Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on saada poikavauva? Olla pojan äitinä?

Vierailija
03.02.2015 |

Vielä ei tiedä kumpi meille syntyy, mutta kun on kokemusta vain tytöistä, mahdollinen poikavauva jännittää. Tytöt suloisia vauvasta asti, varmasti pojat myös, mutta miellän itseni niin tyttöjen äidiksi että olisi mukava kuulla millaista on saada poikavauva? :)
Etenkin, joilla ensin tyttöjä ja sitten poika, millä tavalla erosi?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:57"]

En ole koskaan ymmärtänyt miks joku toivoo tyttöä tai poikaa. Sielthän syntyy yksilö ihan omalla identiteetillä varustettuna. Eihän se takoita mitään, että toivoo poikaa. Millainen on poika? Toise poika on sosiaalinen, toisen reipas, toisen ujo, toisen vetytyvä, toisen kaunis, toisen pitkä, toisen siro, toisen älykäs, toisen vilkas, toisen kiltti, toisen sievä. Eli mitä te niin kuin toivotte toivessanne tiettyä sukupuolta?

[/quote]

Minulla on tyttö ja seuraavaksi toivoisin poikaa. Ei ole mitään toiveita tai odotuksia muutoin, kunhan on poika. Ihan vaan, että saisin kokea millaista on olla pojan äiti. Toisesta tytöstäkin olisin tyytyväinen, ei siinä. Jos en ikinä saa poikaa, niin pieni haikeus varmaan jää. Sama se olisi, jos en ikinä saisi tyttöä. Tai jos esikoiseni olisi poika, niin varmasti toivoisin tyttöä. En siis mitenkään suosi kumpaakaan sukupuolta, haluaisin vaan kokea kummatkin.

Vierailija
142/143 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensin tyttöjä ja nuorin on poika. Paljon helpompi tapaus kuin siskonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikavauva oli aivan ihana. Mun oli helppo vauva ja oli ihana nähdä isänsä ylpeys (isän isä oli kuollut juuri uusiutuneeseen aivokasvaimeen). Pelkäsin itteni kuoliaaksi raskauden aikana kun luulin saavani tytön. Eipä tarvitse enää lapsia hankkia ihan välttämättä (meillä iso suku).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi