamista?!

Vierailija
8/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä mitään järkeviä tule. Just kun tuntuu että nyt helpottaa, niin sitten alkaakin murrosikä ja taas saa vääntää joka asiasta ja omatoimisuus on lapsilla ihan nollassa.

Vierailija
9/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:53"]Mulla on 3-vuotias päätön kilahtelija ja sitten 4-vuotias fiksusti jutteleva rauhallinen ex-kilahtelija. Toivoa siis on!
[/quote]

Kiitos. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän