Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kuvitellaan että ulkoisesti kaunis nainen ei voi olla sisäisesti kaunis??

Vierailija
15.11.2021 |

Niin

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kateus.

Vierailija
2/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän valita sanani tarkasti. Ulkoisesti kaunis tyttö saa nuoresta saakka aivan erilaista huomiota kuin ulkoisesti vaatimattoman näköinen tyttö.

Sellainen huomio on varmasti ihanaa. Mutta jollakin tavalla vaatimattoman näköiset tytöt oppivat ehkä enemmän. He oppivat tekemään työtä huomion ja ihailun eteen, ja he oppivat arvostamaan kyvyillään saamaansa huomiota ja ihailua. Usein tämä kehitys näyttäytyy sisäisenä kauneutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä minusta!

Puhdasta tyhmyyttä muutenkin olettaa asioita muista.

t. Nainen

Vierailija
4/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jotkut kauniit ovat saaneet paljon ilmaiseksi asioita. Esim. opettajien on helpompi pitää kauniista kuin rumista.

Toisaalta silmätikkuna oleminen ei ole mukavaa. Lapselta voi puuttua kehorauha.

Minä ajattelen, että kaunis sielu on usein kauniissa ruumiissa.

Vierailija
5/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ulkoisesti kaunis nainen on myös tyhmä ja yrittäjänä menestyvä on huijari tai huo**aja.

Vierailija
6/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös toisinkin päin. Olen tavannut ei-viehättäviä ihmisiä, joiden luonne on aivan kamala. Siis aidosti ilkeitä ihmisiä.

Vierailija
7/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän valita sanani tarkasti. Ulkoisesti kaunis tyttö saa nuoresta saakka aivan erilaista huomiota kuin ulkoisesti vaatimattoman näköinen tyttö.

Sellainen huomio on varmasti ihanaa. Mutta jollakin tavalla vaatimattoman näköiset tytöt oppivat ehkä enemmän. He oppivat tekemään työtä huomion ja ihailun eteen, ja he oppivat arvostamaan kyvyillään saamaansa huomiota ja ihailua. Usein tämä kehitys näyttäytyy sisäisenä kauneutena.

Ihan puppua! Olen joskus tehnyt vähän mallintöitä, mutta minua kiusattiin koko lapsuus ja teiniaika!

Haukuttiin eri ruumiinosia ja muutenkin ulkonäköä.

Vierailija
8/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mene noin vaan yleensä tuolla tarkoitetaan ulkonäköön paljon panostavia, joille esimerkiksi silmäripsien pituus tai rintojen koko on maailman tärkein asia ja suhtautuvat moniin muihin todella töykeästi

Vierailija
9/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Jotkut kauniit ovat saaneet paljon ilmaiseksi asioita. Esim. opettajien on helpompi pitää kauniista kuin rumista.

Oot varmaan ruma oman kaavasi mukaan?

Vierailija
10/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten on kauneus? Jos osaa vaikka pukeutua hienosti ja persoonallisesti ja laittaa hiukset joka päivä kivasti, minusta sellainen ihminen on kaunis. Se on taitoa enemmän kuin syntymälahjaksi saatua.

Vierailija
11/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena ulkoisesti ruma ja jouduin kiusatuksi. Nyt olen aikuisena kaunis ja joudun kiusatuksi sen takia. 

Vierailija
12/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta kaunista ystävää, jotka ovat älykkäitä ja sisäisesti kauniita. En kyllä tiedä kuka noin ajattelee palstamiehiä lukuunottamatta.

Ei rumuuskaan tee ihmisestä automaattisesti mukavaa.

Vierailija
13/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan ruma oman kaavasi mukaan?

Päinvastoin. Pidän itseäni viehättävänä.

Vierailija
14/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ulkoinen kauneus on johtanut naisen persoonan vääristymiseen. Alunperin tyttö on voinut olla sisäisesti kaunis mutta kokemukset kasvattavat vähemmän kauniin naisen.

Harvoin sama tyyppi saa kaikki hyvät ominaisuudet.

Vierailija
15/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkauniita tuskin kukaan arvostelee (paitsi elämän oletetusta helppoudesta) mutta vapaa-aikansa ja rahansa oman pärstän tuunaamiseen käyttäjät eivät voi olla vaikuttamalta henkisesti keskeneräisiltä, elleivät samalla tarmolla tuo esiin jotain sisäistä hehkua. Harva tuo.

Vierailija
16/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon törmännyt useampaan kauniiseen naiseen joka on luonteeltaan ilkeä, riidahaluinen, sivistymätön (enkä tarkoita kouluttamatonta. vaan sellaista jota ei oikeen kiinnosta kun just se oma ala. Ei mitään yleistietoa mistään) kateellinen (kauneudestaan huolimatta), juoruileva, muita pompotteleva jne... Kuin sellaiseen joka on ystävällinen ja fiksu kaikkien kaveri. 

Eli jostain se stereotypia aina tulee. Ei savua ilman tulta.

Vierailija
17/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkauniita tuskin kukaan arvostelee (paitsi elämän oletetusta helppoudesta) mutta vapaa-aikansa ja rahansa oman pärstän tuunaamiseen käyttäjät eivät voi olla vaikuttamalta henkisesti keskeneräisiltä, elleivät samalla tarmolla tuo esiin jotain sisäistä hehkua. Harva tuo.

Todellakin arvostelee, minun on mm väitetty värjäävän hiuksiani vaaleiksi, vaikka ne ovat sen väriset luonnostaan. En ole koskaan meikannut paljoa ja yläasteella käytin lähinnä löysiä vaatteita. 

Silti sain haukkumista, jopa siinä omassa kaveripiirissä.

Vierailija
18/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin nuorena ulkoisesti ruma ja jouduin kiusatuksi. Nyt olen aikuisena kaunis ja joudun kiusatuksi sen takia. 

Syystä että olet uhri.

Vierailija
19/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on yleensä onnellinen. Onnellinen ihminen ei halua pahaa kenellekään.

Jos joku kaunis olisi sitten ilkeä, hän on siis onneton syystä tai toisesta.

Vierailija
20/76 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon törmännyt useampaan kauniiseen naiseen joka on luonteeltaan ilkeä, riidahaluinen, sivistymätön (enkä tarkoita kouluttamatonta. vaan sellaista jota ei oikeen kiinnosta kun just se oma ala. Ei mitään yleistietoa mistään) kateellinen (kauneudestaan huolimatta), juoruileva, muita pompotteleva jne... Kuin sellaiseen joka on ystävällinen ja fiksu kaikkien kaveri. 

Eli jostain se stereotypia aina tulee. Ei savua ilman tulta.

Niin että jos sinä olet tavannut sellaisia, se on tilastollinen fakta?? :D haha

Minä olen tavannut lähinnä kateellisia ihmisiä jotka sitä kautta ovat muille todella ilkeitä. heitä on useita ja taas useita.