Mitä tehdä kun oma taso ei riitä niihin joista kiinnostuu?
Eli aina se sama tuttu kaava:
Ne joista kiinnostut, eivät kiinnostu sinusta...Ja sama toisin päin.
Kommentit (24)
Ainakin onnistuit vaikuttamaan ylimieliseltä.
Korjaa vähän omaa asennettasi ja esittelytekstiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin onnistuit vaikuttamaan ylimieliseltä.
Korjaa vähän omaa asennettasi ja esittelytekstiäsi.
Mistä sinä tiedät millainen esittelyteksti minulla on? Ja toisekseen en halua korjata sitä, koska jos en löydä sitä mitä haluan niin sitten en löydä. Seksisuhteita kyllä löydän helposti, joten jos rakkautta ei löydy niin sitten elän yksin ja keskityn lapsiin ja harrastuksiin.
Nro 1
Lähinnä olen miettinyt että pitäisikö tasoa yrittää nostaa vai olla sellaisena kuin on. Koska se nosto olisi kuitenkin aika pinnallista ja se sisus on se jonka ainakin omasta mielestäni tulisi olla se joka eniten merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa vikaa. Tai en oikein löydä edes sellaisia jotka kiinnostaisi tarpeeksi. Minulla on yhdellä deittisaitilla profiili ja järjestäen yhteydenotot tulevat noin 10 v vanhemmilta miehiltä. Jos ajattelisin että ottaisin niin paljon vanhemman niin miehen pitäisi kyllä oikeasti olla enemmän kuin punakkanaamainen perus-Pena. Niitä saisi ihan omasta ikäluokastakin.
Olen kyllä vähän vaativa, kun olen ihan perusnätti, koulutettu, normaalivartaloinen, älykäs ja en ihan köyhäkään niin pelotan varmaan osan miehistä pois. Ja hieman nymfo luonne sitten loputkin. Että ei ole helppoa. :D Ja minulla on lapsia edellistä liitosta.
Millionairematch. Sovit hienosti joukkoon.
1. Ole ilman
2. Otat mitä saat.
3. Kehität vuorovaikutustaidot, käytöstavat, mielenterveys kuntoon, työpaikka jne.
Mutt saa vaikka kynnysmatoksi jollei muuhun kelpaaa. Tulkaa hakemaan omanne pois.
Olen mies ja jatkan tällä hetkellä laihduttamista; ylipainoa on 4kg ja jonkinlainen sixpack löytyy sekä erittäin komeat kädet, jalat ja hartiat. Ihonhoitoon käytän muutamia euroja kuussa ja systeemiseen terveyteen lisäravinteiden muodossa useita kymppejä kuussa. Nuo ovat yksinkertaisia tapoja vaikuttaa omaan ulkonäköön; melkein kaikki ihmiset hyötyvät laihduttamisesta.
Lisäksi sitten olemukseensa voi saada karismaa ja ryhtiä vaikka teatterista, tanssista ja esiintymistaidon kursseista. Taiteet, kielikurssit ja avoimen yo:n opinnot tuovat lisää keskusteluaiheita pöytään kiinnostavan ihmisen kanssa.
Käy muutamaa susirumaa hoitelee ja sitten tuntuu jo muut paremmalta heti.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja jatkan tällä hetkellä laihduttamista; ylipainoa on 4kg ja jonkinlainen sixpack löytyy sekä erittäin komeat kädet, jalat ja hartiat. Ihonhoitoon käytän muutamia euroja kuussa ja systeemiseen terveyteen lisäravinteiden muodossa useita kymppejä kuussa. Nuo ovat yksinkertaisia tapoja vaikuttaa omaan ulkonäköön; melkein kaikki ihmiset hyötyvät laihduttamisesta.
Lisäksi sitten olemukseensa voi saada karismaa ja ryhtiä vaikka teatterista, tanssista ja esiintymistaidon kursseista. Taiteet, kielikurssit ja avoimen yo:n opinnot tuovat lisää keskusteluaiheita pöytään kiinnostavan ihmisen kanssa.
Nuo jälkimmäisen kappaleen jutut on oikeasti ihan fiksuja. Ja niissä tutustuukin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö taas, grinder-kamaa noi ihonhoidot ja nillitys syömisestä normaalipainoisella.
Mua pitkässä parisuhteessa olevana keski-ikäisenä naisihmisenä kiinnostaa, miten tuo taso oikein määritellään? Ulkonäköhän on makuasia, monesti jo nuorena huomasi, että joku toinen poika oli toisesta komea ja taas toinen toisesta. Toki nyt jotkut ovat useimpien mielestä hyvännäköisiä ja toiset ehkä eivät, mutta tällaiset ihmiset eivät edusta sitä isoa joukkoa, johon meistä suurin osa kuuluu.
Itseäni ei ole ikinä kiinnostanut miehen työpaikka tai koulutus. Hyvä, että on koulutus ja työpaikka, mutta mieluummin otan (ja olen ottanutkin) työstään innostuneen duunarin kuin työhönsä kyllästyneen korkeasti koulutetun.
Listaa voisi jatkaa vielä lisää, mutta siis miten taso määritellään? Kun eihän kaikki viehäty samoista asioista ulkoisesti eikä taas esim. ammatti ja raha tarkoita vielä yksistään, että toinen olisi puoleensa vetävä. Vai olenko nyt ymmärtänyt koko tasojutun ihan väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö taas, grinder-kamaa noi ihonhoidot ja nillitys syömisestä normaalipainoisella.
Miksi naiset sitten käyttävät kosmetiikkaa vielä paljon miehiä enemmän? Homojen takiako?
Mies ei voi olla liian itsekriittinen nykyään...naiset pitävät siitä huolen. Tinderissä olet ilmaa, ellet ole top 5% mies.
No ei siinä muu auta kuin joko nostaa sitä omaa tasoa vaadittavalle tasolle tai sitten tyytyä elämään sinkkuna.
Toiseen ihmiseen ei sen sijaan pidä ikinä tyytyä kenenkään. Ei edes heidän joiden tasolle sinä et yllä.
Taas samaa tasopaskaa...hanki ap elämä. Ja ei, se ei tule laihduttamalla, naisellisella ihonhoidolla ja syömällä lisäravinteita.
Nuorempana sai tämmöisiä mut nykyään en. Joskus seksiseuraksi ehkä. Ei voi mitään.
Mitäkö? Näköjään ihan rutosti samanlaisia aloituksia. Mitäpä sitä murmeli muutakaan.
No jatkossa alat vaan kiinnostua niistä jotka ei nyt kiinnosta ja joiden taso ei sinulle riitä. Niinhän sä toivot niidenkin kiinnostuvan sinusta, joihin sun taso ei riitä.
Ai ei onnistu? No ei se onnistu niiltäkään joita itse tavoittelet.
Nyt siis nostat omaa tasoasi tai unohdat haaveet parisuhteesta.
Vähän samaa vikaa. Tai en oikein löydä edes sellaisia jotka kiinnostaisi tarpeeksi. Minulla on yhdellä deittisaitilla profiili ja järjestäen yhteydenotot tulevat noin 10 v vanhemmilta miehiltä. Jos ajattelisin että ottaisin niin paljon vanhemman niin miehen pitäisi kyllä oikeasti olla enemmän kuin punakkanaamainen perus-Pena. Niitä saisi ihan omasta ikäluokastakin.
Olen kyllä vähän vaativa, kun olen ihan perusnätti, koulutettu, normaalivartaloinen, älykäs ja en ihan köyhäkään niin pelotan varmaan osan miehistä pois. Ja hieman nymfo luonne sitten loputkin. Että ei ole helppoa. :D Ja minulla on lapsia edellistä liitosta.