Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lopettaa treffailu kun ei itsetunto ja sydän kestä sitä enää

Vierailija
15.11.2021 |

Ala todellakin ymmärtää ihmisiä jotka valitsevat ikuisen sinkkuuden, mieluummin kuin yrittäisi löytää jonkun. Siis tapauksessa jossa ihminen sinänsä voisi sen parisuhteen haluta, mutta ei pysty/halua sitä enää tavoitella.

Olen treffaillut miehiä nyt 2 vuotta. Ihan hirveästi jäänyt käteen vain pahaa mieltä. Selväksi on käynyt että mihinkään, ei MIHINKÄÄN voi enää luottaa. Ei miehen sanoihin, ei miehen taustaan, ei miehen tekoihin. Ei mihinkään. Vaikka kuinka koitat etsiä "green flagejä", antaa asioiden mennä omalla painollaan, olla itse umpirehellinen ja avoin alusta saakka.. ja vaikka mies vaikuttaisi siltä myös. Niin kaikki voi muuttua *PUFF* muutamissa tunneissa ja yhtäkkiä olet taas hylätty ja jätetty ja kaikki mitä on puhuttu tai tehty on täysin merkityksetöntä. En olisi ikinä uskonut että kumppanin etsiminen voi olla näin kamalaa ja vaikeaa!

Kommentit (1158)

Vierailija
521/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipetapjoo kirjoitti:

Nainen 46 v. Sinkkuna nyt ollut keväästä asti. Olen useilla treffisivustoilla, tykkäyksiä ja viestejä tulee. Harvoin sellaisilta ketkä minua kiinnostaisivat. Pääsääntöisesti vaikuttaa siltä että tässä ikähaarukassa 40-50 hyvät miehet ovat varattuja. Jäljellä on vanhoja pelimiehiä tai tavallisia, ei niin kovin hyvännäköisiä tyyppejä jotka eivät oikein saa ketään. Pelimiehet valehtelevat silmät suut täyteen ja lupailevat sitoutumista. Seksiä saatuaan keksivät syyn dumpata tai alkavat käyttäytyä jäätävästi/muuten huonosti jotta jätät itse heidät.

Kunnollista on esitetty mm. kertomalla että on uskovainen (viina silti maistui ja naisia naisen perään) eronnut (vaimo silti "asuu" naapurissa vanhemmilla ja ainiin, tulee samaan taloon joka toinen viikko lasten kanssa) Myös ujous ja kaikenlaiset esimiestehtävät, rauhanturvaajana toimiminen ja armeijan palveluksessa oleminen menneisyydessä lisäävät miesten mielestä luotettavuutta.

Jutut alkavat aina reippaasti, mielenkiintoa riittää, kuvat kelpaa ja ovat hyviä. Puhe alkaa kääntyä pikkutuhmaan suuntaan. Jos sitä ei halua jatkaa, keskustelut pikkuhiljaa tyrehtyvät. Jos sitä jatkaa, alkaa tulla kyselyjä mitä on päällä, voiko laittaa kuvia, milloin nähdään.

Omassa profiilissani kuitenkin lukee että etsin parisuhdetta, en seksiseuraa. Olen täysin kyllästynyt tähän nykyiseen meininkiin. Kevyt deittailu tai fwb kelpaisi, normaali tapailu/seurustelu ei. Kenenkään juttuihin en enää usko, en luota. Kylmää pitää esittää sillä lämmin ei kiinnosta eikä kelpaa. Pelejä pelataan, viesteihin vastataan kun sattuu huvittamaan. Pyytää ei mitään saa, ei kysellä perään. Kaunis, fiksu, kevyt ja kepeä, hauska ja uskollinen mutta vaatimaton ja madonnamainen (silti seksikäs ja antava) tässä pitäisi olla. Voi harmi, olen vain ihminen. Yksin taidan olla loppuelämäni.

Tuosta porukasta todennäköisesti löytyisi se mitä etsit, mutta kun ei niin ei. Nainen syttyy vain venkoilijoista. Ja mylly pyörii ja pyörii.

Vierailija
522/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis kemia ja yhteensopivuushan eivät kulje välttämättä käsi kädessä. Olen pitkästä aikaa suhteessa, jossa tunnen vahvasti kemiaa ja olettaisin vastapuolenkin tuntevan, mutta silti me emme taida olla kovinkaan yhteensopivat. 

Näinhän se usein on. Vahvin kemia on aina sitä naista kohtaan jonka tietää jo lähtökohtaisesti epäsopivaksi. Paperilla täydelliseen ei taas tunne mitään vetoa, ei vaikka kuinka tarjoaisi mahdollisuuden.

Miksi parhaat feromonit leijailevat aina niiltä epäsopivilta? Joku yläkerran herran sairas hupihan siinä täytyy olla takana.

Samasta syystä kun minulla miehenä alkaa keulimaan nähdessäni jonkun pahan punkkaritytön, tulee vaan mieleen heti villit sänkyfantasiat. Kun toinen täyttää jotain omia fetissejä niin on vahva kemian tuoksu. Vieläpä jos toinen innostuu minusta samalla tavalla. Mutta ei siitä varmasti hyvää ja vakaata parisuhdetta tule juu.

Miksi ei punkkaritytön kanssa voisi tulla hyvää ja vakaata parisuhdetta? Ei se nyt niinkään voi mennä, vain niiden kanssa onnistuu, joista ei ole kiinnostunut ja jotka tuntuvat tylsiltä, ja heti kun toinen herättää omat seksuaaliset halut, on se merkki siitä, että henkisellä puolella ei sitten missään tapauksessa voi toimia.

Kyllä se vaan minulla on niin mennyt, että ne jotka on ihan täysillä kiinnostaneet niin hankalaa on ollut, ei tule mitään. Ne vähemmän kiinnostavat sitten olisi olleet niitä ns. järkevämpiä ja vakaampia valintoja.

Luonnossa on nykyihmisen kannalta sellainen virhe, että se ajaa yhteen toisilleen sopivia geenejä jälkikasvua ajatellen. Se ei kykene ottamaan huomioon, että pitäisi viihtyä saman kumppanin kanssa pidempään. Tällaista inhimillistä haihattelua kun on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän, että kaikenlaiset miehet, joilla on pinkka muttei moraali kunnossa, nykyään haluavat viettää sellaista elämää kuin kiertävät kitaranrämpyttäjät ja vienti-inssit ennen. Kun se on vaan niin helppoa saada kontakti moneen naiseen toisistaan tietämättä, selailla ja valehdella kaikille. Mutta mikä siinä on niin vaikeaa myöntää, että tavan kaljamahat ja töpselinenät tekevät ihan samaa, siis jatkavat selailua? Jos ei seuraava nainen ole säväyttävämpi kuin edellinen, niin ainakin on uusi ja erilainen, ei se sama vanha totutunlainen. Minä ainakin tiedän vaatimattoman näköisiä, alkoholiongelmaisia miehiä, joilta ei onnistu pysähtyä yhteen naiseen. Kuinka te miehet tunnette vain laatikkopäitä, jotka ovat jumittuneet selailemaan?

Tavallisilla miehillä ei ole niin paljoa kysyntää että tuo olisi mahdollista.

Teidän naisten käsitys tavallisesta on epärealistinen. Deittipalvelujen data osoittaa että 80% miehistä on teidän silmissänne keskitason alapuolella, ja vain <1% miehistä on hyvin komeita.

Toisin sanottuna, 20% kärkijoukkoon kuuluva mies on vielä tavis, koska hän ei ole miesmallitasoinen laatikkopää.

Katsopas Topin seikkailuja Areenalta. Enpä kutsuisi kyseistä kaveria raamikkaaksi laatikkoleuaksi, jolla on pinkka kasassa. Pikemminkin päinvastoin. Eikä ole naisettomaksi jäänyt...

Mikä tämän ohjelman nimi on?

Vierailija
524/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi -nuoren miehen elämää

Vierailija
525/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipetapjoo kirjoitti:

Nainen 46 v. Sinkkuna nyt ollut keväästä asti. Olen useilla treffisivustoilla, tykkäyksiä ja viestejä tulee. Harvoin sellaisilta ketkä minua kiinnostaisivat. Pääsääntöisesti vaikuttaa siltä että tässä ikähaarukassa 40-50 hyvät miehet ovat varattuja. Jäljellä on vanhoja pelimiehiä tai tavallisia, ei niin kovin hyvännäköisiä tyyppejä jotka eivät oikein saa ketään. Pelimiehet valehtelevat silmät suut täyteen ja lupailevat sitoutumista. Seksiä saatuaan keksivät syyn dumpata tai alkavat käyttäytyä jäätävästi/muuten huonosti jotta jätät itse heidät.

Kunnollista on esitetty mm. kertomalla että on uskovainen (viina silti maistui ja naisia naisen perään) eronnut (vaimo silti "asuu" naapurissa vanhemmilla ja ainiin, tulee samaan taloon joka toinen viikko lasten kanssa) Myös ujous ja kaikenlaiset esimiestehtävät, rauhanturvaajana toimiminen ja armeijan palveluksessa oleminen menneisyydessä lisäävät miesten mielestä luotettavuutta.

Jutut alkavat aina reippaasti, mielenkiintoa riittää, kuvat kelpaa ja ovat hyviä. Puhe alkaa kääntyä pikkutuhmaan suuntaan. Jos sitä ei halua jatkaa, keskustelut pikkuhiljaa tyrehtyvät. Jos sitä jatkaa, alkaa tulla kyselyjä mitä on päällä, voiko laittaa kuvia, milloin nähdään.

Omassa profiilissani kuitenkin lukee että etsin parisuhdetta, en seksiseuraa. Olen täysin kyllästynyt tähän nykyiseen meininkiin. Kevyt deittailu tai fwb kelpaisi, normaali tapailu/seurustelu ei. Kenenkään juttuihin en enää usko, en luota. Kylmää pitää esittää sillä lämmin ei kiinnosta eikä kelpaa. Pelejä pelataan, viesteihin vastataan kun sattuu huvittamaan. Pyytää ei mitään saa, ei kysellä perään. Kaunis, fiksu, kevyt ja kepeä, hauska ja uskollinen mutta vaatimaton ja madonnamainen (silti seksikäs ja antava) tässä pitäisi olla. Voi harmi, olen vain ihminen. Yksin taidan olla loppuelämäni.

Tuosta porukasta todennäköisesti löytyisi se mitä etsit, mutta kun ei niin ei. Nainen syttyy vain venkoilijoista. Ja mylly pyörii ja pyörii.

"Nainen 46 v. Sinkkuna nyt ollut keväästä asti. Olen useilla treffisivustoilla, tykkäyksiä ja viestejä tulee. Harvoin sellaisilta ketkä minua kiinnostaisivat. Pääsääntöisesti vaikuttaa siltä että tässä ikähaarukassa 40-50 hyvät miehet ovat varattuja. Jäljellä on vanhoja pelimiehiä tai tavallisia, ei niin kovin hyvännäköisiä tyyppejä jotka eivät oikein saa ketään. Pelimiehet valehtelevat silmät suut täyteen ja lupailevat sitoutumista. Seksiä saatuaan keksivät syyn dumpata tai alkavat käyttäytyä jäätävästi/muuten huonosti jotta jätät itse heidät."

Juuri niin. Tässähän se selitys tuli.

Ja todellakin. Komeat, karismaattiset ja sitoutumishaluiset miehet eivät pyöri Tinderissä Miksi pyörisivät? Kysyntää on joten ei ole syytä harrastaa ahkuammuntaa treffipalvelussa. Nämä miehet pariutuvat kiinnostavien naisten kanssa livenä, ja selkeästi tämä nainen ei ole yksi heistä.

Onko taas kerran iskenyt Tinder-egoharha? Kuvitellaan tykkäysten määrästä että vientiä on ja voi odottaa sitä parasta A-laatua. Selvästikään taso ei kärkitason miehen sitouttamiseen riitä.

Vierailija
526/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat niin hemmetin negatiivisiä. Itketään ja valitetaan kun ei kenellekkään kelpaa ja miehet sitä ja naiset tätä. Käydään kaksilla treffeillä ja jos toinen ei kolmansia halua niin se on kamala pettymys, maailmanloppu ja taas vajotaan itsesääliin. Toisilla lukee jo profiilitekstissä tyyliin että tuskin täältä mitään löytyy. No miksi roikut sitten siellä tinderissä.

Itse tunnen monta paria jotka tavanneet tinderissä. Kaksi mennyt naimisiin, kolmas pari odottaa jo toista lasta. Siskoni tapasi vuosi sitten tinderistä kivan miehen. Itsekin löysin mieheni sieltä. Kaikki ollaan ihan tavallisia tallukoita, on lyhyttä pitkää, laihaa ja pullukkaa, duunareita ja akateemisia. Eivät ole mitään instamalleja tai jykevä leukaisia lääkäreitä ja niin vaan on kumppani löytynyt. Ei kaikilla heti napannut ja osa piti taukoa kun alkoi kyllästyttämään mutta silti ovat aina olleet positiivisia ja treffailleet iloisin mielin.

Avainsana on juuri se, että treffeille, treffeille ja vielä kerran treffeille. Jos jotain ei millään tahdo saada treffeille niin poista se ja ota seuraava. Pelkkiä matchejä keräilemällä ei saa yhtään mitään.

Niin, matchien keräileminen on hyödytöntä, mutta ei se jatkuva treffeillä juokseminenkaan mitään hyödytä. Itse en halua lähteä treffeille, jos toinen ei ole oikeasti kiinnostava, joten jos jonkun kiinnostavan kanssa tapailu katkeaa, niin ei sitä niin vain löydä uutta tilalle. Tai ehkä jonkun epäkiinnostavan, josta tietää koko ajan, ettei ole hänestä tosissaan kiinnostunut.

No hyvänen aika, ei tietenkään epäkiinnostavien kanssa. Sellaisiahan sinulle ei varmasti ole matchinäkään, vai?

Niin no, vastasin toisen kirjoittajan tekstiin, jossa luki: "...jos jotain ei millään tahdo saada treffeille niin poista ja ota seuraava." Lähinnä pointtini oli, että mikä seuraava - ei välttämättä ole jonossa muita kiinnostavia. En ole itse ollut Tinderissä, mutta jos olisin, voisi hyvinkin olla, että löytäisin sieltä yhden tai kaksi kiinnostavaa, mutta jos näiden kanssa ei juttu lähtisi etenemään, ei olisi enää mitään "seuraavaa". Nimenomaan siksi, että en matchaisi niitä epäkiinnostavia.

Vierailija
527/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pelaan suhteissa aina todella paljon seksillä. Tiedän, ei ole oikein tai kestävää, mutta se on se, mitä minulla on eniten tarjota miehille. Olen epävakaa, pääni sisällä alakuloinen ja ahdistunut sekä minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, mikä ei välttämättä tule esiin tavallisessa arjessa. En millään tavalla ole järkevän miehen tyttöystävä- tai vaimomateriaalia, jonka kanssa kannattaisi rakentaa elämää.

Silti olen aina ollut parisuhteessa ja olen löytänyt helposti mukavia, tavallisia miehiä. Nyt olen ollut vuosia saman miehen kanssa, mutta varmasti vieläkään ei olisi vaikeuksia löytää uutta miestä. Miehiin vetoaa mukava ja aurinkoinen persoona, seksikkyys, naisellisuus ja hyvä vartalo. Olen ehkä vähän myös outo, ihan kivannäköinen ja helposti lähestyttävä, mikä alentaa kynnystä lähestyä. 

Moni nainen pelaa.

Tuossahan on se Henry Laasasen mainitsema kaksoisstrategia. Nainen voi toimia kuten miehet, tai mikäli kyvyt eivät riitä, vaihtoehtona on ns. blondistrategia eli pelaaminen seksikkyydellä.

Minäkin tunnen naisia jotk aovat täysiä luusereita tai epävakaita, mutta ovat kaapanneet itselleen vakaat miehet jotka pitävät kodin ja talouden kasassa, ja nostavat nämä naiset kaupungin vuokrayksiöistä viihtyisiin asuntoihin.

En vaan tajua, miten samaan persoonaan mahtuu alakuloinen ja ahdistunut sekä sosiaalisten tilanteiden pelko ja mukava ja aurinkoinen persoona. Ehkä hänellä on joku huijarisyndrooma eikä oikeasti ole niin huono sisältään kuin kuvittelee. 

Vierailija
528/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjkp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(jatkoa...)

Eli mikä neuvoksi?

No minun on turha neuvoa naisia, koska te ette muuta käyttäytymistänne.

Ratkaisu olisi helppo, eli prioriteettien muutos. Ykkösprioriteetiksi se että mies osoittaa halua tunnesitoutumiseen, vakiutumiseen, valmiuteen tukea huonompinakin hetkinä ja ylipäätään kaikkeen sellaiseen mihin ei liity seksi.

Kakkosprioriteetiksi miehen ulkonäkö, itsevarmuus, pinkan kunto, osaaminen sängyssä, kaikki muu.

Selvää on ettei tuota tule koskaan tapahtumaan. Naiset valkkaavat jatkossakin tasokkaimman miehen mitä saavat ja toivovat että tässä herää halu vakiintua. Ja niin ei tapahdu, koska Tinderissä (kiitos vinoutuneen naisten vs miesten kysynnän) homma toimii niin ettei nainen sitten ole tasokkainta mitä mies voisi saada IRL.

Samaa voisi sanoa kyllä suomalaisten miesten naisihanteesta. Naisissa on kylläkin osa syy, mutta aina haetaan sitä vaaleaa luonnollista naista ja ei riitä, että olet normaalipainoinen vaan pitää olla joko lihaksikas tai äärimmäisen laiha. Ymmärrän, että kukaan ei halua ylipainoista naista, mutta aina näkee saman tyyppiä naisia miesten kanssa. Yleensä mies on paremman näköinen ja nainen tavallinen 🤷‍♀️

Naisista (kuten toki miehistäkin, mutta naisia kiinnostaa enemmän pituus/raamikkuus kuin normaalipainoisuus) yli puolet on ylipainoisia.

Iso osa pariutumismurheista poistuisi näemmä jo ihan sillä, että porukka pitäisi itsensä normipainoisena ja harrastaisi liikuntaa edes jonkin verran.

Kumpikaan sukupuoli ei näemmä pahemmin ylipainoa arvosta vaikka sitä itseltäkin löytyisi. 

Jos kaikki olisi normipainoisia niin silloin ainakin olisi tuo ilmeisen suuri turn off poissa. Ja kun kaikki olisi ainakin painonsa puolesta potentiaalisia vaihtoehtoja niin useamman kanssa ja nykyistä herkemmin päästäisiin edes juttusille asti. Nyt moni karsiutuu pois ulkomuotonsa takia jo ennen kuin on ehtinyt/saanut mahdollisuutta sanoa sanaakaan vaikka vasta juttelemalla voi tutustua toiseen.

Vierailija
529/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjkp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(jatkoa...)

Eli mikä neuvoksi?

No minun on turha neuvoa naisia, koska te ette muuta käyttäytymistänne.

Ratkaisu olisi helppo, eli prioriteettien muutos. Ykkösprioriteetiksi se että mies osoittaa halua tunnesitoutumiseen, vakiutumiseen, valmiuteen tukea huonompinakin hetkinä ja ylipäätään kaikkeen sellaiseen mihin ei liity seksi.

Kakkosprioriteetiksi miehen ulkonäkö, itsevarmuus, pinkan kunto, osaaminen sängyssä, kaikki muu.

Selvää on ettei tuota tule koskaan tapahtumaan. Naiset valkkaavat jatkossakin tasokkaimman miehen mitä saavat ja toivovat että tässä herää halu vakiintua. Ja niin ei tapahdu, koska Tinderissä (kiitos vinoutuneen naisten vs miesten kysynnän) homma toimii niin ettei nainen sitten ole tasokkainta mitä mies voisi saada IRL.

Samaa voisi sanoa kyllä suomalaisten miesten naisihanteesta. Naisissa on kylläkin osa syy, mutta aina haetaan sitä vaaleaa luonnollista naista ja ei riitä, että olet normaalipainoinen vaan pitää olla joko lihaksikas tai äärimmäisen laiha. Ymmärrän, että kukaan ei halua ylipainoista naista, mutta aina näkee saman tyyppiä naisia miesten kanssa. Yleensä mies on paremman näköinen ja nainen tavallinen 🤷‍♀️

Naisista (kuten toki miehistäkin, mutta naisia kiinnostaa enemmän pituus/raamikkuus kuin normaalipainoisuus) yli puolet on ylipainoisia.

Iso osa pariutumismurheista poistuisi näemmä jo ihan sillä, että porukka pitäisi itsensä normipainoisena ja harrastaisi liikuntaa edes jonkin verran.

Kumpikaan sukupuoli ei näemmä pahemmin ylipainoa arvosta vaikka sitä itseltäkin löytyisi. 

Jos kaikki olisi normipainoisia niin silloin ainakin olisi tuo ilmeisen suuri turn off poissa. Ja kun kaikki olisi ainakin painonsa puolesta potentiaalisia vaihtoehtoja niin useamman kanssa ja nykyistä herkemmin päästäisiin edes juttusille asti. Nyt moni karsiutuu pois ulkomuotonsa takia jo ennen kuin on ehtinyt/saanut mahdollisuutta sanoa sanaakaan vaikka vasta juttelemalla voi tutustua toiseen.

Tämä on erittäin totta. Etenkin näin 40+ ikäisenä on turhan usein tullut kohdattua sellaisia ihmisiä, jotka voisivat muuten olla kiinnostavia, mutta ylipaino on niin iso turn off, että ei pysty... Itse olen kyllä normaalipainoinen, ja vielä lähempänä normaalipainon alarajaa kuin ylärajaa. Itselleni olisi kumppanin löytäminen helpompaa, jos useampi persoonansa puolesta kiinnostava olisi normaalipainoinen.

Vierailija
530/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan nämä kaksi edellistä viestiä, että kroppaan panostaminen varsinkin naisilla olisi se tärkein asia mistä huolehtia jos on sinkku ja haluaa pariutua.

Itse miehenä katson ensimmäisenä kuvista rasvaprosentin. Jos solisluut ovat rasvan peitossa, olkavarret isot ja löysät, reidet isot ja löysät ja vatsassa pullottaa makkarat niin en vain pysty kiinnostumaan.

Näin tuossa vähän aika sitten Jodelissa äänestyksen joka oli suunnattu naisille, aiheena "ylipainoinen sinkkunainen etsitkö normaalipainoista vai ylipainoista miestä".

Yli 80% näistä ylipainoisista naisista vastasi, että etsii normaalipainoista miestä ja moni heistä kommentoi vielä, että mieluiten pitkä ja hoikka tai treenattu.

Ajatelkaa, että yli 80% kaikista ylipainoisista naisista kelpuuttaa vain normaalipainoisia ja hoikkia. Tuohan on kuin suoraan tasoteoria/hypergamian oppikirjasta.

Vierailija
531/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oot valinnut ilmeisen huonosti. On niitä rehellisiä kunnollisia miehiö olemassa.

Niin on ja kaikki vapaina, kun naisia kiinnostaa vain ne jännemmät yksilöt.

Vierailija
532/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan nämä kaksi edellistä viestiä, että kroppaan panostaminen varsinkin naisilla olisi se tärkein asia mistä huolehtia jos on sinkku ja haluaa pariutua.

Itse miehenä katson ensimmäisenä kuvista rasvaprosentin. Jos solisluut ovat rasvan peitossa, olkavarret isot ja löysät, reidet isot ja löysät ja vatsassa pullottaa makkarat niin en vain pysty kiinnostumaan.

Näin tuossa vähän aika sitten Jodelissa äänestyksen joka oli suunnattu naisille, aiheena "ylipainoinen sinkkunainen etsitkö normaalipainoista vai ylipainoista miestä".

Yli 80% näistä ylipainoisista naisista vastasi, että etsii normaalipainoista miestä ja moni heistä kommentoi vielä, että mieluiten pitkä ja hoikka tai treenattu.

Ajatelkaa, että yli 80% kaikista ylipainoisista naisista kelpuuttaa vain normaalipainoisia ja hoikkia. Tuohan on kuin suoraan tasoteoria/hypergamian oppikirjasta.

Miksi siis painosta huolehtiminen olisi varsinkin naisilla se tärkein asia? Tuo kyselyhän osoittaa että se olisi erittäin tärkeä myös miehillä kelvatakseen naisille.

Vierailija
533/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis painosta huolehtiminen olisi varsinkin naisilla se tärkein asia? Tuo kyselyhän osoittaa että se olisi erittäin tärkeä myös miehillä kelvatakseen naisille.

Koska todellisuudessa miehen taso ei nouse kroppaan panostamalla.

Tälläkin hetkellä on hyvin paljon treenattuja atleettisia miehiä vastentahtoisesti sinkkuna, jopa vuosia ilman seksiä, koska he kelpaisivat lähinnä vain ylipainoisille naisille tai itseään vanhemmille jne.

Tämä on sikäli epäreilu tilanne miehenä, että meiltä kyllä vaaditaan normaalipainoisuutta tai hoikkuutta tai treenattua kroppaa, mutta sillä pääsee vasta neutraalille tasolle naisten kiinnostuksen suhteen ja se ei riitä hoikkiin tai treenattuihin tai normaalipainoisiin naisiin.

Vierailija
534/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä on hyvin paljon treenattuja atleettisia miehiä vastentahtoisesti sinkkuna, jopa vuosia ilman seksiä, koska he kelpaisivat lähinnä vain ylipainoisille naisille tai itseään vanhemmille jne.

Tämä on sikäli epäreilu tilanne miehenä, että meiltä kyllä vaaditaan normaalipainoisuutta tai hoikkuutta tai treenattua kroppaa, mutta sillä pääsee vasta neutraalille tasolle naisten kiinnostuksen suhteen ja se ei riitä hoikkiin tai treenattuihin tai normaalipainoisiin naisiin.

No ei tämä kyllä yhtään selvittänyt miksi kropasta huolehtiminen olisi naisille siltikin tärkeämpää. Miehen kroppa on naiselle hyvin tärkeä tuon kyselynkin perusteella, joten siihen kannattaa panostaa. PELKKÄ kroppa ei kuitenkaan tietenkään riitä, kuten ei se riitä miehillekään ainakaan kovin pitkälle.

Vierailija
535/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. On kyllä niin ensimmäisen maailman ongelmat kuin voi olla, jos sinkkuus on siitä kiinni, että kumppanilla ei saa olla yhtään ylimääräistä ja vain nuorempi kelpaa. Kyllä olisi ylellistä, jos tulisi tarjolle sellaisia, joiden isoimmat viat olisivat nuo. Ollapa mies.

Vierailija
536/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän noista osa ole kieli poskessa vastailtu ja kyselyn tekopaikallakin on merkitystä. Lisäksi ainakaan itse en ETSINYT mitään miestä sinkkuna, mutta varmaan mieluisinta olisi ollut normaalipaino tai lievä ylipaino, mutta sitten kelpuuttaa kyllä muutakin, kun tyyppi on muuten sopiva. 

Sinällään ihmeellinen tulos, kun minultakin mies kyseli alussa, että pitäisikö hänen olla suurempikokoinen, jotta miellyttäisi minua. 

Vierailija
537/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmista vastauksista on jo käynyt ilmi mistä kiikastaa.

Naisia kiinnostaa miesten valiojoukko. Miehet jotka eivät ole julkkiksia tai laatikkoleuka-toimari-vuorikiipeilijä-alfoja, mutta kylläkin top 20%. Komeahkoja, miehen kokoisia, maskuliinisesti käyttäytyviä, aloitteellisia ja naisen seurassa itsevarmoja, seksuaalisesti lähempänä dominoivia kuin submissiivisia, pinkka kunnossa sosioekonomisessa mielessä, hyvä asunto jossa tavata, jne. Ei merkittäviä heikkouksia millään osa-alueella.

Nämä miehet ovat valmiita joustamaan "tason" puolesta eli tapailevat vähän tavallisempiakin, mutta se hinta on suhteen laatu. Miehelle kaikki miehen haluama eli seksi ja kiva seura, naiselle niin paljon tunnesitoutumista ja tukea huonompina hetkinä kuin mitä mies suostuu antamaan. Eli hyvin vähän.

Tinder ja naisten saamat helpot matchit on suuri vaikuttaja tässä. Hmm ehkä tuon vois tavata, mutta hei tuossahan on kiinnostava mies... (joka samanaikaisesti saa tykkäyksen viideltä muulta eronneelta ihan ok tavisnaiselta, mutta ei yhdeltäkään todella sykähdyttävältä naiselta joka saisi miehen tavoittelemaan parisuhdetta 101%).

Luonnehdipas sitten vielä, mitä ne 80% miehistä on, ne joita naiset siis eivät halua? Ovatko he kaikki epävarmoja ja seksuaalisesti submissiivisia, joilla on sosioekonomisesti ajatellen jotain ongelmia, ei-hyvä asunto, jne - millaisia he ovat? Jos ulkonäkö mättää, voisiko asialle tehdä jotain?

Suurin osa on miehiä joilla on joku kuvamistasi heikkouksista.

Työttömiä tai käytännössä työttömiä on merkittävä osa suomalaisista.

Seksuaalisesti submissiivisia on tutkimuksesta riippuen 15-25%.

Monella aikuisella miehellä on asunto jonka naiset mieltävät opiskelijakämpäksi.

Epävarmoja miehiä on paljon, kuten on epävarmoja naisiakin.

Jos mietit hetken asiaa niin tajuat että mies jolla ei ole millään sektorilla olennaisia heikkouksia, on selkeästi top 20%, ellei enemmänkin.

Vierailija
538/1158 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä kyllä yhtään selvittänyt miksi kropasta huolehtiminen olisi naisille siltikin tärkeämpää. Miehen kroppa on naiselle hyvin tärkeä tuon kyselynkin perusteella, joten siihen kannattaa panostaa. PELKKÄ kroppa ei kuitenkaan tietenkään riitä, kuten ei se riitä miehillekään ainakaan kovin pitkälle.

Siksi koska miehet painottavat enemmän ominaisuuksia joihin voi vaikuttaa, naiset puolestaan genetiikkaa.

Vierailija
539/1158 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain miestä tanssimaan naisten vuorolla. Alettiin jutella matkoista, joista molemmat kiinnostuneita. Helppo olla yhdessä alusta pitäen. Ei kummoisia odotuksia alussa mutta nyt 15 vuotta yhdessä. Rennolla asenteella hyvä tulee. Eikä kannata liikaa funtsata asioita koko aikaa vaan elää..

Vierailija
540/1158 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseensä keskittyminen on parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan