Miesystävä ei vastaa viesteihin.
Seurustelen miehen kanssa joka on muuten aivan unelma mutta välillä hän sivuuttaa jotkut viestini ja ei vastaa ollenkaan tai sitten vaihtaa aihetta niinkuin ei mitään.
Aivan helvetin epäkohteliasta mielestäni. Oikeasti loukkaa jos vaikka kerron miten päivä on mennyt ja sitten mies vaan vaihtaa aihetta tyyliin "kauhee nälkä". Monesti myös jos puhun jostain tärkeästä niin hän saattaa lukea viestit mutta jättää vastaamatta.
Aion kyllä sanoa suorat sanat, ei huvita jutella ihmisen kanssa joka ei ole lainkaan kiinnostunut muusta kuin itsestä ja omista jutuista.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (47)
OK on hyvä vastaus tuollaisiin pelleviesteihin.
No, minä olen nainen ja ikääkin 50 ja toimin usein samalla tavalla. Yksinkertaisesti ajattelen, että joka asiaan ei tarvitse konkreettisesti tarttua tai aina ilmaista, että olen lukenut viestin. Puolisoni saattaa viestittää päivän tekemisistään, johon saatan vastata omat sen hetkiset päällimmäiset kuulumiseni tyyliin "Kotona jo, hirveä nälkä." Tämä on vastavuoroisuutta meillä - kumpikin jakaa toiselle mitä tahtoo. Kiireessä kumpikaan meistä ei välttämättä vastaa yhtään mitään tai korkeintaan klikkaa peukalon kuvan sen merkiksi, että näin viestisi, ja sekin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, tämä on yleistäkin miehiltä! Ei ole ikinä aiemmin osunut kohdalleni joten olin ihan loukkaantunut ensimmäisen kerran kun tämä tapahtui.
En vain ymmärrä. Hän kyllä itse odottaa vastauksen jokaiseen viestiinsä mutta minun kai ovat sitten mielestään "vähäpätöisempiä" eikä niihin tarvitse vastata.
Ap
Ihan perus narsismia.
Kuka taas kaivelee dinosaurusten aikaisia viestiketjuja? Ja minä ylläpidän niitä kommentoimalla...
Ilmeisesti olet mokannut jotain niin totaalisesti, ettei hän halua sinulta mitään.
En tajua. Mullakin nyt tällänen mies. Laitan viestin ja mies lukee sen heti. Ei vastaa ja sitten ihmettelee päivän/päivien päästä miksi olen suuttunut🤔