Treenattu peppu n40 ja mustasukkainen mies
Olen aktiivisesti n. 5v ja n. 3-4krt viikossa käynyt urheilemassa ja tehnyt pakara treenit aina. Nyt tulokset niistä alkavat toden teolla näkyä. Olentällä hetkellä todella hyvässä fyysisessä kunnossa ja painotan vielä että treeneissä keskityn n. 20% ajasta pakara ja jalka treeneihin.
Olen alkanut viimeisen 2v aikana pukeuduta todella tiukkoihin housuihin jossa pakarat näkyvät mahdollisimman selkeästi. Nautin miesten katseista ja tunteesta kun miesten päät kääntyy 180 astetta perääni.
Nyt olen alkanut seurustella ihanan mutta ei niin urheilullisen miehen kanssa ja hän sanoi viikonloppuna minulle että käyttäisin väljempiä housuja kun olin lähdössä kauppaan. Asumme Hki keskustassa joten aina ihmiset ovat pääsiassa tuntemattomia. Johtuuko tämä mustasukkaisuudesta vai mistä?
Kumppanini on sängyssä aina himoissaan pepustani ja se on saanut paljon kehuja ja huomiota aiemminkin. Viheltelyäkin on iltaisin tullut ravintolojen terasseilta.
Kysyin asiasta ja mies sanoi että häntä häiritsee kun miehet tuijottavat. Kysyin miten se häiritsee niin ei osannut selittää.
Onko tämä mustasukkaisuutta vai kokeeko mies olevansa ulkonäöllisesti selkeästi alempiarvoinen? Vai kokeeko miehuus kolauksen jostain?
Luulisi olevan ylpeä että hänen naisensa pitää itsestään hyvää huolta ja näyttää sen myös muille. Enkä tarkoita pukeutumistani mitenkään lutkamaisuudella.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pepustasi en tiedä, mutta todella itserakkaalta ja minäkeskeiseltä vaikutat.
M43
Samaa mieltä. Aika itsekeskeinen heppu noin mieheksi
AP on täynnä itseään, minä en voisi edes kuvitella olevani tuollaisen kanssa.
Eihän se ole kuin perse.
Usein treenatut kanaperseet näyttävän typeriltä. Lisäksi vielä itseään täynnä oleva ihminen.
Mustasukkaisuutta se on tietysti. Sille voi olla aika vähän tehtävissä. Miehesi on perinteisesti omistamishaluinen ja konservatiivinen. Kokee epävarmuutta saamastasi huomiosta.
Paras mitä voit tehdä on miehen itsetunnon vahvistaminen. Kerro miten olet valinnut hänet ja hän on tärkein. Sitten vaan toivotaan, että mustasukkaisuus laimenee ajanmyötä.
Isompi kysymys on, että miksi nautit muiden miesten huomiosta niin, että annat oman miehesi kärsiä tilanteesta. Toimitko muissakin asioissa samoin?
Kuulostaa, että olet peppusi hypnotisoima. Mieti vähän miltä oikeasti näytät kun kuljet sen kanssa kaupungilla. Näytätkö tyylikkäältä, vai voisiko olla, että näytätkin vähän nololta? Ehkä mies koittaa vihjailla, että on mennyt vähän överiksi se perän esittely.
Just oikeanlaista treeniä, jalkoja ja peppua. Hyvä!! Persettä pitää olla ja siitä huomaa heti harrastaako liikuntaa eli elääkö terveellisesti. Sun äijä on vaan vätys sohvapottu ja ilmassa on epävarmuutta kun yrittää rajoittaa sun pukeutumista. Etsi tasoisesi mies.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuutta se on tietysti. Sille voi olla aika vähän tehtävissä. Miehesi on perinteisesti omistamishaluinen ja konservatiivinen. Kokee epävarmuutta saamastasi huomiosta.
Paras mitä voit tehdä on miehen itsetunnon vahvistaminen. Kerro miten olet valinnut hänet ja hän on tärkein. Sitten vaan toivotaan, että mustasukkaisuus laimenee ajanmyötä.
Sössöö liberaalit on aisureita sit
Voi ap kun saisin suudella pakaroitasi
Olet löytänyt sisäisen Hottiksen, nyt sinun pitäisi löytää aisankannattaja tai koulutat nykyisen miehen siihen rooliin
Kyllä sinun ihana pepousi pitää sosialisoida muidenkin miesten käyttöön ja puolisosi pitää se ymmärtää...
Meitä Alfoja kyllä riittää....
Minä olen ollut ylpeä naisen pakaroista, en mustasukkainen. Tosin AP:n kaltainen minäminä ei muuten ole yhtään minun tyyppiä.
Kuulostaa hyvälle, että nainen pitää itsestään huolta tuossa iässä. Miehesi reaktio lienee ensisijaisesti mustasukkaisuus kertomassasi tilanteessa.
Eniten minua kuitenkin kiinnostaa oletko käynyt aina salilla vai aloititko vasta muutama vuosi sitten? Pakarat on päätreenin kohde, miksi? Halutaanko huomiota ensisijaisesti muilta miehiltä vai omalta?
. Uskoisin että jos mies on treenannut itseänsä vuosikausia ja pitää kireämpää paitaa näyttääkseen lihaksensa se on hyväksyttyä mutta jos nainen näyttää treenattua vartaloansa ja hakee viatonta mielihyvää sillä muilta miehiltä niin sehän on vain harmitonta viihdykettä. Voi kumpa oma vaimoni treenaisi pakaransa vuosia niin ilomielin ostaisin mitä kireämpiä housuja hänelle ja ylpeydellä kävelisin hänen kanssaan kadulla miesten vilkuillessa perään. Jatka vain samaa tahtia ja nauti huomiosta. Ehkä miehesi ajattelee että hän ei riitä sinulle. Ja niinhän se voi olla että hän ei riitä sinulle vaan haet myös muiden miesten huomiota tietääksesi että olet himottu. Monet naiset ovat varmasti kateellisia ja vaihtaisivat omat pakaransa sinun pakaroihin sekunnissa.
Oletko harkinnut pitää pakara blogia ja saada sitä kautta viihdykettä päiviisi? Perusta instagram tili jossa pakarasi seikkailevat prismassa ja alepassa :)
Mites tissit, onko myös niissä muotoa vai onko ne litistyneet treenatessa. Usein lähtee 1-2 kuppikokoa kun rasvaprosentti pienenee.
Ei sitä saa olla sinut itsensä kanssa, eikä varsinkaan tuoda hyviä puoliaan esille ja vieläpä olla niistä ylpeä. Säkkiä vaan päälle, sulaudu muiden harmaahiirulaisten joukkoon.
AP:n mies on huonoitsetuntoinen. Pelkää ehkä sitä, että ap lähtee toisen miehen matkaan, vientiä kun hänellä selkeästi on. Surullista.
Hienoa! Kuulostaa hyvältä ja kauniilta pakaroilta. Jos mun naisella olis treenatut pakarat, niin aivan varmasti kulkis piukoissa housuissa ja biksut olis hyvin niukkaa mallia. Jos tekee noin paljon töitä itsensä eteen, niin pitää saada myös nauttia tuloksista. Eli piukkaa päällä ja voit jättää pikkaritkin pois alta. Nauti vihellyksistä ja huomiosta! Kuulostat ihanalta!!
Voi hyvinkin olla mustasukkaisuutta, mutta voi olla kyse myös siitä, että kaikki ei pidä kireästä muotoja nuolevasta vaatetuksesta.
Ihan varmasti on mustasukkaisuutta. Mulla on vähän samanlainen tilanne ja mies yrittää rajoittaa paljastavaa pukeutumistani erityisesti paikoissa, joissa on mustien miesten porukoita.
Pepustasi en tiedä, mutta todella itserakkaalta ja minäkeskeiseltä vaikutat.
M43