Kotiäidit ovat laiskoja
Järjestämme lasten tapahtumaa muutaman äidin voimin ha kyllä täytyy sanoa, että me työssäkäyvät äidit saamme enemmän aikaa kuin kotona olevat! Kotona olevat vaan kyselevät onko se ja se jo tehty eivätkä tarjoudu tekemään juuri mitään. Uskomatonta. Turha tulla sanomaan, että kotona oleminenkin käy työstä. Ei käy, been there done that. Päiväunien aikaankin voisi tehdä vaikka mitä, mutta ei kukaan tee, kun pitää istua perseellään ja syödä suklaata. Kiitos, että sain avautua!
Kommentit (13)
Ite oot Urpo. Kiitos että sain avautua.
Päiväunien aikaan annetaan kahdenkeskistä erityishuomiota esikoiselle.
Vauva nukkuu vaan sylissä. Siinä ei sillon juuri muuta tehdä ku luetaan av:lta tämmösiä katkeria aloituksia. Sori.
Sori mutta mulla on muutakin tekemistä kuin järjestellä jotain tapahtumia.
Ei sillä ole mitään tekemistä onko kotiäiti vai työssäkäyvä äiti. Ehkä niitä äitejä vain ei kiinnosta koko homma ja on joutunu mukaan vähän painostetuksi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:51"]
Ei sillä ole mitään tekemistä onko kotiäiti vai työssäkäyvä äiti. Ehkä niitä äitejä vain ei kiinnosta koko homma ja on joutunu mukaan vähän painostetuksi.
[/quote]
Jep, kiinnostuksen puutteen takia en ikinä osallistu mihinkään. Samaisesta syystä en myöskään liittynyt koulun vanhempainyhdistykseen vaan annan mieluummin rahaa tapahtumien järjestämiseen.
Aika aikaansaava työssäkäyvä olet ap kun käyt täällä keskellä päivää avautumassa! Itse mielelläni istun hetkeksi sohvalle ja nautin ihanan lounaan rauhassa kun pikkuinen nukkuu. Syksyllä palaan taas töihin ja siihen asti otan iisisti kotona aina kun voin.
Mä oon tänään kyllä ollut ihan super laiska.
Normaalipäivinä minä:
•Imuroin ja moppaan+muuta siivoilua
•pesen ja ripustan pyykit
•Valmistan lämpimän ruoan kolmesti päivässä
•Ulkoillaan lasten kanssa useamman kerran (aamupäivästä ollaan nyt seikkailtu hankiaisilla pelloilla ja metsissä, päivällä vaunulenkille että saadaan pienenpi nukahtamaan ja iltapäivällä taas porukalla rymyämistä)
•Autan sukulaista pari kertaa viikossa hakemalla hänen lapset koulusta, kuljetan harrastuksiin yms
• askartelen esikoisen kanssa
•käyn kaupassa
•käyn ystävän kanssa lenkillä
•ajan moottorikelkalla
•yms
Tänään olen pyykännyt ja tehnyt aamupalan ja lounaan, nukuttanut nuoremman vaunuihin, mutta nyt katson esikoisen ja sukulaistytön kanssa leffaa. Lattioilla on leluja koska laiskottaa :-/ enkä ole imuroinut.. mutta pesin auton! Suklaata ei valitettavasti ole :( anteeeeks!
Ä24
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:56"]Mä oon tänään kyllä ollut ihan super laiska.
Normaalipäivinä minä:
•Imuroin ja moppaan+muuta siivoilua
•pesen ja ripustan pyykit
•Valmistan lämpimän ruoan kolmesti päivässä
•Ulkoillaan lasten kanssa useamman kerran (aamupäivästä ollaan nyt seikkailtu hankiaisilla pelloilla ja metsissä, päivällä vaunulenkille että saadaan pienenpi nukahtamaan ja iltapäivällä taas porukalla rymyämistä)
•Autan sukulaista pari kertaa viikossa hakemalla hänen lapset koulusta, kuljetan harrastuksiin yms
• askartelen esikoisen kanssa
•käyn kaupassa
•käyn ystävän kanssa lenkillä
•ajan moottorikelkalla
•yms
Tänään olen pyykännyt ja tehnyt aamupalan ja lounaan, nukuttanut nuoremman vaunuihin, mutta nyt katson esikoisen ja sukulaistytön kanssa leffaa. Lattioilla on leluja koska laiskottaa :-/ enkä ole imuroinut.. mutta pesin auton! Suklaata ei valitettavasti ole :( anteeeeks!
Ä24
[/quote]
Niin ja lisään että olen järjestänyt tänä vuonna kolmet lasten synttärit! Ja yhdet aikuisten :D
mua siis kyllä kiinnostaa järkätä kaikkea, mutta ei nyt oo tuon enenpää pyydetty vielä
Mä ainakin oon laiska, myönnän :) Mutta en usko, että se johtuu tämän hetkisestä elämäntilanteestani, eli siitä, että olen juuri nyt, yhteensä luultavasti n. 3 vuotta, kotona lasten kanssa. Kivaa tapahtumaa voisin kyllä mielelläni järjestää, mutta kotihommien kanssa voin laiskotella ja esim. lepäillä päiväuniaikana. Suklaata ei kyllä ole tällä viikolla ollut :)
Riippuu kotiäidistä.