Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei riitä niihin joista kiinnostuu?

Vierailija
15.11.2021 |

Eli aina se sama tuttu kaava:
Ne joista kiinnostut, eivät kiinnostu sinusta...Ja sama toisin päin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se "taso" lopulta on kenellekin? Kaunis ulkonäkö ja hyvä vartalo, materiaalinen menestys, hyvä luonne...? Esimerkiksi ulkonäköä pystyy kyllä kompensoimaan muilla avuilla, kuten luonteella ja persoonalla, tyylillä tai älykkyydellä. Ja jos joku katsoo pelkkää ulkonäköä, niin onko hän edes tavoittelemisen arvoinen?

Vierailija
22/24 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on se "taso"?

Onko se ulkonäkö? Tai varakkuus? Mikä se on?

Ja miksi se  on niin tärkeä? 

Miksi on keksitty tuollainen höpö-höpö lapsellinen tasojuttu,  Täysin älytöntä hommaa.

Mikähän olisi sitten minun "tasoni"? Olen nainen, 30 täyttänyt. Lorkeammin koulutettu ja hyvä työ jossa viihdyn tosi hyvin. En ole kaunis mutta en rumakaan. Olen persoonallinen niin ulkonäöltäni kuin pukeutumisestanikin enkä juokse lauman mukana siinäkään miten KUULUU elää ja olla ja ajatella ja pukeutua.

Olen hyvin ennakkoluuloton ja minulla on muutama kaveri jotka eivät sovi A4 vaatimuksiin. On homopari, on kaksi transnaista. On homoseksuaali joka elää yksin eikä haluakaan sitoutua.

Näistä yksi on työkaverini ja todella mahtava ihminen.

En tuomitse ketään ulkonäön, rodun, ihonvärin, äidinkielen. uskonnon, koon mukaan. Ihminen ihmiselle, se riittä minulle.

Ja pitäisikö tähän lisätä vielä harrastuksia? Luen paljon ja minulla on halu oppia aina uutta. Viihdyn yksin, mutta myös hyvien ystävien seurassa. Tykkään matkustaa hieman eksoottisempiin paikkoihin missä ei pursuile kännisiä turisteja. Liikun luonnossa ja nautin siitä.

Saisiko tästä jo arvioitua minun "tasoni"? Minkälaiselle en ainakaan "kelpaa"?

No lisätään vielä että olen humaani ja avaramielinen. Kuitenkaan minua ei pysty pyörittelemään ja hyväksikäyttämään. Omaan lujan oman tahdon mutta en ole tyhmä itsepäinen aasi. Osaan tehdä kompromisseja. En vihaa ketään mutta on ihmisiä joita halveksin heidän tekojensa takia.

Sanotaanko näin että minulla on hyvä terve itsetunto. Tiedän tasan tarkkaan etten huonompi kuin yksikään muukaan tässä maailmassa, mutta en parempikaan. Ei tulisi mieleenikään vihata ja mollata itseäni kuten täällä palstalla on tapana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos omantasoisia naisia ei löydy yhtään mistään? Millainen nainen olisi omantasoiseni? Kuollut nainen? En kelpaa edes itseäni 20 vuotta vanhemmille pubiruusuille.

Vierailija
24/24 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin onnistuit vaikuttamaan ylimieliseltä.

Korjaa vähän omaa asennettasi ja esittelytekstiäsi.

Mistä sinä tiedät millainen esittelyteksti minulla on? Ja toisekseen en halua korjata sitä, koska jos en löydä sitä mitä haluan niin sitten en löydä. Seksisuhteita kyllä löydän helposti, joten jos rakkautta ei löydy niin sitten elän yksin ja keskityn lapsiin ja harrastuksiin.

Nro 1

Hienoa, että ainakin lyhensit normaalia copypaste-aloitusta vaihteeksi.

Kuulostaa, että voisit selvitellä kiintymyssuhteitasi pitkässä psykoterapiassa. Onnea matkaan!