Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella, jolla on upee kroppa

Vierailija
02.02.2015 |

On sitten jotain muutakin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella

Vierailija
2/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja ihana mies. Kohtuullisen paljon rahaa ja iso asunto Helsingin keskustassa. Akateeminen loppututkinto ja mukava duuni. Upeita ystäviä ja harrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:14"]

3 lasta ja ihana mies. Kohtuullisen paljon rahaa ja iso asunto Helsingin keskustassa. Akateeminen loppututkinto ja mukava duuni. Upeita ystäviä ja harrastuksia.

[/quote]

Mä olen niin kade sulle. Itse en noita saanut. Oon sitäpaitsi liian lihava 170/68

Vierailija
4/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole aika hyvä lähtökohta?..ei hidaste ainakaan jos pää ei ole ihan tyhjä.

Vierailija
5/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:14"]

[/quote]

Mä olen niin kade sulle. Itse en noita saanut. Oon sitäpaitsi liian lihava 170/68
[/quote]

Et ole lihava, hieman pyöreä ehkä.

Vierailija
6/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta.itse olen mukavasti menestyvä yrittäjä.mies tienaa myös kivasti.koti ja autot ovat velattomia.ja kroppa kunnossa ja aina on ollutkin.

Vierailija
7/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monellakin. Sellaiset, joilla pään sisältäkin löytyy hyvää, osaavat pitää huolta myös terveydestään ja kropastaan. Tyhmät ne itsensä lihottaa.

Vierailija
8/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea kroppa (170/127), ihana perhe, talo ja kaksi hyvää työtä. :-)

Vierailija
9/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:22"]Aika monellakin. Sellaiset, joilla pään sisältäkin löytyy hyvää, osaavat pitää huolta myös terveydestään ja kropastaan. Tyhmät ne itsensä lihottaa.
[/quote]
Osaksi totta. Mutta en kuitenkaan miellä pakaralihaksiaan pakonomaisesti kehittäviä kovin älyllä siunatuiksi. Mutta kyllä fiksummat ihmiset todella huolehtiva itsestään paremmin. Varakkuus taas ei välttämättä vaikuta asiaan. Suurissa ikäluokissa löytyy paljon varakkaita ihmisiä joilla ei kuitenkaan ole minkäänlaista sivistystä. Ja tämän huomaa elintavoissa.

Vierailija
10/17 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:14"] 3 lasta ja ihana mies. Kohtuullisen paljon rahaa ja iso asunto Helsingin keskustassa. Akateeminen loppututkinto ja mukava duuni. Upeita ystäviä ja harrastuksia. [/quote]   Mä olen niin kade sulle. Itse en noita saanut. Oon sitäpaitsi liian lihava 170/68 [/quote] Et ole lihava, hieman pyöreä ehkä.

[/quote]

Joo tiedän. Hieman pyöreä on vielä enempi loukkaava. Ylaihdutan juuri. Haluan olla laihempi.

Vierailija
11/17 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (jolla siis on hyvä kroppa) on perusasiat kunnossa: Onnellinen avioliitto ja terveet, hyvinvoivan lapset. Teen toista tutkintoa ja gradu on ihan paskassa vaiheessa -ei synny tekstiä kuten toivoisin. Nukun huonosti ja sitten vetelehdin, tuntuu että mies joutuu tekemään enemmän kotitöitä ja joo...mun palkka..aivan surkea ;)

Millään missä oon onnistunut tai missä epäonnistunut ei ole mitään tekemistä mun kropan kanssa :D

Vierailija
12/17 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:14"]

[/quote]

[/quote]
Et tosiaankaan oo lihava, vaimo on juuri samoissa mitoissa ja minusta ne ovat täydelliset.

Vierailija
13/17 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:08"]

On sitten jotain muutakin

[/quote]

Kroppani ei ole upea, jos sillä tarkoitetaan sikalihaksikasta kroppaa, jättikokoista peppua jne.

Olen kuitenkin hoikka, kaunis, hyvin kouluttautunut ja kohtuullisen varakas.

Vierailija
14/17 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:22"]Aika monellakin. Sellaiset, joilla pään sisältäkin löytyy hyvää, osaavat pitää huolta myös terveydestään ja kropastaan. Tyhmät ne itsensä lihottaa. [/quote] Osaksi totta. Mutta en kuitenkaan miellä pakaralihaksiaan pakonomaisesti kehittäviä kovin älyllä siunatuiksi. Mutta kyllä fiksummat ihmiset todella huolehtiva itsestään paremmin. Varakkuus taas ei välttämättä vaikuta asiaan. Suurissa ikäluokissa löytyy paljon varakkaita ihmisiä joilla ei kuitenkaan ole minkäänlaista sivistystä. Ja tämän huomaa elintavoissa.

[/quote]

Ahneita ja ulkokultaisia. Kun sielun sivistys on jäänyt, näkyy se vartalollakin.

Vierailija
15/17 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:22"]Aika monellakin. Sellaiset, joilla pään sisältäkin löytyy hyvää, osaavat pitää huolta myös terveydestään ja kropastaan. Tyhmät ne itsensä lihottaa. [/quote] Osaksi totta. Mutta en kuitenkaan miellä pakaralihaksiaan pakonomaisesti kehittäviä kovin älyllä siunatuiksi. Mutta kyllä fiksummat ihmiset todella huolehtiva itsestään paremmin. Varakkuus taas ei välttämättä vaikuta asiaan. Suurissa ikäluokissa löytyy paljon varakkaita ihmisiä joilla ei kuitenkaan ole minkäänlaista sivistystä. Ja tämän huomaa elintavoissa.

[/quote]

Ahneita ja ulkokultaisia. Kun sielun sivistys on jäänyt, näkyy se vartalollakin.
[/quote]

Jaa... Kyllä mä tiedän tosi fiksuja ja kultturelleja proffia, jotka on fyysisesti vähän heikommassa kunnossa. Välillä se sielun sivistäminen saattaa olla siitä fyysisestä reippailusta pois myös.

Vierailija
16/17 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:36"]Upea kroppa (170/127), ihana perhe, talo ja kaksi hyvää työtä. :-)
[/quote]Näitä lisää :-)

Vierailija
17/17 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, olen ystävällinen, huomaavainen, mukava keskustelukumppani, töissä luotettava ja se joka yleensä pelastaa tilanteen kun muut ovat ymmällään. Minulla on positiivinen asenne elämään ja vastoinkäymisten tullen pystyn näkemään sen vaikean tilanteen yli. Kekseliäisyyttä ja huumorintajuakin löytyy. Huomaan yleensä ne asiat, jotka muilta tuppaavat jäämään huomiotta. Olen onnellinen, mutta se ei perustu materiaalisiin asioihin vaan siihen miten suhtaudun toisiin, itseeni ja maailmaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän