Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistossa opiskelleet, kertokaa pää- ja sivuaineenne + ammattinne

Vierailija
02.02.2015 |

Minä aloitan.

Pääaine: sosiaalityö (130 op)
Sivuaineet: kansantaloustiede (60 op) ja poliittinen historia (60 op)

Lisäksi kieli-, viestintä- ym. opintoja. Olen sosiaalityöntekijä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Sosiaalityöntekijä täälläkin. Pääaineena luonnollisesti sosiaalityö, sivuaineina sosiaalipsykologia ja gerontologia.

Vierailija
22/33 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääaine yleinen historia, sivuaineina italialainen filologia, kasvatustiede, sosiologia ja kansantaloustiede. Töissä lastenhoitajana MLL:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääaine epäorgaaninen kemia. Sivuaineet: biokemia, biologia ja ympäristötieteet. Töissä tutkijakemistinä labrassa.

Vierailija
24/33 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääaine poliittinen historia, sivuaineet sosiologia (pitkä), kasvatustiede ja sosiaalipolitiikka (lyhyet). Olen koulutussuunnittelija.

Vierailija
25/33 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:08"]

Pääaine yleinen historia, sivuaineina italialainen filologia, kasvatustiede, sosiologia ja kansantaloustiede. Töissä lastenhoitajana MLL:lla.

[/quote]
Miksi olet ottanut filologiaa sivuaineeksi? Oletko erikoistunut Italian historiaan tai muuten suuntautunut sinne?
Siksi kysyn koska meille ainakin sanottiin, että kieliaineita ei kannata ottaa sivuaineeksi (ellei siis opiskele kieltä myös pääaineena), vaan kannattaa mieluummin opiskella kieliä kielikeskuksen kautta.

Vierailija
26/33 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilainen ja pohjoismainen filologia, elämänkatsomustieto, äidinkieli ja kirjallisuus. Filosofian maisteri opettajan pätevyydellä. Olen englannin ja ruotsin kielen lehtori.

Vierailija
27/33 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pääaine on ruotsi. Siihen lisäksi aineenopeopinnot ja sivuaineena erityispedagogiikka. Valmistuttuani olen varmaankin ruotsinope.

Vierailija
28/33 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääaineeni oli teoreettinen fysiikka. Sivuaineina opiskelin fysiikkaa, matematiikkaa ja tietojenkäsittelytiedettä. Tällä hetkellä työskentelen väitöskirjani parissa tohtorikoulutettavana.

Vierailija
29/33 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääaine kansantaloustiede, pitkä sivuaine poliittinen historia, muut (pakolliset) matematiikka ja tilastotiede. Ammatti: portfolioanalyytikko rahoitusalalla.

Vierailija
30/33 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu täälläkin. Pääaineena siis sosiaalityö, sivuaineina yhteiskuntapolitiikka, psykologia sekä ranskan kieli ja kulttuuri.

Vierailija
33/33 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen yksi sossu rientää kertomaan, että itselläkin aiempi tutkinto yleisestä historiasta, jolla ei päässyt akateemisiin töihin. Sen sijaan sosiaalityön opinnoissa se kelpasi kuittaamaan kandin verran, piti tehdä vain sosiaalityön pääaine opinnot, jopa kandin tutkielman sai kuitattua sillä historialla. Töissä sosiaalityöntekijänä. P.S. Samalla sosiaalityön vuosikurssilla aloitti kolme historioitsijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi