Miesystävä ei vastaa viesteihin.
Seurustelen miehen kanssa joka on muuten aivan unelma mutta välillä hän sivuuttaa jotkut viestini ja ei vastaa ollenkaan tai sitten vaihtaa aihetta niinkuin ei mitään.
Aivan helvetin epäkohteliasta mielestäni. Oikeasti loukkaa jos vaikka kerron miten päivä on mennyt ja sitten mies vaan vaihtaa aihetta tyyliin "kauhee nälkä". Monesti myös jos puhun jostain tärkeästä niin hän saattaa lukea viestit mutta jättää vastaamatta.
Aion kyllä sanoa suorat sanat, ei huvita jutella ihmisen kanssa joka ei ole lainkaan kiinnostunut muusta kuin itsestä ja omista jutuista.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (47)
Ennen kuin mitään tulkintoja tässä alkaa tekemään, on syytä kysyä, että kuinka monta kertaa päivässä viestittelet miehelle? ;) jos puhutaan jostain lähemästä kymmenestä "mitä tein tänään"-tyyppisestä viestistä, ni ei mikään ihme jos ei vastaa...Jos puolestaan tekstailette parin päivän välein, niin sit kyllä vähän ihmettelen. Ehkä se mies ei olekaan niin kiinnostunut nyt kun ei ole enää mystistä ja kihelmöivää tapailuvaihetta? Jos hommasta katosi into kun siitä tuli virallista ;)
Ei munkaan mies joka viestiin vastaa.. En ole ymmärtänyt siitä loukkaantua!
Mulla sama kokemus, mies yli neljäkymmentä vuotta vanha. Et kyllä näitä löytyy, joka ikäluokasta :-(.
Hei mun mies on samanlainen ja ollaan oltu yhdesssä jo vuosia. Whatsapissa näkee et on ollut paikalla ja lukenut viestin muttei oo viittiny vastata. Laitan sille et vastaa urpo! Niin sielt tulee joo ok, sopii käyn kaupas.
Nostan haluan lisää vastauksia aiheesta :( vituttaa kun mied ei vastaa.
Njoo, miehet on usein sillä tapaa hupsuja että niille täytyy antaa ihan suora kysymys että tajuavat että jotain pitäisi vastatakin. Sellainen kiertely ja kaartelu aiheuttaa sitä että asia rekisteröidään päässä muttei vastata. Hassuja nuo pippelieläimet välillä.
Ei riitä oma ymmärrykseni siihen, että miksi pitää ylipäänsä viestitellä sen sijaan, että soittaisi. Meillä etäsuhde on toiminut lähes alusta saakka niin, että soitetaan niinä iltoina kun ei tavata, ja jutellaan puhelimessa kuulumiset. Viesteillä lähetetään joskus jotain pikkuasioita mutta ei läheskään päivittäin. Etkö halua erossa ollessanne kuulla rakkaasi ääntä?
mä olen naisversio tuosta miehestä ja minulla on ad/hd :) miehelläsi on varmaan myös. toisen puheeseen on vaikea keskittyä jos esim on nälkä
Miehet eivät välitä jaarittelusta viestien muodossa.
No nyt täytyy kyllä kertoa, että on elämäni aikana tullut vastaan enemmän niitä miehiä, jotka tykkää viestitellä. Onneks ei sentään niitä, jotka tekee sitä koko ajan, mutta niitä muita. Kyllä monille miehille on tärkeää pitää yhteyttä, höpötellä ja vähän flirttailla tms. puhelimessa ja netissä.
Itse olen sinkku nykyään, mutta välillä treffipalstoilla ja tinderissä. Joskus illan mittaan tulee kymmeniä viestejä muutamilta miehiltä, jotka juttelee ihan niitä näitä. Osa varattuja, ne ohitan mutta siitkös ne innostuu ja kovasti tuntuvat kaipaavan juttuseuraa.
Tietysti alussa voi olla tällaista, mutta osasta on jäänyt ystäviä tmv. ja he kyllä tuntuvat kaipaavan juttuseuraa usein ja on aikaa viestitellä pitkin päivää ja kaikki illatkin joillakin. Mulla ei todellakaan aina ole, joten ehkä annan itsestäni vähän hiljaisen kuvan.
Häivyin aikoja sitten tinderistä ja muualta, koska aika meni kirjoitteluun sovellusten ulkopuolella. Sitä oikeaa ei valitettavasti löytynyt, mutta muutama ystävä edes.
No jos miehet ei ymmärrä vihjailua niin vihjaileeko miehet itse? kun valittelin että on tylsää enkä saa unta 🤔 Mies vastasi että se on yksin kotona. Oliko se sitten vihjaus?
Ei minunkaan mieheni vastaile tuollaisiin, joissa ei ole selkeää asiaa/kysymystä/tehtävää. Tosin hänellä on asperger, joka aiheuttaa sen, ettei hän yksinkertaisesti osaa small talkia. Hän on kuitenkin sanonut, että on ihan kiva saada minulta sellaisia viestejä, joissa kerron missä olen tms. Välillä hän vastaa “ok”, kun hän haluaa osoittaa, että luettu on :)
Ja tiedoksi, asperger ei ole mikään vamma ja se aina yksilöllistä, miten se näkyy/vaikuttaa. Mieheni on opiskellut, on hyvässä ammattissa (joka ei ole liian sosiaalinen) ja pidetty henkilö työyhteisössä. Hänet nyt vain on “johdotettu” eri tavalla, kuin muut.
Toiset tykkää viestitellä, toiset ei. Pakkovastaamista ja kohteliaisuusvastaamistakin on. Laittaako ensin viestejä?
Mulle oli yllätys kun mies vain vastaili viesteihini eikä itse laittanut ekaksi, niin se tarkoittikin kuulemma sitä että minä olin yksipuolisesti ihastunut.
23v.... mies.... hehe. Ihan poikanen vielä.
Tuohan naisilla ihan normaali viestimistapa. Miehen viestejä ei juuri noteerata vaan vaihdetaan sujuvasti aihetta.
Voi olla että tää on sellainen mies, että tekstailu on se pääasia, sisältö ei niinkään, vaan se toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Sääntö nro 1 miehelle tekstaamisessa on ,että siinä pitää olla suora kysymys, ei ne muuten tajua että siihen pitäisi vastatakin.
Ja ei kannata laittaa myöskään mitään mistä pitäisi osata lukea rivien välistä koska niihin ei putkiaivot osaa reagoida.
Eli jos laitat viestin jossa lukee" onpa tylsää olisi kiva kattoo leffaa jonkun kanssa" ei mies ymmärrä tätä vihjailuksi vaan ajattelee että olisi pyytänyt jonkun kaverin, mitä se mulle valittaa ;-)
Ja naisten kanssa viestitellessä pitää muistaa, että viestin tarkoitus ei koskaan ole se, mitä viestissä lukee. Se mikä piiloviesti on, riippuu ihan naisen sen hetkisestä fiiliksestä.
No en tiedä sitten onko se mies kiinnostunut ? O
no, eihän 23 v ole vielä oppinut edes käyttäytymään. Ei hän edes tajua, mitä tekee.