Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei vastaa viesteihin.

Vierailija
03.02.2015 |

Seurustelen miehen kanssa joka on muuten aivan unelma mutta välillä hän sivuuttaa jotkut viestini ja ei vastaa ollenkaan tai sitten vaihtaa aihetta niinkuin ei mitään.
Aivan helvetin epäkohteliasta mielestäni. Oikeasti loukkaa jos vaikka kerron miten päivä on mennyt ja sitten mies vaan vaihtaa aihetta tyyliin "kauhee nälkä". Monesti myös jos puhun jostain tärkeästä niin hän saattaa lukea viestit mutta jättää vastaamatta.
Aion kyllä sanoa suorat sanat, ei huvita jutella ihmisen kanssa joka ei ole lainkaan kiinnostunut muusta kuin itsestä ja omista jutuista.
Mitä mieltä olette?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla vaan vähän yksinkertainen

Vierailija
2/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta samasta. Erittäin hämmentävä piirre ihmisessä. Kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
4/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:35"]Mulla on kokemusta samasta. Erittäin hämmentävä piirre ihmisessä. Kauan olette olleet yhdessä?
[/quote]
Vasta n. kuukauden. Ap

Vierailija
5/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lopetat viestittelyn ja asioiden kertomisen? Minkä ikäinen mies kyseessä?

Vierailija
6/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun viesteisssi ei ole suoraa kysymystä tai ratkaisua vaativaa ongelmaa, niin ne kyllä rekisteröidään, mutta ne eivät aiheuta sen kummempaa reaktiota.

Viisainta oppia tämä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, niin kommunikointi miesten kanssa helpottuu huomattavasti.

Vierailija
7/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tuollaisia. Ainakin suurin osa niistä. Yksikin mies sanoi, ettei kukaan mies tykkää tekstailusta. Tiedän kyllä, että se ärsyttää, mutta olen yrittänyt pitää mielessä, ettei se "merkitse mitään", ettei mies aina vastaa viesteihin.

Vierailija
8/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aion sanoa suorat sanat". No se varmasti auttaa.

Vierailija
9/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:36"]Mitä jos lopetat viestittelyn ja asioiden kertomisen? Minkä ikäinen mies kyseessä?
[/quote]

Olen koittanut. Mies joko laittaa viestiä jos tulee asiaa tai sitten on yli päivänkin laittamatta.
Ikää 23 miehellä. Ap

Vierailija
10/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, tämä on yleistäkin miehiltä! Ei ole ikinä aiemmin osunut kohdalleni joten olin ihan loukkaantunut ensimmäisen kerran kun tämä tapahtui.
En vain ymmärrä. Hän kyllä itse odottaa vastauksen jokaiseen viestiinsä mutta minun kai ovat sitten mielestään "vähäpätöisempiä" eikä niihin tarvitse vastata.
Ap

Vierailija
11/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä sille hepulle, että jokaiseen viestiisi pitää vastata. Kerro myös riittääkö "Aha" tai "OK" vastaukseksi vai haluatko joka viestiin kirjallista analyysiä tai jotain muuta omituista. Ja joo, mä luulen että naisilla on monesti aika erilainen käsitys viestittelystä kuin miehillä. -M33

Vierailija
12/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö nro 1 miehelle tekstaamisessa on ,että siinä pitää olla suora kysymys, ei ne muuten tajua että siihen pitäisi vastatakin.
Ja ei kannata laittaa myöskään mitään mistä pitäisi osata lukea rivien välistä koska niihin ei putkiaivot osaa reagoida.
Eli jos laitat viestin jossa lukee" onpa tylsää olisi kiva kattoo leffaa jonkun kanssa" ei mies ymmärrä tätä vihjailuksi vaan ajattelee että olisi pyytänyt jonkun kaverin, mitä se mulle valittaa ;-)

Vierailija
13/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana joillekin tulee yllätyksenä, että on ihmisiä joille kännykkä ei ole kasvanut käteen kiinni.

Vierailija
14/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:50"]Nykyaikana joillekin tulee yllätyksenä, että on ihmisiä joille kännykkä ei ole kasvanut käteen kiinni.
[/quote]

Joo, ei ole siitä kiinni. Mies juttelee kavereidensa kanssa lakkaamatta melkein koko valveillaolonsa ajan. Minä olen itseasiassa vähemmän kännykkä kädessä.
Ja pointti on se että mies saattaa lukea viestit vaikka heti mutta olla vastaamatta ollenkaan.
Ap

Vierailija
15/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lopettaisitte ne "mies on tällainen ja piste" -selittelyt ja tajuaisitte, että todellisessa elämässä ei ole mitään kaavaa, jolla MIEHET käyttäytyvät. Jos ei tajua vihjailua se tarkoittaa vain sitä, että henkilö on vajaa tai asperger. Ja taas kerran tunsin myötähäpeän aallon pyyhkäisevän ylitseni, kun tämä paljon puhuttu MIES olikin 23-vuotias jätkä :D:D Voi vittu nyt.

Vierailija
16/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:02"]Mitäs jos lopettaisitte ne "mies on tällainen ja piste" -selittelyt ja tajuaisitte, että todellisessa elämässä ei ole mitään kaavaa, jolla MIEHET käyttäytyvät. Jos ei tajua vihjailua se tarkoittaa vain sitä, että henkilö on vajaa tai asperger. Ja taas kerran tunsin myötähäpeän aallon pyyhkäisevän ylitseni, kun tämä paljon puhuttu MIES olikin 23-vuotias jätkä :D:D Voi vittu nyt.
[/quote]

No niin, kerroppas sinä viisas ihminen että kuinka pitäisi nimittää miespuolista henkilöä joka on 23? Poika? Olisitko tyytyväinen?
Tsiisus.

Vierailija
17/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:36"]Mitä jos lopetat viestittelyn ja asioiden kertomisen? Minkä ikäinen mies kyseessä? [/quote] Olen koittanut. Mies joko laittaa viestiä jos tulee asiaa tai sitten on yli päivänkin laittamatta. Ikää 23 miehellä. Ap

[/quote]

Ihanko oikeesti yli päivänkin? Voi huhhuh, mikä mies!

Tai sitten huhhuh, mikä tyttö (oletan tekstin perusteella sun olevan vielä tyttönen)... Lähtisin karkuun, jos joku mies laittelisi mulle päivittäin tai edes joka toinen päivä viestiä tapailuvaiheessa (jota se todellakin on kun vasta kuukausi takana). Aivan liian päällekäyvää.

Vierailija
18/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:36"]Mitä jos lopetat viestittelyn ja asioiden kertomisen? Minkä ikäinen mies kyseessä? [/quote] Olen koittanut. Mies joko laittaa viestiä jos tulee asiaa tai sitten on yli päivänkin laittamatta. Ikää 23 miehellä. Ap

[/quote]

Tai sitten huhhuh, mikä tyttö (oletan tekstin perusteella sun olevan vielä tyttönen)... Lähtisin karkuun, jos joku mies laittelisi mulle päivittäin tai edes joka toinen päivä viestiä tapailuvaiheessa (jota se todellakin on kun vasta kuukausi takana). Aivan liian päällekäyvää.
[/quote]

Seurustelemme, sitä ennen takana on vajaa vuosi tapailua.
Yleensä mies juttelee joka päivä monta kertaa päivän aikana.
Olemme kaukosuhteessa ja siksi puhumme viestien välityksellä vähän enemmän. :)

Vierailija
19/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin siis sinä puhut.

Vierailija
20/47 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin siis sinä puhut.
[/quote]

Ei vaan kyllä mieskin puhuu mutta juurikin saattaa puhua vain omista asioistaan ja sivuuttaa minun juttuni. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme