Millä harjalla pestetään termospullo?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Vessaharjalla olen pessyt.
Natitko typeristä viesteistäsi ?
Vierailija kirjoitti:
Se on muodoltaan kuin suunniteltu tehtävään.
Jos termospullossa on ollut kahvia tai teetä, saat sen taas hohtavan puhtaaksi liottamalla siinä pesusoodaa ja kuumaa vettä. Pulloharjalla viimeistely ja hyvä huuhtelu.
Vierailija kirjoitti:
Pulloharja.
Pulloharja mutta pitää löytää oikean kokoinen.
Hyvä ratkaisu on se, että laittaa kiehuvaa vettä puolilleen pulloon ja ruokasoodaa puoli desiä. Annetaan olla puoli tuntia ja välillä ravistellaan pulloa. Sitten tietenkin huuhdellaan pullo ja tulee pullosta kirkas.
Konepesutabletin puolikas pulloon ...päälle kiehuvaa vettä .....odotus ravistus kunnon huuhtelu se on siinä, harjan voit sillä välillä työntää sinne tuttuun paikkaan eli hanurisimfoaniosastolle ja nauti orgusta.
Pulloharja tai tiskiharja aivan yhtä hyvin. Kahvi pinttyy pulloon ja jos sisus näyttää tummalta, laitan hieman konetiskiainetta ja likoamaan yön yli. Aamulla puolet vedestä pois ja ravistus korkki kiinni, niin rasvainen lika irtoaa. Harjalla viimeistely ja huuhtelu.
Jos jostain löydät pulloharjan, jossa on harjasten tilalla pesusieni niin suosittelen, pulloharjoilla ei aina tule siistiä jälkeä tai sitten joka pulloharja kun on tullut ostettua on ollut vain surkea. Käyttäjässä ei voi olla vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natitko typeristä viesteistäsi ?
Natin NIIIN SAATANASTI!!!
Riippuu koosta. Mun termareihin tavallinen tiskiharja käy, mutta ruokatermareihin tuo yllä mainittu asiaan omistettu vessaharja vois olla ihan hyvä. 😁
Ei niitä käytetä kuitenkaan niin usein.
Minä pesen termoksen aina välillä pyykkijauheella, perään kiehuvaa vettä.
Muutaman tunnin kuluttua pesu tiskiharjalla tai sitten tietty pulloharjalla jos tiskiharja ei mahdu siitä suuaukosta
Ei jumaliste. Miten uusavuttomia jotkut on?! No osta pulloharja hemmetin tollo! Sen jälken voit opetella kirjoittamaan.
Tunge vittureikääs se termospullo.
Ei tarvitse harjaa. Pulloon loraus vettä ja hiekkaa, ravistellaan voimakkaasti ja pullo on puhdas. Teräksiseen termariin tuo niksi ei ehkä käy.
Vierailija kirjoitti:
Pulloharja tai tiskiharja aivan yhtä hyvin. Kahvi pinttyy pulloon ja jos sisus näyttää tummalta, laitan hieman konetiskiainetta ja likoamaan yön yli. Aamulla puolet vedestä pois ja ravistus korkki kiinni, niin rasvainen lika irtoaa. Harjalla viimeistely ja huuhtelu.
Aika myrkkyä laitat jos konetiskiainetta termospulloon. Olen ikäni laittanut lusikallisen leivinpulveria tai ruokasoodaa ja kuumaa vettä, liotetaan ja huuhdellaan kuumalla vedellä. Kirkasta tulee. Myrkkyjä en käytä.
Pulloharja.