Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

104kg -> 60kg tasan vuodessa. Saa onnitella.

Vierailija
03.02.2015 |

Tänään, 3.2. tulee tasan vuosi elämäntapamuutoksen aloittamisesta. Yritin aloittaa laihduttamisen viime vuonna uutenavuotena, kuten kaikkina aiempinakin vuosina, mutta taisi se dieetti kestää viisi päivää. Kuten kaikkina aiempinakin vuosina.

3.2.2014 päätin vain aloittaa loppuelämäni viettämisen. Siihen ei kuulunut enää laihduttaminen, vaan pysyvät, terveelliset elämäntavat. Näin siinä nyt sitten kävi. 44 kiloa on poissa. Pari kiloa saa vielä pudota tai lihakset kasvaa, mutta hyvä olen näinkin. 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus?

Vierailija
2/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että aloittajan ylimielinen saa onnitella -tyyli tuo alapeukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Hieno suoritus. Vaatinee rautaista itsekuria, kun kaikki nälkäiset rasvasolut huutavat ruokaa. No toissaalta pidän myös 100+ kiloisista tytöistä (mies).

Älä vain enää laihdu lisää, ette ala näyttää luurangolta (yök).

Vierailija
4/54 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. :-)

Vierailija
5/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikea suoritus! Nauti onnistumisestasi :) olet inspiraationa muille samaan pyrkiville.

Vierailija
6/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ! Vaan kylä käyp katteeks kun ei itsellä ole sisu riittänyt moiseen.

Vierailija
7/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Upea saavutus!

Vierailija
8/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!! Itselläkin muutaman kilon painonpudotus menossa. Hatunnosto sulle!

Vierailija
9/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ja tsemppiä jatkoon edelleen :)

Vierailija
10/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!!!

Vierailija
11/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! :)

Vierailija
12/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuit? Onnea

Vierailija
13/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!!! Kuinka paljon liikut? Mulla on samanlainen muutos alkanut ...siis loppuelämä  :) 

Vierailija
14/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava homma, onnittelut ovat todellakin paikallaan!

Itselläni on paino samoissa lukemissa. Ja tuo valtava painonpudotustarve toimii kyllä pahana jarruna, kun tiedän, että vähintään vuosi menisi että pääsisin ihmisten mittoihin. Mutta se vuosi menee yhtä lailla, kun en tee asialle mitään. Monta vuotta mennyt jo täällä sadan kilon yläpuolella. 

Kerrotko, mistä itse sait sykäyksen elämänmuutokseen? Minulla jotenkin tämä järkeily ei auta ollenkaan :-( Kaikista naurettavinta omassa tilanteessani on, että olen vielä kaiken lisäksi työtön. Ollut jo kaksi vuotta. Tässä olisi ollut ainekset vaikka minkälaiseen elämänmuutokseen, aikaa on vaikka muille jakaa eikä rahastakaan niin tiukkaa, että se olisi esteenä.

Vierailija
15/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:47"]Tänään, 3.2. tulee tasan vuosi elämäntapamuutoksen aloittamisesta. Yritin aloittaa laihduttamisen viime vuonna uutenavuotena, kuten kaikkina aiempinakin vuosina, mutta taisi se dieetti kestää viisi päivää. Kuten kaikkina aiempinakin vuosina.

3.2.2014 päätin vain aloittaa loppuelämäni viettämisen. Siihen ei kuulunut enää laihduttaminen, vaan pysyvät, terveelliset elämäntavat. Näin siinä nyt sitten kävi. 44 kiloa on poissa. Pari kiloa saa vielä pudota tai lihakset kasvaa, mutta hyvä olen näinkin. 
[/quote]Lihot kaiken takaisin. Turha onnitella.

Vierailija
16/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi! Onnittelen vilpittömästi! Mitä teit, et siis laskenut kaloreita tms.? Lisäsit liikuntaa ja kasviksia?

Vierailija
17/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

P.s joku katkera pullukka alapeukuttamassa kaikkia viestejä? :D

Vierailija
18/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kyyneleet tuli silmiin ihan. Tsemppiä painossa pysymiseen, ei pitäisi tullakaan ongelmia kun olet alusta asti ajatellut loppuelämän elintapoja etkä lyhyen ajan painonpudotusta. :)

Vierailija
19/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Upea juttu. Onnea!

Vierailija
20/54 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla meni puoli vuotta pidempään, kun mulla. Onnea hirmuisesti!

Onko miten paljon löysää joka paikassa? Vai onnistuitko pitämään kiinteän ihon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi